Ga je nou echt vertellen dat je diep van binnen meent dat je niet hoeft te betalen, enkel en alleen omdat je een factuur mist? Mijn hemel, misschien heb je hem zelf wel weggegooidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Sjibble het volgende:
Ze leveren dit jaar een factuur, maar die hebben ze vorig jaar niet gestuurd. Ja het is een factuur van de 3 jaren, maar ik mis de mail in 2007
En ik maar denken dat de dienstverlening die je hebt afgenomen de hosting was. Kennelijk heb je dus een abonnement op het ontvangen van facturen, en ontvang je nu ten onrechte een factuur omdat de facturen nooit geleverd zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Sjibble het volgende:
Zo kan ik het toch ook wel..
De dienst van facturen is nooit gekomen, per jaar.
Staat er toch duidelijk in dat dat moet gebeuren. Ik heb 2 jaar niks gehad > missende dienst.
Als ik zo naar de stats keek verbruikte hij toch bandbreedte, dus wat zal het verschil ineens maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
M.a.w. je wilt het gratis hebben, terwijl je wel ingelogd hebt via FTP en dus wel degelijk wist dat dat account nog bestond en daar zelfs actief mee bezig bent geweest.
Ja, zo ken ik er nog wel een paar.
Zij hebben een fout gemaakt met de facturering, maar jij hebt al die tijd gewoon gebruik kunnen maken van het account. Voor niets gaat de zon op, dus gewoon betalen. 't Is maar 150 euro, en als je dat gespreid kan doen, is het helemaal peanuts.
?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Als ik zo naar de stats keek verbruikte hij toch bandbreedte, dus wat zal het verschil ineens maken?
Gebruikt of niet, anderen bezochten het domein, en was het gebruikt door iemand anders.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:34 schreef CraZaay het volgende:
En ik maar denken dat de dienstverlening die je hebt afgenomen de hosting was. Kennelijk heb je dus een abonnement op het ontvangen van facturen, en ontvang je nu ten onrechte een factuur omdat de facturen nooit geleverd zijn?
Eerlijk gezegd zou ik dit een nette oplossing vinden. Je kunt het altijd proberen, als je ze natuurlijk wel kunt bereiken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:45 schreef _Flash_ het volgende:
Het enige wat je kan proberen is ze in gebreke stellen. Misschien dat ze er in trappen als je voorstelt om maar 100 euro te betalen als je flink verontwaardigd doet over de slechte bereikbaarheid en service. Waarschijnlijk voelen zij zich ook niet helemaal jofel omdat hun administratie niet op orde was.
Goed punt. Ik vind het ook schandalig dat ik voor dataverkeer van mijn sites moet betalen, terwijl anderen ze bezoeken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:51 schreef Sjibble het volgende:
Als ik zo naar de stats keek verbruikte hij toch bandbreedte, dus wat zal het verschil ineens maken?
Gebruikt of niet, anderen bezochten het domein, en was het gebruikt door iemand anders.
Hiermee wil ik zeggen dat ik sowieso moet dokken en dat het logisch is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Goed punt. Ik vind het ook schandalig dat ik voor dataverkeer van mijn sites moet betalen, terwijl anderen ze bezoeken!
Betaal maar niks dan wachten we hier wel het volgende topic af dat er een deurwaarders brief op je mat valt en of je onder die kosten uit kan komenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:13 schreef Sjibble het volgende:
Ik niks betalen? Zij innen niks, zij hebben het recht en is allemaal hun eigen verantwoordelijkheid.
Mijn recht hebben ze en het enige dat ik nog kan doen is de boel opzeggen. Dus wat wil je?
Probeer dat de volgende keer dan even in begrijpelijke taal te doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef Sjibble het volgende:
Hiermee wil ik zeggen dat ik sowieso moet dokken en dat het logisch is.
Ik gebruik het domein en webruimte omdat andere mensen het kunnen bezoeken.
Niet zo dom, al zeg ik het zelf.quote:Hoe dom ben jij eigenlijk
Zou je even het artikel/de artikelen willen quoten die ze niet nakomen?quote:Een bedrijf dat zelfs zn eigen algemene voorwaardes niet nastreeft![]()
Precies, betalen moet je toch. Het is handiger om het zsm te doen anders komen er nog kosten bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:41 schreef Dennis_enzo het volgende:
Jongen, betaal gewoon en bespaar jezelf een hoop moeilijkheden.
Ik doe atm best pauper, omdat ik een vlieger wil kopen twv 600 euro, en het er al niet makkelijker op word door die 150 euroquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:08 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Precies, betalen moet je toch. Het is handiger om het zsm te doen anders komen er nog kosten bij.
TS, je bent een ongelofelijke pauper. Je bent 17 en je doet moeilijk over 150 euro?Je hebt gebruik gemaakt van een dienst, dus moet je gewoon betalen. Dat het een vreemde gang van zaken is ben ik met je eens, maar dat maakt niets uit.
Een vlieger van 600 euro?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik doe atm best pauper, omdat ik een vlieger wil kopen twv 600 euro, en het er al niet makkelijker op word door die 150 euro
Was het dat nog niet dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef karr-1 het volgende:
Een vlieger van 600 euro?Oke nu is het topic definitief naar de klote.....
Fucking hell, je bent nog debieler dan ik dachtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik doe atm best pauper, omdat ik een vlieger wil kopen twv 600 euro, en het er al niet makkelijker op word door die 150 euro
Je kunt zoveel willen je zal toch echt moeten overleggen met de hoster en dan hopen dat ze je laten betalen in termijnen. Ze staan namelijk volledig in hun recht om dat niet te doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:00 schreef Sjibble het volgende:
maar even serieus.
Oke prima, dan moet ik het dokken.
Maar dan wil ik het toch wel in termijnen van 4 doen, om maandelijk 40 euri kwijt te zijn. Werk ik 1 dagje extra om het af te betalen ofzo. Maar dan ben ik niet alles in 1 pleur kwijt.
Tevens zeg ik de hosting dan op..
En tsja, je moet toch wat met je geld. Dacht je dat ik er breezers van koop om me te laten pijpen door breezah's
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef Basp1 het volgende:
Op het referein van vlieger.
Ik heb hier een brief voor mijn hosting provider
Deze brief bind ik vast aan mijn vlieger
Tot hun deze ontvangen betaal ik niks
En als hun dan lezen dat ik het niet wist
Dat ik niet kan wennen aan achterstallig facturen
Ik heb hier een brief voor mijn hosting provider
En ik betaal niks.
Dat ze er in jouw voordeel soepeler mee omgaan (je krijgt meer tijd voor de betaling - namelijk 1 tot 2 jaar extra) wil niet zeggen dat ze hun voorwaarden niet naleven. Dat doen ze namelijk wel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef Sjibble het volgende:
Een bedrijf dat zelfs zn eigen algemene voorwaardes niet nastreeft
Ik hou mn geld op de datum bij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:55 schreef MarkyB het volgende:
wie zegt dat jij de afgelopen 2 jaar genoeg geld op je rekening had?
Dan is het dus ook geen probleem gewoon te betalen. Iets dat je vroeg of laat toch zal moeten doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik hou mn geld op de datum bij.
Geen 1 dag had ik minder dan 300 euro op mn bankrekening.
ik doe ook mee met een kratje...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef Basp1 het volgende:
Je kunt wel hoog of laag springen maar ik durf er wel een krat bier op in te zetten dat je toch die 150 ¤ dient te betalen.
Als je je geld dan zo goed bij houd, had je ook kunnen zien dat de hoster geen geld afschrijft en dus al veel eerder aan de bel kunnen trekken.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:51 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik hou mn geld op de datum bij.
Geen 1 dag had ik minder dan 300 euro op mn bankrekening.
Slechte service is ook service. Je hebt er gebruik van gemaakt, dus het antwoord is ja !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:
Zoals gezegd, ze reageren niet.
En ik ben niet de enige met dit probleem
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1425
De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Je hebt de dienst afgenomen, dus ja, je moet betalen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:
Zoals gezegd, ze reageren niet.
En ik ben niet de enige met dit probleem
http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1425
De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Je hebt drie jaar de tijd gehad om te reclameren. Toen je nog niet betaald had was het allemaal prima (kennelijk), en nu je de rekening krijgt is het opeens slechte service.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:
De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Ok omdat je dit wilt horen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:
De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Fixed.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Sjibble het volgende:
als ik het zo aan een paar IT' ers uit mn msn vraag hebben zij er andere meningen over.
Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.
Nou is horeca niet de ICT industrie, dan nog.
Sodeflikker op, ik schiet hier niks op krijg hier niet het antwoord dat ik horen wil![]()
Je bent gewoon een prutser omdat je je gelijk wil halen op een punt waar je geen gelijk voor kan krijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Sjibble het volgende:
als ik het zo aan een paar IT' ers uit mn msn vraag hebben zij er andere meningen over.
Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.
Nou is horeca niet de ICT industrie, dan nog.
Sodeflikker op, ik schiet hier niks op![]()
Ik ken genoeg horeca onderneming waar ik te lang (mijn beleving) op mijn eten heb zitten wachten zelfs zonder een gratis kopje koffie te krijgen aan het eind.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Sjibble het volgende:
Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.
Waarom wijs je steeds naar 'hullie'?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Sjibble het volgende:
Zo kan ik het toch ook wel..
De dienst van facturen is nooit gekomen, per jaar.
Staat er toch duidelijk in dat dat moet gebeuren. Ik heb 2 jaar niks gehad > missende dienst.
Ze leveren dit jaar een factuur, maar die hebben ze vorig jaar niet gestuurd. Ja het is een factuur van de 3 jaren, maar ik mis de mail in 2007
Dat is teveel eigen verantwoordelijkheid voor TS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef Roquefort het volgende:
Waarom wijs je steeds naar 'hullie'?
Simpele feit is gewoon dat je drie jaar lang een dienst hebt gekregen, dan weet je toch dat de rekening ooit betaald moet worden? De verplichting tot betaling van geleverde diensten is logisch. Op elke moment in die drie jaar had je kunnen opbellen waar de factuur bleef.
Dan kun je wel denken "hoera, ze zijn me vergeten, ik hoef niks te betalen", maar dat is wishful thinking.
Het is net zoiets als bij de supermarkt met een kratje bier naar buiten lopen, en dan claimen dat je dacht dat je niet hoefde te betalen, omdat je geen kassabon hebt gekregen. De betalinsverplichting ontstaat op het moment dat jij het kratje oppakt en meeneemt, en op het moment dat jij een dienst geleverd krijgt waarvan je weet dat die niet gratis is. Op een dag krijg je de rekening, duurt dat je te lang dan had je best even kunnen bellen over de uitblijvende factuur.
Dus in de 3 maanden na je laatste post in augustus hebben ze wel gereageerd?!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:07 schreef Sjibble het volgende:
Update:
En uiteraard een boze mail naar de hosting gestuurd (nog wel beleefd) en dat ik een reactie verwacht. In 6 manden tijd niks gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |