Je tijd, je leven, wat doe jequote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Pak een oudje en begin aan Morrowind![]()
![]()
Daar werken wel leuke meidenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
Ga met je vriendin in Amsterdam spelletjes spelen.
Of zoek er één bij de BK
Oudjes heb ik er ladingen van. En zijn idd leuk om te doen. Maar goed, ook daar heb ik nu moeite mee om iets echt leuks te vinden in mijn kast (hoewel ik Orion 3 wel weer kan installeren).quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Pak een oudje en begin aan Morrowind![]()
![]()
Mariokart heb ik besteld, is binnen, moet ik nog steeds ophalen. Maar is wederom een vriendenspel imo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef Devlinsect het volgende:
Zelda, Mariokart, Medal Of Honour. Mocht je die niet hebben voor de Wii, kopen! Dat zijn top spellen IMO!
Je kan ook bij het station gaan staan tussen de swa's en zo een nieuw chickie regelen. Ff vragen of de here Jezus kwaad op haar is. Krijg je de vraag: wat dan? Zeg je zo van: die stuurt een engel als jou toch niet weg uit deen hemel. Zei zo van: hihihihi. Jij: geef me je telefoonnummer en we gaan een keer stappen godverdomme.
Suc6 verzekerd.
MoH is een prima shooter voor console. Kan niet wachten op CoD5 en de besturing van de wii. Speelt prima. Mariokart valt heel wat uit te spelen in je eentje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mariokart heb ik besteld, is binnen, moet ik nog steeds ophalen. Maar is wederom een vriendenspel imo.
MoH is een shooter en derhalve niet geschikt voor de console imo.
Ik kan natuurlijk vanmiddag na het werk even langs de dynabyte, eens kijken of er niet iets tussen ligt wat leuk is
Ik hou niet van voetbal. Niet om te kijken, niet om te doen, niet om te gamen. Dus nee, dan sla ik even overquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:47 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
MoH is een prima shooter voor console. Kan niet wachten op CoD5 en de besturing van de wii. Speelt prima. Mariokart valt heel wat uit te spelen in je eentje.
Pro Evo Soccer misschien wat voor je (Fifa is kut)
Wacht, ik print dit stukje uit voor een spiekbriefje.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:37 schreef Devlinsect het volgende:
Je kan ook bij het station gaan staan tussen de swa's en zo een nieuw chickie regelen. Ff vragen of de here Jezus kwaad op haar is. Krijg je de vraag: wat dan? Zeg je zo van: die stuurt een engel als jou toch niet weg uit deen hemel. Zei zo van: hihihihi. Jij: geef me je telefoonnummer en we gaan een keer stappen godverdomme.
Suc6 verzekerd.
Ik heb het getattoeerd op mijn rechterarm. Kan je het adres wel geven van de tattooshop?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:00 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wacht, ik print dit stukje uit voor een spiekbriefje.
Goed punt. Als ik naar me zelf kijk speel ik ook maar 1 spel uit de gernes die ik speelquote:
Verslavende game, weken mee op #1 gestaan, zat in de ultima clan haha. Vooral deathmatch, had 3 acc's in de top 10.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |