quote:KNEVEL & VAN DEN BRINK
ANDRIES KNEVEL EN TIJS VAN DEN BRINK ONTVANGEN IN HUN TALKSHOW DE BELANGRIJKSTE PERSONEN UIT DE ACTUALITEIT.
In 'Knevel & Van den Brink' schuiven de belangrijkste personen uit de actualiteit aan tafel. De gasten komen uit de wereld van de sport, de politiek, het bedrijfsleven, de entertainment, de cultuur, de criminaliteit en het maatschappelijk leven. Samen voeren zij hét gesprek van de dag.
De dagelijkse talkshow 'Knevel & Van den Brink' is vanaf maandag 19 mei t/m vrijdag 6 juni en van maandag 11 augustus t/m 5 september (tijdens de Olympische Spelen) te zien. Elke werkdag rond de klok van 23.00 uur op Nederland 1.
GS is best leukquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
Dit is humor
vooruit GS dan maar bezoeken...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:22 schreef elcastel het volgende:
Nou mevrouw Verdonk, voor mij is het een teken van fatsoen dat je de ander laat uitspreken. De tering wat lult dat wijf erdoorheen.
Nee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef RomeijnLand het volgende:
Dus jullie zijn het allemaal met die moslim eens?!
Jij kijkt naar een ander programma?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef methan het volgende:
Wat gaat Verdonk hier af als een gieter zeg.
Die Moslim heeft een iq 100x zo hoog als die van Verdonk
Geenszinsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef RomeijnLand het volgende:
Ok.quote:
Nee, maar wat Rita uitslaat is natuurlijk ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef RomeijnLand het volgende:
Nouja, slim, slim....... dat gaat me wel erg ver hoor:').quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef Hexagon het volgende:
Slimme kerel
Nee hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een ander programma?
Ja, ze zegt inderdaad wel vreemde dingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee, maar wat Rita uitslaat is natuurlijk ook.
We zijn niet allemaal klonen van elkaar hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Ok.
Ja, iedereen zei dingen van "die moslim ownt Verdonk" enzovoort, dus ik dacht dat jullie het met hem eens waren.
Ja en nee. Hij moet zelf weten of hij een hand schudt, maar moet niet janken als je een baan mist omdat men dat in die functie wenst.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef RomeijnLand het volgende:
dat heerst daar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef bolivian het volgende:
Wat is ze weer vreselijk zelfingenomen...
Nou ik zou haar in ieder geval geen hand geven. Gadverdamme.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:26 schreef Wootboon het volgende:
Wat een vervelend wijf is die Verdonk. Godver, ik zou er agressief van worden.
HIj bang is dat hij niet naar de hemel gaat als die vrouwen een hand geeft.quote:
Tja... Allah of god, ik vind al die godsdiensten één pot nat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:27 schreef sander89 het volgende:
[..]
HIj bang is dat hij niet naar de hemel gaat als die vrouwen een hand geeft.
Stukkie beter dan Catherine.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:29 schreef Falco het volgende:
Wat een slimme sidekick!
Je mist Catherine he?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:29 schreef Falco het volgende:
Wat een slimme sidekick!
Volgens mij zit hij meer met zn jurk in een woordenboek dan in een Koran.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
"Das ook een moeilijk woord!!"
Toch wel scherp.
Second that!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Hahah die woorden van die gast, ik ben fan
Ja, hij lijkt Witteman wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef Falco het volgende:
Knevel heeft lekker niks te doen en zit vast zo genoegzaam weer es met de armen over elkaar. Goedkoop geld verdienen hoor.
Die man uit de Van Dale alleen de woorden geleerd die langer zijn dan 10 letters.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:31 schreef Apache4U het volgende:
bipolaire conceptuelarisaties..
leuk voor scrable
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef toma het volgende:
Precies Rita. VOL=VOL OPBOKKEN MET DIE MOSLIMS!!!!!!!!1111!!1!!!!!!1!!!!!!! !!!!!EINZ!1!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:35 schreef toma het volgende:
Precies Rita. VOL=VOL OPBOKKEN MET DIE MOSLIMS!!!!!!!!1111!!1!!!!!!1!!!!!!! !!!!!EINZ!1!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |