abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:29:18 #101
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61181822
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:27 schreef Armoed het volgende:
Baardmans heeft de Verdonk wel eventjes alle hoeken van de kamer laten zien en de onderkant van alle tafelbladen.

Jezus fucking tyfus wat een omhooggevallen figuur. Dat dit sowieso uit de hand is gelopen bij het bedrijf om te beginnen. Het geen hand geven van vrouwen was dan de klant niet op z'n gemak stellen. Als baas zou ik dan zoiets zeggen van 'vind je dat je overige vaardigheden kunnen compenseren met het weigeren van de hand te schudden, zodat de persoon zich toch op zijn gemak voelt?' indien antwoord ja --> aannemen en niet zo kankeren.

De reden dat hij niet werd aangenomen was vanwege de premature waarneming dat hij de inability had om mensen op hun gemak te stellen. Dan bespreek je dit en ga je niet zeiken over normen en waarden.

En dan die fucking achterlijke Rita met haar wetten voor sociale waarden en normen ( ), ga snel achter het fucking aanrecht staan en was die borden eventjes, dat was je tenminste nog iets en kun je later altijd nog upgraden naar zwijnen wassen nadat je de wijsheid hebt gevonden die de superieure je toegewenst heeft.

Cheers,

Haatbaard 1 - 0 Ritalin Verdomme
Kanker jij even lekker op naar Indymedia, ongewassen stuk links tuig.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:36:14 #102
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_61181924
Ik ga met een collega vrouw naar Iran dan laat ik haar solliciteren voor een functie als 'vertegenwoordiger in de eerwraak' zonder hoofddoek op, zelf ga ik een slijterij openen en als ze dat niet goed vinden treed ik ook in debat.

Overigens had Verdonk wel een goed punt toen ze zei: 'Dan ga je toch naar een land waar dat wel normaal is'
Ik bedoel deze beste man voelt zich blijkbaar hier niet op zijn gemak, en kan hier zijn arbeid niet ontplooien waarom vertrekt die dan niet naar een land waar dit soort dingen wel normaal zijn.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:45:29 #103
2964 Armageddon
pi_61182097
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:36 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik ga met een collega vrouw naar Iran dan laat ik haar solliciteren voor een functie als 'vertegenwoordiger in de eerwraak' zonder hoofddoek op, zelf ga ik een slijterij openen en als ze dat niet goed vinden treed ik ook in debat.

Overigens had Verdonk wel een goed punt toen ze zei: 'Dan ga je toch naar een land waar dat wel normaal is'
Ik bedoel deze beste man voelt zich blijkbaar hier niet op zijn gemak, en kan hier zijn arbeid niet ontplooien waarom vertrekt die dan niet naar een land waar dit soort dingen wel normaal zijn.
Daarom, het is gewoon zeiken om het zeiken, en dat kan in dit land helaas allemaal. Die varkenskop moet gewoon z'n bek houden en lekker gaan mekkeren in dat land van hem. Kan ie lekker geen handen schudden de hele dag. Iedereen blij.

Ik ben ook geen fan van Verdonk. Dat je zo'n mongool verbaal niet de baas kan. Beetje jammer. Een beetje normaal mens had die mafkees allang in de hoek geluld.
pi_61182222
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:29 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Kanker jij even lekker op naar Indymedia, ongewassen stuk links tuig.
dat dus Arma
die kuthippies zouden ons land nog verkwanselen om de islamvrede te bewaren
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:55:16 #105
2964 Armageddon
pi_61182267
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:52 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat dus Arma
die kuthippies zouden ons land nog verkwanselen om de islamvrede te bewaren
Ik zal er persoonlijk voor zorgen desnoods dat dat nooit gebeurd. Hell, ik ben vandaag afgewezen voor een baan omdat ze mijn reet op Google hadden opgezocht. Voor zulk links tuig wil ik geen eens werken.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 00:58:39 #106
213736 Pidgeon
Alleen voor gevorderden
pi_61182328
Kan iemand die jurk even stenigen?

alvast bedankt
Ben ik nou zo slim of jij nou zo dom?
pi_61182576
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 00:55 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ik zal er persoonlijk voor zorgen desnoods dat dat nooit gebeurd. Hell, ik ben vandaag afgewezen voor een baan omdat ze mijn reet op Google hadden opgezocht. Voor zulk links tuig wil ik geen eens werken.
hear ya brother
pi_61182928
Enait en Verdonk maakten zich allebei vrij belachelijk. Verdonk nog meer dan Enait in mijn optiek.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_61183030
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:44 schreef koningdavid het volgende:
Verdonk nog meer dan Enait in mijn optiek.
pi_61183056
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:57 schreef Fiskus het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe erg het was.

- Fatsoensnormen, en dan met name 'handen geven', in de wet vastleggen.
- Beginnen over de scheiding van kerk en staat wat totaal niet terzake doet bij dit onderwerp
- Klagen dat Enait door haar heenpraat terwijl zij dat zelf nog veel meer deed

Verdonk is een 'one-liner' en 'inkop'-machine die met holle rhetoriek massaal zetels wint. Dat ze zelf geen partijprogramma heeft en dus vrijwel niet inhoudelijk aan te vallen is, helpt ook niet bepaald mee.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_61183072
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 01:44 schreef koningdavid het volgende:
Enait en Verdonk maakten zich allebei vrij belachelijk. Verdonk nog meer dan Enait in mijn optiek.
ja joh, een achterlijke geiteneuqer vertellen dat zijn normen en waarden niet overeen komen met de Nederlandse, da's belachelijker dan met dure woorden gooien die het goed doen in de linkse hoek
pi_61183155
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:03 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

ja joh, een achterlijke geiteneuqer vertellen dat zijn normen en waarden niet overeen komen met de Nederlandse
Als het daarbij bleef was het een ander verhaal. Dat gelul over fatsoensnormen, zoals elkaar de hand schudden, vastleggen in de wet is volkomen, maar dan ook volkomen, belachelijk.

Bovendien mag je van een Tweede-Kamerlid iets meer verwachten.
pi_61183203
Verdonk had wel een punt over die 2 % moslims die aan de meerderheid gaat opleggen wat er moet gebeuren.
In een democratie lijkt me zoiets niet haalbaar, maar hier gaat het wel om. Verklaart ook het fenomeen Wilders.

uit dat andere topic:
Een soort black panther beweging opstarten voor al die zielige achtergestelde mensen.
En dit is precies waarom Verdonk scoort, hoop Nederlanders zijn het zat om steeds concessies te doen
aan dergelijke figuren.
pi_61183205
2 aandachthoeren in discussie met elkaar.
pi_61183250
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef Intxaurraga het volgende:
En als hij nu eens niet zijn eigen handen geeft.

[ afbeelding ]
Bwhehehe, /.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 02:36:35 #116
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_61183251
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
We kunnen hieruit dus concluderen dat er op rechts helemaal niemand is om op te stemmen. Het is eigenlijk te triest voor woorden allemaal.
Mooi weer PVV, de enige partij die écht opkomt voor de hardwerkende Nederlander .
pi_61183262
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:36 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Mooi weer PVV, de enige partij die écht opkomt voor de hardwerkende Nederlander .
Bestaan die nog?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 03:19:50 #118
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_61183433
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:39 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Bestaan die nog?
Sterker nog, ze blijft groeien .
pi_61183537
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 03:19 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Sterker nog, ze blijft groeien .
En dat vind ik niet zo'n heel goed iets.
Ook al spreken mij een hoop pvv punten wel aan,
er staan er een aantal tussen die echt niet goed zijn.

Maargoed, mochten ze heel veel zetels krijgen dan krijg je denk ik zo'n situatie als in Belgie.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:12:33 #120
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61184158
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
Verdonk had wel een punt over die 2 % moslims die aan de meerderheid gaat opleggen wat er moet gebeuren.
Daar heeft ze dus helemaal geen punt, omdat het simpelweg niet waar is.

Zij willen geen hand geven (en ik kan me best goed voorstellen dat mensen het daar niet mee eens zijn, ik zou het ook niet prettig vinden). Maar ik heb nog niet één van die mensen horen zeggen dat de rest van Nederland dan ook geen hand meer aan elkaar mag geven (behalve aan hen dan).

En nogmaals, 2% zijn heel, héél weinig mensen (zoals Verdonk zelf) aangeeft. Waarom verspilt ze er in vredesnaam zoveel energie en tijd aan? Verdonk doet alsof Nederland overspoelt wordt met deze mensen.
Guanine en Cytosine! *O*
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:20:00 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61184214
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 02:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
In een democratie lijkt me zoiets niet haalbaar, maar hier gaat het wel om. Verklaart ook het fenomeen Wilders.

uit dat andere topic:
Een soort black panther beweging opstarten voor al die zielige achtergestelde mensen.
En dit is precies waarom Verdonk scoort, hoop Nederlanders zijn het zat om steeds concessies te doen
aan dergelijke figuren.
Wat is de concessie die jij moet doen als hij geen hand wil geven dan?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:21:56 #122
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_61184233
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:20 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat dus.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_61184245
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:12 schreef Koenholio het volgende:

[..]

Daar heeft ze dus helemaal geen punt, omdat het simpelweg niet waar is.

Zij willen geen hand geven (en ik kan me best goed voorstellen dat mensen het daar niet mee eens zijn, ik zou het ook niet prettig vinden). Maar ik heb nog niet één van die mensen horen zeggen dat de rest van Nederland dan ook geen hand meer aan elkaar mag geven (behalve aan hen dan).

En nogmaals, 2% zijn heel, héél weinig mensen (zoals Verdonk zelf) aangeeft. Waarom verspilt ze er in vredesnaam zoveel energie en tijd aan? Verdonk doet alsof Nederland overspoelt wordt met deze mensen.
Ik heb er ook bijgezet dat ik niet geloof dat het zover komt in ons systeem.

Het is alleen raar dat ie zegt dat vrouwen (in zijn beleving) mannen ook geen hand horen te geven.
En dat is precies waar Verdonk mee scoort. Ze hoeft in feite nieteens iets te zeggen.
Die kerel pleit min of meer voor segregatie.
Dit is precies waar haar aandacht (en die van Wilders) op gericht is.

Ik durf bijna te wedden dat 1 zo'n uitzending voor een paar honderdduizend stemmers zorgt.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 08:26:30 #124
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_61184266
Sterker nog, toen Verdonk met de logica kwam van 'als je er last van hebt, ga je toch weg?' zullen een hoop mensen gedacht hebben 'inderdaad! dan ga je toch ergens anders heen als je het niet naar je zin hebt!?'

Om vervolgens niet tot de conclusie te komen dat ook Verdonk en die mensen het 'niet naar hun zin hebben'.

Naast het feit dat het nergens op slaat om iemand op zo een manier totaal weg te zetten. Belachelijk.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_61184276
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 08:20 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het gaat niet om het handengeven. Dat is maar een voorbeeld,
dat is waar die hele discussie op gebaseerd is, maar iedereen staart zich daar dood op.

Waar het om gaat is dat er een conservatieve moslim komt pleiten voor andere
omgangsvormen omdat het in zijn ogen niet gewenst is hoe wij het hier 'normaal' vinden.
Daar zit het hem in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')