abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61196008
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:20 schreef Sjibble het volgende:
Een bedrijf dat zelfs zn eigen algemene voorwaardes niet nastreeft
Dat ze er in jouw voordeel soepeler mee omgaan (je krijgt meer tijd voor de betaling - namelijk 1 tot 2 jaar extra) wil niet zeggen dat ze hun voorwaarden niet naleven. Dat doen ze namelijk wel.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_61201262
Laat elk jaar gewoon 50 euro op je rekening staan, wat is het probleem
pi_61209689
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 14:55 schreef MarkyB het volgende:
wie zegt dat jij de afgelopen 2 jaar genoeg geld op je rekening had?
Ik hou mn geld op de datum bij.

Geen 1 dag had ik minder dan 300 euro op mn bankrekening.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61210629
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 01:51 schreef Sjibble het volgende:
Ik hou mn geld op de datum bij.

Geen 1 dag had ik minder dan 300 euro op mn bankrekening.
Dan is het dus ook geen probleem gewoon te betalen. Iets dat je vroeg of laat toch zal moeten doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_61210689
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef Basp1 het volgende:
Je kunt wel hoog of laag springen maar ik durf er wel een krat bier op in te zetten dat je toch die 150 ¤ dient te betalen.
ik doe ook mee met een kratje...
TS moet lappen
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 08:34:09 #81
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_61211569
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 01:51 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Ik hou mn geld op de datum bij.

Geen 1 dag had ik minder dan 300 euro op mn bankrekening.
Als je je geld dan zo goed bij houd, had je ook kunnen zien dat de hoster geen geld afschrijft en dus al veel eerder aan de bel kunnen trekken.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_61214636
Zoals gezegd, ze reageren niet.

En ik ben niet de enige met dit probleem

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1425

De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 10:53:41 #83
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_61214865
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:
Zoals gezegd, ze reageren niet.

En ik ben niet de enige met dit probleem

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1425

De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Slechte service is ook service. Je hebt er gebruik van gemaakt, dus het antwoord is ja !
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_61215717
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:
Zoals gezegd, ze reageren niet.

En ik ben niet de enige met dit probleem

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1425

De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Je hebt de dienst afgenomen, dus ja, je moet betalen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:36:34 #85
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_61216083
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:

De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Je hebt drie jaar de tijd gehad om te reclameren. Toen je nog niet betaald had was het allemaal prima (kennelijk), en nu je de rekening krijgt is het opeens slechte service.
pi_61216893
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Sjibble het volgende:

De host deugt gewoon niet! Moet ik nou betalen voor slechte service?
Ok omdat je dit wilt horen.

Nee hoor je hoeft helemaal niet te belaten hiervoor.

Ik zou nogmaals naar de rechtswinkel gaan en je rechtsbijstandsverzekering gaan inschakelen. Misschien nog wel aangifte doen bij de politie voor oplichting.
pi_61217929
als ik het zo aan een paar IT' ers uit mn msn vraag hebben zij er andere meningen over.

Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.

Nou is horeca niet de ICT industrie, dan nog.

Sodeflikker op, ik schiet hier niks op
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61218014
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Sjibble het volgende:
als ik het zo aan een paar IT' ers uit mn msn vraag hebben zij er andere meningen over.

Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.

Nou is horeca niet de ICT industrie, dan nog.

Sodeflikker op, ik schiet hier niks op krijg hier niet het antwoord dat ik horen wil
Fixed.
"The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want" - Ben Stein
pi_61218094
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Sjibble het volgende:
als ik het zo aan een paar IT' ers uit mn msn vraag hebben zij er andere meningen over.

Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.

Nou is horeca niet de ICT industrie, dan nog.

Sodeflikker op, ik schiet hier niks op
Je bent gewoon een prutser omdat je je gelijk wil halen op een punt waar je geen gelijk voor kan krijgen.
Dat je dat niet wilt horen, prima, maar ga dat niet afschuiven op de mensen die hier reageren
Ga lekker msnen met je ICT-vriendjes, misschien willen die je ook wel juridisch bijstaan in dit traject
pi_61218274
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Sjibble het volgende:

Als wij in de horeca slechte service leveren wordt dit altijd gecompenseerd door vergoeding, of gewoon gratis.
Ik ken genoeg horeca onderneming waar ik te lang (mijn beleving) op mijn eten heb zitten wachten zelfs zonder een gratis kopje koffie te krijgen aan het eind.

Zelf een keer meegemaakt dat bij iemand een compleet dienblad over hem heen ging de enigste service was dat de stomerij vergoed werd.

Maar zoals al gezegd ga gewoon naar de poltie doe een aangifte van oplichting.

En ik zou ook niet betalen, absoluut niet doen, wie denken die domme hoster wel niet dat ze zijn na 3 jaar pas een factuur sturen.
pi_61218476
Het enige wat ik niet begrijp aan dit hele verhaal is het begrip 'automatische incasso'. Volgens mij bestaat dat helemaal niet namelijk. Je hebt ofwel een automatische overschrijving (dat gaat uit van degene die betaald, dan is het dus niet de fout van het bedrijf als dat een keer niet lukt), en je hebt een doorlopende machtiging.
Die laatste is door het bedrijf te gebruiken om volgens de voorwaarden waarvoor je op de machtiging getekent hebt geld van jou rekening te incasseren. Als die voorwaarden inhouden dat ze "automatisch" elk jaar je hostingkosten van je rekening incasseren moeten ze dat nog wel ieder jaar zelf incasseren, en dat is blijkbaar niet gebeurd.
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
pi_61218852
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 14:19 schreef Sjibble het volgende:
Zo kan ik het toch ook wel..
De dienst van facturen is nooit gekomen, per jaar.
Staat er toch duidelijk in dat dat moet gebeuren. Ik heb 2 jaar niks gehad > missende dienst.

Ze leveren dit jaar een factuur, maar die hebben ze vorig jaar niet gestuurd. Ja het is een factuur van de 3 jaren, maar ik mis de mail in 2007
Waarom wijs je steeds naar 'hullie'?

Simpele feit is gewoon dat je drie jaar lang een dienst hebt gekregen, dan weet je toch dat de rekening ooit betaald moet worden? De verplichting tot betaling van geleverde diensten is logisch. Op elke moment in die drie jaar had je kunnen opbellen waar de factuur bleef.

Dan kun je wel denken "hoera, ze zijn me vergeten, ik hoef niks te betalen", maar dat is wishful thinking.
Het is net zoiets als bij de supermarkt met een kratje bier naar buiten lopen, en dan claimen dat je dacht dat je niet hoefde te betalen, omdat je geen kassabon hebt gekregen. De betalinsverplichting ontstaat op het moment dat jij het kratje oppakt en meeneemt, en op het moment dat jij een dienst geleverd krijgt waarvan je weet dat die niet gratis is. Op een dag krijg je de rekening, duurt dat je te lang dan had je best even kunnen bellen over de uitblijvende factuur.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_61219162
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 13:15 schreef Roquefort het volgende:
Waarom wijs je steeds naar 'hullie'?

Simpele feit is gewoon dat je drie jaar lang een dienst hebt gekregen, dan weet je toch dat de rekening ooit betaald moet worden? De verplichting tot betaling van geleverde diensten is logisch. Op elke moment in die drie jaar had je kunnen opbellen waar de factuur bleef.

Dan kun je wel denken "hoera, ze zijn me vergeten, ik hoef niks te betalen", maar dat is wishful thinking.
Het is net zoiets als bij de supermarkt met een kratje bier naar buiten lopen, en dan claimen dat je dacht dat je niet hoefde te betalen, omdat je geen kassabon hebt gekregen. De betalinsverplichting ontstaat op het moment dat jij het kratje oppakt en meeneemt, en op het moment dat jij een dienst geleverd krijgt waarvan je weet dat die niet gratis is. Op een dag krijg je de rekening, duurt dat je te lang dan had je best even kunnen bellen over de uitblijvende factuur.
Dat is teveel eigen verantwoordelijkheid voor TS.
Hij is nog niet volwassen genoeg om te begrijpen hoe zaken er in de grote-mensenwereld aan toe gaan. Hij denkt nog kinderlijk. Dat mag, maar hij zal van een koude kermis thuiskomen.
Het is zo gemakkelijk om de schuld aan anderen te geven, terwijl je zelf net zo fout bent, nietwaar?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_69350152
Update:

Het is mei, en ze hebben dit jaar eindelijk afgeschreven, namelijk de 50 euro (bedrag heb ik afgerond).

Maar ik had genoeg om het ander jaar ook te betalen.
T-Mobile is niet zo moeilijk. Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat als ik de ene maand niet kan betalen, wordt het de volgende maand extra afgerekend en staat het weer quitte. Dat is het probleem niet..

Maar ik gebruik die dienst niet, wel heb ik het recht.. oke..
Dus ik ben nu 50 euro lichter..
Maar hoe ga ik dit doen met die andere 150 euro?
Ik begrijp dat ik recht heb om zoveel te gebruiken van hun dienst, maar ze hebben van mij het recht gekregen om het verschuldigd bedrag van mijn rekening af te halen. Dat doen ze niet. Ik ben wel verhuisd, maar mijn bankrekeningnummer is hetzelfde. Het moet automatisch gebeuren dus ik heb er geen omkijk naar, behalve genoeg geld op mijn bankrekening te hebben. Ik kreeg geen facturen via de email, zoals is beloofd.. Het zegt al genoeg dat ze er een jaar of 2-3 later mee aankomen dat ik het verschuldigd ben.. Ja dat zegt toch genoeg of niet? Die gasten komen om de zoveel tijd oogsten.

Ik ga maandag naar het Juridisch loket hiermee.. Wie weet pakt het iets beter uit.
En uiteraard een boze mail naar de hosting gestuurd (nog wel beleefd) en dat ik een reactie verwacht. In 6 manden tijd niks gehoord.
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  zondag 24 mei 2009 @ 17:07:48 #95
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69354933
Je wacht NEGEN maanden voordat je naar het Juridisch Loket gaat? Moest je tussendoor een kind uitpoepen ofzo?

Dat wordt nog wat als TS terecht komt in het échte leven (met z'n vlieger)...
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 24 mei 2009 @ 17:09:03 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69354977
Zucht
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 24 mei 2009 @ 17:13:06 #97
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69355136
Faaltopic deluxe dit.
Ook geen sig dus
pi_69355176
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:07 schreef Sjibble het volgende:
Update:

En uiteraard een boze mail naar de hosting gestuurd (nog wel beleefd) en dat ik een reactie verwacht. In 6 manden tijd niks gehoord.
Dus in de 3 maanden na je laatste post in augustus hebben ze wel gereageerd?!

En nu je weer wat te klagen hebt (het JL ziet je al komen ), noem je dit een update?

>>KLB
en ga vliegeren man
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_69356994
_!
pi_69357583
Wat wil je nu precies bereiken? Die 150 euro niet meer hoeven te betalen?

Lijkt me niet dat dat je gaat lukken, je hebt immers in die 3 jaar ook gewoon van de dienst gebruik gemaakt. Dat het bedrijf het bedrag niet heeft gefactureerd of afgeschreven verandert het te betalen bedrag niet. Het is inderdaad niet erg netjes van dat bedrijf, maar om daarom niet te gaan betalen voor de dienst .
friet saté
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')