*proest*quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
"U bent een minderwaardig mens." Zou wel een stunt zijn."Dat boekje van u, dat overigens voor nog geen stuiver aan informatie bevat..."
Nee links is lekker, stelletje paupers zonder ballenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
We kunnen hieruit dus concluderen dat er op rechts helemaal niemand is om op te stemmen. Het is eigenlijk te triest voor woorden allemaal.
Hij maakt toch bewust een keus om dit na te leven? Als ik een straat oversteek kies ik er ook voor om eerst uit te kijken of er geen verkeer aankomt. Dat is nog steeds een keus die ik maak, ook al is het vanuit mijn optiek wellicht de enig logische, en als m'n leven me lief is de enige mogelijkheid.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:07 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vraag me alleen af in hoeverre het een keuze is.
Als hij oprecht gelooft in alles wat in de Koran staat en gelooft dat hij er in het hiernamaals op af wordt gerekend als hij dat niet strikt naleeft lijkt het me niet echt een keuze vanuit zijn optiek.
Om tegenwicht te geven aan links heb je iemand nodig die dat kan. Helaas heeft degene die dat kon een kogel in z'n harses gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:17 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Nee links is lekker, stelletje paupers zonder ballen
Ook eens. En het grappigste is nog, dat Verdonk zélf aankomt met "jullie zijn maar 2% van de moslimbevolking", dwz een kleine minderheid.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Eensch! Wat was die Verdonk slecht zeg! En inderdaad, de man dringt niks op. Als ik als vegetariër vlees weiger, dring ik ook niemand mijn normen en waarden op.
Kanker jij even lekker op naar Indymedia, ongewassen stuk links tuig.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:27 schreef Armoed het volgende:
Baardmans heeft de Verdonk wel eventjes alle hoeken van de kamer laten zien en de onderkant van alle tafelbladen.
Jezus fucking tyfus wat een omhooggevallen figuur. Dat dit sowieso uit de hand is gelopen bij het bedrijf om te beginnen. Het geen hand geven van vrouwen was dan de klant niet op z'n gemak stellen. Als baas zou ik dan zoiets zeggen van 'vind je dat je overige vaardigheden kunnen compenseren met het weigeren van de hand te schudden, zodat de persoon zich toch op zijn gemak voelt?' indien antwoord ja --> aannemen en niet zo kankeren.
De reden dat hij niet werd aangenomen was vanwege de premature waarneming dat hij de inability had om mensen op hun gemak te stellen. Dan bespreek je dit en ga je niet zeiken over normen en waarden.
En dan die fucking achterlijke Rita met haar wetten voor sociale waarden en normen (), ga snel achter het fucking aanrecht staan en was die borden eventjes, dat was je tenminste nog iets en kun je later altijd nog upgraden naar zwijnen wassen nadat je de wijsheid hebt gevonden die de superieure je toegewenst heeft.
Cheers,
Haatbaard 1 - 0 Ritalin Verdomme
Daarom, het is gewoon zeiken om het zeiken, en dat kan in dit land helaas allemaal. Die varkenskop moet gewoon z'n bek houden en lekker gaan mekkeren in dat land van hem. Kan ie lekker geen handen schudden de hele dag. Iedereen blij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:36 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik ga met een collega vrouw naar Iran dan laat ik haar solliciteren voor een functie als 'vertegenwoordiger in de eerwraak' zonder hoofddoek op, zelf ga ik een slijterij openen en als ze dat niet goed vinden treed ik ook in debat.
Overigens had Verdonk wel een goed punt toen ze zei: 'Dan ga je toch naar een land waar dat wel normaal is'
Ik bedoel deze beste man voelt zich blijkbaar hier niet op zijn gemak, en kan hier zijn arbeid niet ontplooien waarom vertrekt die dan niet naar een land waar dit soort dingen wel normaal zijn.
dat dus Armaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kanker jij even lekker op naar Indymedia, ongewassen stuk links tuig.
Ik zal er persoonlijk voor zorgen desnoods dat dat nooit gebeurd. Hell, ik ben vandaag afgewezen voor een baan omdat ze mijn reet op Google hadden opgezocht. Voor zulk links tuig wil ik geen eens werken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:52 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus Arma![]()
die kuthippies zouden ons land nog verkwanselen om de islamvrede te bewaren
hear ya brotherquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zal er persoonlijk voor zorgen desnoods dat dat nooit gebeurd. Hell, ik ben vandaag afgewezen voor een baan omdat ze mijn reet op Google hadden opgezocht. Voor zulk links tuig wil ik geen eens werken.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:44 schreef koningdavid het volgende:
Verdonk nog meer dan Enait in mijn optiek.
Kan je nagaan hoe erg het was.quote:
ja joh, een achterlijke geiteneuqer vertellen dat zijn normen en waarden niet overeen komen met de Nederlandse, da's belachelijker dan met dure woorden gooien die het goed doen in de linkse hoekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:44 schreef koningdavid het volgende:
Enait en Verdonk maakten zich allebei vrij belachelijk. Verdonk nog meer dan Enait in mijn optiek.
Als het daarbij bleef was het een ander verhaal. Dat gelul over fatsoensnormen, zoals elkaar de hand schudden, vastleggen in de wet is volkomen, maar dan ook volkomen, belachelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja joh, een achterlijke geiteneuqer vertellen dat zijn normen en waarden niet overeen komen met de Nederlandse
Bwhehehe,quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:33 schreef Intxaurraga het volgende:
En als hij nu eens niet zijn eigen handen geeft.
[ afbeelding ]
Mooi weer PVV, de enige partij die écht opkomt voor de hardwerkende Nederlanderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:09 schreef Armageddon het volgende:
We kunnen hieruit dus concluderen dat er op rechts helemaal niemand is om op te stemmen. Het is eigenlijk te triest voor woorden allemaal.
Bestaan die nog?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:36 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Mooi weer PVV, de enige partij die écht opkomt voor de hardwerkende Nederlander.
En dat vind ik niet zo'n heel goed iets.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:19 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Sterker nog, ze blijft groeien.
Daar heeft ze dus helemaal geen punt, omdat het simpelweg niet waar is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 02:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
Verdonk had wel een punt over die 2 % moslims die aan de meerderheid gaat opleggen wat er moet gebeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |