geen idee nog nee, maar het is wel iets wat op de lijst staat om flink uit te zoeken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef kepler het volgende:
hoe doen jullie dat met de ziektekosten-verzekering? Of hebben jullie dat nog niet uitgezocht?
edit: ow wacht, jullie gaan pas over 4-5 jaar wegDan heeft het helemaal geen zin om daar nu al over na te denken
jeumigquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:23 schreef kepler het volgende:
spreek me niet over centen uitsparen
Ik kreeg gister een mailtje dat de trip die ik in Nepal wilde reserveren (16 dagen trek door de Annapurna regio) ineens duurder is geworden. Maar niet een klein beetje duurder, gewoon bijna 30%!! De prijs ging van 490 pond (~600 euro) naar 670 pond (~800 euro). Ik heb gezegd dat ik daar nog even over na moest denken
Na veel zoeken heb ik nu iets gevonden wat 2 dagen langer is en bijna de oude prijs. Nu kan ik voor 845 dollar (nu 650 euro) 18 dagen weg, maar dat kostte me wel een flink aantal uur zoeken op het internet
shit ik zit ook bij het zilveren kruisquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:55 schreef Kevin1984 het volgende:
Rabiës is de enige inenting die ik niet vergoed krijg helaas bij Zilveren Kruis..en tja..als je toch een lease-auto hebt is het voor mij natuurlijk wel een stuk goedkoper..
Maar denk dat je er wel verstandig aan doet inderdaad om ze wel te halen
Schiet al op hé
wat fijn dat 't bevalt tot nu toe!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben nu al 2,5 week onderweg, and I'm loving it. South Africa is zoooo cool, wat een machtig land. Erg lekker weer en er zijn zoveel dingen te zien. Zeker een aanrader! (ik had ook wel naar Botswana/Zambia/Mozambique en Malawi gewild, maarja niet genoeg tijd)
Zilveren Kruis is al heel erg compleet hoor wat dat betreft, en zeker in vergelijking met andere ziektekostenverzekeraars. Met een Basis+ pakket krijg je eigenlijk alle vaccinaties volledig vergoed, als je ze bij Meditel laat spuiten, en krijg je ALLE malariapillen vergoedt. Dat scheelt m\n vriendin en mij al zo'n 450 euro!quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:23 schreef kepler het volgende:
[..]
shit ik zit ook bij het zilveren kruis
Het schiet zeker opIk heb er ook echt veel zin in nu, zit een beetje allerlei reisverhalen te lezen
Verder ben ik nog wel hard bezig met mn verzekering... Het zilveren kruis wil mij geen verzekering voor 1 maand geven (Januari), dus dat moet ik nog even oplossen
Klinkt erg leuk!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Public_NME het volgende:
Ik ben nu al 2,5 week onderweg, and I'm loving it. South Africa is zoooo cool, wat een machtig land. Erg lekker weer en er zijn zoveel dingen te zien. Zeker een aanrader! (ik had ook wel naar Botswana/Zambia/Mozambique en Malawi gewild, maarja niet genoeg tijd)
een spiraaltje is zeker aan te raden, niks engs aanquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ook moeten we zorgen dat we bijvoorbeeld:
een 2 jaar voorraad anticonceptie (pil voor mij) meekrijgen en dit ook probleemloos overal 'in kunnen voeren', of ik moet een spiraaltje of weetikveelwat voor engs nemen? (ja, we willen wel blijven neuken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |