Ik zou me meer zorgen maken om Nederlands.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:02 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Klacht: Vakantie over
Subklacht: Zeurende Docenten
Naar 8 weken vakantie
Is Wiskunde A lastig op het Havo ?
En die 6 en 7 zijn onvoldoende?quote:ik had 3x6, 3x7 en 2 voldoendes
Sterkte, zo te lezen ziet hij in jou een pispaaltje voor het komend jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:18 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Het liefste had hij alleen mensen met allemaal zevens zij hij.
Diezelfe man had het trouwens voor elkaar gekregen mijn 2 aameldings formulieren, en 3 notities van gesprekken aan de telefoon kwijt te raken.
Dat dus!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook een klacht over de scholen die weer starten. Al die POKKE kids die nu op MIJN fietspad MIJ in de weg fietsen. Opbokken!
Ga met de auto, lutser.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook een klacht over de scholen die weer starten. Al die POKKE kids die nu op MIJN fietspad MIJ in de weg fietsen. Opbokken!
Maar dan heb je geen last meer van kinderen op je fietspad en dat was toch het probleem?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6 minuten met de fiets, 15 met de auto
Daar krijg ik dan lelijke en langzaamrijdende forenzen voor terug, plus extra reistijd. Nee, dan lijkt me een permanente oplossing vinden voor het kinderen probleem beter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen last meer van kinderen op je fietspad en dat was toch het probleem?
Ik zeg allemaal afmaken, behalve de geile sletjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan lelijke en langzaamrijdende forenzen voor terug, plus extra reistijd. Nee, dan lijkt me een permanente oplossing vinden voor het kinderen probleem beter.
Ja, die eerst neuken en DAN afmakenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zeg allemaal afmaken, behalve de geile sletjes.
Neuh, neuken en dan doorverkopen aan vrouwenhandelaren die ze achter de ramen plaatsen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die eerst neuken en DAN afmaken
Iig neukenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, neuken en dan doorverkopen aan vrouwenhandelaren die ze achter de ramen plaatsen.
Goed, ik kan niet wachten tot de herfstvakantie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is het wel genoeg over sletjes, vrouwenhandelaren etc. A.u.b. ontopic. Senks.
Dus?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:02 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Gister op het introductie gesprek begon het gezeik al, de begeleider was niet tevreden met mijn vmbo-tl punten, overtuigen dat deze niet zo bijzonder hoog waren (ik had 3x6, 3x7 en 2 voldoendes) door mijn eigen schuld omdat ik niet geleerd had voor de examens kon ik hem niet.
Opeens heb je het! Je wordt conducteur!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:13 schreef solar22 het volgende:
Enfin, het ergste is nog niet eens het feit dat je weer moet werken of naar school moet maar eerder het feit dat je je biologische klok weer naar het standaard ritme van de door ochtendmensen gedicteerde maatschappij moet forceren. (als ik vrij heb slaap ik meestal van 3:00 to 10:30), vind maar eens een baas waar je van 11:00 tot 19:00 kan werken ipv 9:00 tot 17:00
Volgens mij houden ze daar de cijfers ook kunstmatig bovengemiddeld, of zit ik dan verkeerd?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vavo stelt weinig voor. Toen ik nog Havo deed op een reguliere middelbare school waren mijn cijfers voor veel vakken ook niet erg hoog. Maar uiteindelijk heb ik op het ROC een stuk of 6 vakken behaald met cijfers van 7 tot 9. Gewoon een beetje opletten in lessen en een beetje serieus bezig zijn.
Zo ging ik van een gemiddelde van 5 voor economie naar een gemiddelde van 9 op mijn tentamens op het ROC.
Wiskunde A is vrij simpel.
Daar heb ik in ieder geval niks van gemerkt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze daar de cijfers ook kunstmatig bovengemiddeld, of zit ik dan verkeerd?
Wellicht in de vorm dat de tentamens makkelijker zijn dan op de gemiddelde middelbare school?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar heb ik in ieder geval niks van gemerkt.
De reden dat cijfers vaak hoger zijn is misschien wel dat mensen maar enkele vakken volgen in dat jaar (om hun diploma compleet te maken na mislukte (her-) examens in regulier onderwijs. Dan kun je dus meer tijd besteden aan de vakken en hogere cijfers halen.
Ja fijne werktijden dat geef ik toe maar voor slechts 1/3 van mijn huidige salaris kom ik helemaal mijn bed niet uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Opeens heb je het! Je wordt conducteur!
Dit was bij ons alleen bij Aardrijkskunde het geval, omdat de docent volgens mij gewoon te lui was (of zelf te weinig kennis had) om fatsoenlijke tentamens te halen. Bij economie kregen we bijvoorbeeld gewoon vragen op het niveau van het centraal examen, net als bij Wiskunde A.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wellicht in de vorm dat de tentamens makkelijker zijn dan op de gemiddelde middelbare school?
Zoals gezegd heb je er meer tijd voor omdat je vaak minder vakken doet. Ook zijn de klassen over het algemeen kleiner en heb je dus meer persoonlijke aandacht van docenten als dat nodig is. Ik kan me lessen herinneren dat we met een man of 5 in een lokaaltje zaten.quote:Want ik zie soms mensen die op de middelbare school al hun best deden maar toch faalden, terwijl ze op de VAVO opeens gemiddeld twee punten hoger scoorden.
Okayquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dit was bij ons alleen bij Aardrijkskunde het geval, omdat de docent volgens mij gewoon te lui was (of zelf te weinig kennis had) om fatsoenlijke tentamens te halen. Bij economie kregen we bijvoorbeeld gewoon vragen op het niveau van het centraal examen, net als bij Wiskunde A.
[..]
Zoals gezegd heb je er meer tijd voor omdat je vaak minder vakken doet. Ook zijn de klassen over het algemeen kleiner en heb je dus meer persoonlijke aandacht van docenten als dat nodig is. Ik kan me lessen herinneren dat we met een man of 5 in een lokaaltje zaten.
Maar ik kan natuurlijk niet oordelen over andere scholen, ik weet alleen hoe het ROC het hier deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |