Ik zou me meer zorgen maken om Nederlands.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:02 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Klacht: Vakantie over
Subklacht: Zeurende Docenten
Naar 8 weken vakantie
Is Wiskunde A lastig op het Havo ?
En die 6 en 7 zijn onvoldoende?quote:ik had 3x6, 3x7 en 2 voldoendes
Sterkte, zo te lezen ziet hij in jou een pispaaltje voor het komend jaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:18 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Het liefste had hij alleen mensen met allemaal zevens zij hij.
Diezelfe man had het trouwens voor elkaar gekregen mijn 2 aameldings formulieren, en 3 notities van gesprekken aan de telefoon kwijt te raken.
Dat dus!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook een klacht over de scholen die weer starten. Al die POKKE kids die nu op MIJN fietspad MIJ in de weg fietsen. Opbokken!
Ga met de auto, lutser.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb ook een klacht over de scholen die weer starten. Al die POKKE kids die nu op MIJN fietspad MIJ in de weg fietsen. Opbokken!
Maar dan heb je geen last meer van kinderen op je fietspad en dat was toch het probleem?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
6 minuten met de fiets, 15 met de auto
Daar krijg ik dan lelijke en langzaamrijdende forenzen voor terug, plus extra reistijd. Nee, dan lijkt me een permanente oplossing vinden voor het kinderen probleem beter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef McFearless het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen last meer van kinderen op je fietspad en dat was toch het probleem?
Ik zeg allemaal afmaken, behalve de geile sletjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan lelijke en langzaamrijdende forenzen voor terug, plus extra reistijd. Nee, dan lijkt me een permanente oplossing vinden voor het kinderen probleem beter.
Ja, die eerst neuken en DAN afmakenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:04 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zeg allemaal afmaken, behalve de geile sletjes.
Neuh, neuken en dan doorverkopen aan vrouwenhandelaren die ze achter de ramen plaatsen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, die eerst neuken en DAN afmaken
Iig neukenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Neuh, neuken en dan doorverkopen aan vrouwenhandelaren die ze achter de ramen plaatsen.
Goed, ik kan niet wachten tot de herfstvakantie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is het wel genoeg over sletjes, vrouwenhandelaren etc. A.u.b. ontopic. Senks.
Dus?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:02 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Gister op het introductie gesprek begon het gezeik al, de begeleider was niet tevreden met mijn vmbo-tl punten, overtuigen dat deze niet zo bijzonder hoog waren (ik had 3x6, 3x7 en 2 voldoendes) door mijn eigen schuld omdat ik niet geleerd had voor de examens kon ik hem niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |