Ik geloof niet in een god.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:27 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Verklaar je smilie eens.
Geloof je niet in een god?
Of in een andere hogere macht?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:29 schreef Bonobo11 het volgende:
here we go again........
Ik dacht dat die grefo's helemaal geen televisie hadden.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. EO-adepten. Dan krijg je dat soort shit.
Oplossing: Als normale mens niet naar de EO kijken. Het schijnt ook nog eens slecht voor je televisie te zijn. Om over je intelligentie nog maar te zwijgen.
Oh jawel hoor. Als ze namelijk geen TV zouden hebben, zou de EO al jaren geleden failliet zijn gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik dacht dat die grefo's helemaal geen televisie hadden.
Vertrouwen op God en naief zijn, zijn 2 verschillende dingen.......quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:34 schreef Monolith het volgende:
Tsja, je kunt ook gewoon de snelweg oversteken als je zo blind op 'God' vertrouwt. Dat lijkt echter voor veel mensen toch een minder aantrekkelijke optie.
...die elkaar naadloos aanvullen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Vertrouwen op God en naief zijn, zijn 2 verschillende dingen.......
Ach, de kans dat je dat overleeft hangt er vanaf hoe druk het is. Het zal geen 10% zijn, maar als God wil dat je overleeft, dan maakt het toch niet uit of de kans vanuit een naturalistisch perspectief 10%, 1% of 0,1% is?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Vertrouwen op God en naief zijn, zijn 2 verschillende dingen.......
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
...die elkaar naadloos aanvullen.
quote:En gij hebt vergeten de vermaning, die tot u als tot zonen spreekt: Mijn zoon, acht niet klein de kastijding des Heeren, en bezwijkt niet, als gij van Hem bestraft wordt; Want dien de Heere liefheeft, kastijdt Hij, en Hij geselt een iegelijken zoon, die Hij aanneemt. Indien gij de kastijding verdraagt, zo gedraagt Zich God jegens u als zonen; (want wat zoon is er, dien de vader niet kastijdt?) Maar indien gij zonder kastijding zijt, welke allen deelachtig zijn geworden, zo zijt gij dan bastaarden, en niet zonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |