Heb ik (soort van), woont in Amsterdam, zie ik niet vaak. Tijd over: gamen.quote:
Hou oud ben jij eigenlijk ? Volgens mij hebben mensen van jou leeftijd normaal gesproken vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik (soort van), woont in Amsterdam, zie ik niet vaak. Tijd over: gamen.
Daarbij, gamen doe ik al 20 jaar, sex pas 15
b-titels... KOTOR... WoW... Je kunt er niet van houden, maar dat b-titels noemen.. dan heb je ergens niet opgelet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:50 schreef TI_2008 het volgende:
Tja, je zou ook eens fatsoenlijke games kunnen gaan spelen! Ipv deze B-titels voor één of andere inferieure console!
TS faalt door zijn voorliefde voor kutgames!
dertugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou oud ben jij eigenlijk ? Volgens mij hebben mensen van jou leeftijd normaal gesproken vrouw en kinderen.
En gametip: Wachten op Football Manager 2009
Oh ok. Dacht al dat je een 30 jarige maagd was ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dertug
Vrouw lag in de planning, 2x zelfs, ging niet door.
Hoe ik over kinderen denk kun je in mijn postgeschiedenis vinden.
Tsja, COD5, ik heb COD ooit gespeeld, maar ik ben niet lang daarna mijn interesse voor shooters compleet kwijt geraakt. Terwijl ik toch daarvoor van Wolf3d tot COD vrij intensief van alles heb gespeeld.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ok. Dacht al dat je een 30 jarige maagd was ofzoMaar dan valt het wel mee
COD5 schijnt ook uit te komen.
Helemaal niks. Alleen beschouw ik de console als een apparaat waar je lekker op gaat spelen met een paar maten en een biertje. En dan maakt het niet zo gek veel uit wat voor spel je speelt. Heb een Wii en een PS2 staan met een aantal spelletjes. Leuk, maar niet voor mij om ECHT op te gamen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:00 schreef Dajo het volgende:
Wat is omhoog met die haat jegens consoles btw?![]()
Gewoon CoD4 in combinatie met een vijftienjarig breezersletje dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Nou ja, B-titel zeggen tegen WoW is misschien een beetje misplaatst, maar ik hou er niet vanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
b-titels... KOTOR... WoW... Je kunt er niet van houden, maar dat b-titels noemen.. dan heb je ergens niet opgelet.
Maar wat zou jij dan spelen?
De Spore site heeft het zelfs over 4!!! septemberquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:51 schreef RickoKun het volgende:
Mijn vrind. Een volledige gegronde klacht.
Ik zit eigenlijk al zo'n jaar lang door mijn game-materiaal heen omdat er gewoon geen goede games meer voor de PC uitkomen waar ik geil van word.
Maarja, eerstvolgende game die ik ZELFS OOK NOG KAN SPELENis spore (7 september) en daar krijg ik dan wel weer voorvocht van!
CoD4 vind ik vervelend geworden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:44 schreef deepart het volgende:
Komt er nog wat boeiends aan op de ps3? Ik speel der eigenlijk alleen maar cod4 online op, en dat al een jaar lang
is er niet een rpg met heel veel kleurtjes en vrolijkheid dat er komt fso?
Je tijd, je leven, wat doe jequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Pak een oudje en begin aan Morrowind![]()
![]()
Daar werken wel leuke meidenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
Ga met je vriendin in Amsterdam spelletjes spelen.
Of zoek er één bij de BK
Oudjes heb ik er ladingen van. En zijn idd leuk om te doen. Maar goed, ook daar heb ik nu moeite mee om iets echt leuks te vinden in mijn kast (hoewel ik Orion 3 wel weer kan installeren).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Pak een oudje en begin aan Morrowind![]()
![]()
Mariokart heb ik besteld, is binnen, moet ik nog steeds ophalen. Maar is wederom een vriendenspel imo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef Devlinsect het volgende:
Zelda, Mariokart, Medal Of Honour. Mocht je die niet hebben voor de Wii, kopen! Dat zijn top spellen IMO!
Je kan ook bij het station gaan staan tussen de swa's en zo een nieuw chickie regelen. Ff vragen of de here Jezus kwaad op haar is. Krijg je de vraag: wat dan? Zeg je zo van: die stuurt een engel als jou toch niet weg uit deen hemel. Zei zo van: hihihihi. Jij: geef me je telefoonnummer en we gaan een keer stappen godverdomme.
Suc6 verzekerd.
MoH is een prima shooter voor console. Kan niet wachten op CoD5 en de besturing van de wii. Speelt prima. Mariokart valt heel wat uit te spelen in je eentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mariokart heb ik besteld, is binnen, moet ik nog steeds ophalen. Maar is wederom een vriendenspel imo.
MoH is een shooter en derhalve niet geschikt voor de console imo.
Ik kan natuurlijk vanmiddag na het werk even langs de dynabyte, eens kijken of er niet iets tussen ligt wat leuk is
Ik hou niet van voetbal. Niet om te kijken, niet om te doen, niet om te gamen. Dus nee, dan sla ik even overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
MoH is een prima shooter voor console. Kan niet wachten op CoD5 en de besturing van de wii. Speelt prima. Mariokart valt heel wat uit te spelen in je eentje.
Pro Evo Soccer misschien wat voor je (Fifa is kut)
Wacht, ik print dit stukje uit voor een spiekbriefje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan ook bij het station gaan staan tussen de swa's en zo een nieuw chickie regelen. Ff vragen of de here Jezus kwaad op haar is. Krijg je de vraag: wat dan? Zeg je zo van: die stuurt een engel als jou toch niet weg uit deen hemel. Zei zo van: hihihihi. Jij: geef me je telefoonnummer en we gaan een keer stappen godverdomme.
Suc6 verzekerd.
Ik heb het getattoeerd op mijn rechterarm. Kan je het adres wel geven van de tattooshop?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wacht, ik print dit stukje uit voor een spiekbriefje.
Goed punt. Als ik naar me zelf kijk speel ik ook maar 1 spel uit de gernes die ik speelquote:
Verslavende game, weken mee op #1 gestaan, zat in de ultima clan haha. Vooral deathmatch, had 3 acc's in de top 10.quote:
Vooral GRID is erg tofquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:27 schreef Inverted_World het volgende:
Mocht je pc/laptop het trekken? Ik speel laatste tijd bizar veel Crysis en GRID op mn laptop! Ik vind het beiden echt verslavend. COD4 inmiddels uitgespeelt, gaat nu een beetje vervelen.. Bioshock is ook wel goed te doen trouwens.
Maar er komen zeker vette games, vooral volgende maand, ik kijk voornamelijk uit naar Far Cry 2 en Crysis: Warhead.
LOL!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vooral GRID is erg tof! De eerste 3 races me bak gesloopt tho
. Zeer realistisch spell
.
Hmm wat is een (untra)realistisch race spel dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
LOL!
Grid is compleet arcade man
Handling is arcade
Schade is wel mooi
Botsingen zijn ook nep.
Race07 + GTR Evolution http://www.race-game.org/race07/download/demo.htmquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm wat is een (untra)realistisch race spel dan?
graphics zijn niet de reden dat een spel realistisch is dunkt mijquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Race07 + GTR Evolution http://www.race-game.org/race07/download/demo.htm
GTR2 http://www.gamershell.com/download_14723.shtml
GT Legends http://www.gamershell.com/download_10319.shtml
GP Legends
rFactor http://www.rfactor.net/
iRacing
nKpro
Live for speed http://www.lfs.net/
Hebben misschien niet de graphics, maar wel de physics.![]()
HOE???quote:
x2quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben zelf weer aan D2:LOD begonnen
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!?!?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:28 schreef Rosbief het volgende:
Ben nu bezig met de Half Life 2: Episode 3 beta![]()
Koop dan een echte gitaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:45 schreef Dajo het volgende:
Guitar Hero 3!!![]()
Rock On
Edit: Oh las dat geport gedeelte niet..
Ah well.
Guitar hero 3!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga jij eens ff lekker een treintje wegkoppen, stoere kerelquote:
Say what?! WAARWEG?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:28 schreef Rosbief het volgende:
Ben nu bezig met de Half Life 2: Episode 3 beta![]()
Om een hoer nou een "soort van vriendin" te noemen, gaat wel erg ver vind je ook niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik (soort van), woont in Amsterdam, zie ik niet vaak. Tijd over: gamen.
Daarbij, gamen doe ik al 20 jaar, sex pas 15
Doe eens normaalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 07:02 schreef Keltie het volgende:
[..]
Om een hoer nou een "soort van vriendin" te noemen, gaat wel erg ver vind je ook niet?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Koop dan een echte gitaar.
Zeg nou eerlijk; dit is toch veel geiler en stoerder?
*plaatje van mooie guitaar*Om eerlijk te zijn, ik heb een echte gitaar gekocht na het veelvuldig spelen van GH3..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben nog niet geweldig goed, maar begin al enkele accoorden onder de knie te krijgen...![]()
'tis wel "iets" lastiger als op 5 knoppen rammen, dat wel.
@ TS: Al iets gefunden?
Master of Orionquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:51 schreef RickoKun het volgende:
wtf is MOO1![]()
![]()
Ohja, en ik speel nu ook diablo 2 LoD
far cry 2?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:43 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]Pas op, nerd topic![ afbeelding ]
Goed, ik heb afgelopen weekend Space Siege gespeeld en uitgespeeld en ben opnieuw begonnen. Leuk spel, alleen veel te simpel. WoW een tijd gespeeld, maar heeft mijn interesse niet meer. Iig niet tot de uitbreiding uitkomt. En dan zit ik dus nu met een probleem. Er komt heel veel aan, maar het duurt allemaal nog even.
Spore september
WotLk oktober?
Stargate mmorpg volgend jaar mei?
KOTOR mmorpg volgend jaar kerst?
Diablo 3 volgend jaar kerst?
Nou kan ik het met Spore wel redden tot WotLk, maar ik weet zeker dat ik het met WotLK niet red tot aan Stargate. Ook een probleem dat Spore nog niet uit is.
Klacht: Veeeeeeel te lang moeten wachten op de echte baas-spelletjes.
Subklacht: consoles
Oplossing?
Weet er iemand nog meer toffe games op de pc die net uit zijn of binnenkort uitkomen (let op!! shooters hoef je van mij niet mee aan te komen, hetzelfde geldt voor alles wat geport is vanaf de consoles evenals console spellen in het algemeen!!)
Is een shooter. Ik heb Far Cry niet eens meer dan 10% gespeeld en toen weer van de HD gegooid. Gewoonweg niet mijn ding (meer).quote:
Om in de top 10 te komen ben ik te oud. Helaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:25 schreef Nr.G het volgende:
Is RTS niets voor je? Voordat je Supreme Commander goed onder de knie hebt ben je ook wel een paar maandjes zoet. En als je in de top 10 van de 1v1 ladder wilt komen ben je nog iets langer bezig.
[..]
[ afbeelding ]Alle stoerheid die die gitaar voor je won zijn per direct al geneutraliseerd door het feit dat je hier loopt te huilen en te zeuren met "een echte gitaar" van jezelluf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
Oh wow, 38 jaar en nog steeds genoeg reflexen. Topquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:32 schreef Nr.G het volgende:
Uhm, de nummer 8 is 38 jaar. Kan best dus.
Reflexen zijn belangrijk bij snelle games zoals shooters en ook wel bij WC3. Bij RTS zoals Supreme Commander gaat het meer om strategie, dus denkvermogen en overzicht zijn belangrijker. Hier kunnen oudere gamers in het voordeel zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh wow, 38 jaar en nog steeds genoeg reflexen. Top
Ik heb altijd gehoord dat om er echt geld mee te verdienen en mee te draaien met de wereldtop van games, je voor je 24ste binnen moet zijn.
Verkapte kijk-mij-eens-een-dure-laptop-hebben-alert!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:27 schreef Inverted_World het volgende:
Ik speel laatste tijd bizar veel Crysis en GRID op mn laptop!
Je bent gameverslaafd hè? (serieuze vraag)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Blergh, nog 1,5 uur (1h20m werken, 10m fietsen) voor ik weer kan MOO-en
[..]
[ afbeelding ]zown model heb ich auch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen dan van richwood (vind ik persoonlijk beter dan ephiphone ook al zijn het allebij namaak van gibson.)
ik hoorde dat richwood een tijd niet meer gemaakt mocht worden omdat ze te goed en te scherp geprijst waren.
anyways ik speel vanaf mn 12de(nu 21)
met guitar hero kan ik alleen snelle stukjesdie langzame stukken lukt me niet omdat ik gewend ben op gehoor te spelen dus druk ik teveel knoppen in.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
[..]
[ afbeelding ]Epiphone geil en stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar je hebt wel gelijk met het feit echte gitaren veel stoerder zijn dan plastic GH3 dingen.Cool story, Hansel.
Verslaafd is een iets te grote term, maar ik ben wel een fanatieke gamer ja. Al zo'n 20 jaar. Het gaat met ups en downs.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Je bent gameverslaafd hè? (serieuze vraag)
Doet het niet op XP. Tenminste, toen ik dat 2 jaar geleden probeerde. Vista zal dan ook niet lukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef BozoNightmare het volgende:
gametip: Little Big Adventure 2
DosBox FTWquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:47 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Doet het niet op XP. Tenminste, toen ik dat 2 jaar geleden probeerde. Vista zal dan ook niet lukken
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En gametip: Wachten op Football Manager 2009
Pardon?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:06 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Master of Orion vuile heiden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |