Je had nieteens de lapoquote:
Ik wil met kerst weer een sjiek kookboek vragen, of 1 van Gordonquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen mijn nieuwe Gordonboek ophalen op het postkantoor
Niet waar!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:33 schreef AKnynke het volgende:
je had hem al open voordat de vorige dicht was! Smiecht!
Hee, je bent groen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Vork het volgende:
Ik kan je anders ook gewoon uit het topic verwijderen
Sinds wanneer ben jij mod??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Vork het volgende:
Ik kan je anders ook gewoon uit het topic verwijderen
Ja tof, kan ik op mijn gemakje eens even wat boeken doornemen. Maar ik denk dat Jamie sowieso als eerste afvalt en dat alleen nav van zijn programma's die ik wel erg leuk vind om naar te kijken maar niet dat ik denk van: woeiiii dat ik wil ik ook eens een keer klaarmaken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ik ben bang dat je dan eerst eens een middagje in mijn kast moet rondneuzen...![]()
gaan we 's samen koken
Nee, service heet dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee, je bent groen.
Btw, machtsmisbruik.
Die meiden komen hier alleen maar om een beetje te klessebessen met elkaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef remlof het volgende:
* remlof schudt even wat mensen wakker: Culinaire modwissel
das ni veel, geen idee wat die bagaboo's kosten, ze hebben wel 200 verschillendequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:36 schreef AKnynke het volgende:
die is wel tof kaasplank, maar wel een stuk kleiner. En duurder schat ik zo. Die witte is rond de 40 euro..
[ afbeelding ]
Ja tof is dat hè? Ik zit hier vaak stiekem in een hoekje een biertje te drinken en naar al die verhalen te luisterenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die meiden komen hier alleen maar om een beetje te klessebessen met elkaar.
Net alsof ik een med lees!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef remlof het volgende:
* remlof schudt even wat mensen wakker: Culinaire modwissel
quote:
Ik print ze uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof is dat hè? Ik zit hier vaak stiekem in een hoekje een biertje te drinken en naar al die verhalen te luisteren
zoiets jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Net alsof ik een med lees!
[..]Maar nu net pas weer sinds een kwartier ofzo?!
Toch?
dus je doet netals muck, eerst leuk meelullen en dan opeens politieagentje spelen als je mod bentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Vork het volgende:
Ja, van dit zooitje. Dus het is vanaf nu uit met de pret.
Klopt. En dat is heel aardig van je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:43 schreef Liejannuh het volgende:
Jij eet ook geen vis toch Vork? Dan zorg ik nameljk ook dat er wat vegetarische dingen zijn zaterdag.Lijkt me wel aardig.
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dus je doet netals muck, eerst leuk meelullen en dan opeens politieagentje spelen als je mod bent
Ik doe niet politieagentje spelen, ik kom gewoon de pret verzieken. Dat kan op talloze manieren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
dus je doet netals muck, eerst leuk meelullen en dan opeens politieagentje spelen als je mod bent
Oehh give it to me babyquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik doe niet politieagentje spelen, ik kom gewoon de pret verzieken. Dat kan op talloze manieren.
kun je nou zelfs nadat ik gestopt ben niet ophouden met je eeuwige gebitch?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
dus je doet netals muck, eerst leuk meelullen en dan opeens politieagentje spelen als je mod bent![]()
![]()
Vooral als het weer eens over sex gaat, of nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof is dat hè? Ik zit hier vaak stiekem in een hoekje een biertje te drinken en naar al die verhalen te luisteren
Dat niet, wel een onweerstaanbare drang tot lekker eten en drinken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:28 schreef ColdFeet het volgende:
MuadDib, misschien een onweerstaanbare drang tot koken?
omg zie PI enzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:47 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je nou zelfs nadat ik gestopt ben niet ophouden met je eeuwige gebitch?
Doe eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vooral als het weer eens over sex gaat, of niet
Je blijft dus gewoon jezelf?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:45 schreef Vork het volgende:
Ik doe niet politieagentje spelen, ik kom gewoon de pret verzieken. Dat kan op talloze manieren.
wat is forum 70?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:49 schreef borisz het volgende:
Ook maar een ontgroening voor Vork doen ?
nah dat is alleen voor forum 70.
We zijn buiten de kaart om voor een 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement gegaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
oehh morgen even jullie blogje lezendie kaart zag er echt geweldig uit
toevallig dat we allebei vanaaf in een vis-restaurant zaten, bij ons was het ook werkelijk waar goddelijk, alleen de milde kreeftensaus had wel iets meer pit mogen hebben, was me iets te flauwigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn buiten de kaart om voor een 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement gegaan.
B. is nu een korte recensie aan het schrijven.
je bedoelt het programma van nu, alles ook uit de frituurquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die keuken, alles uit de magnetron
Jep ik heb het ook aan staan in afwachting van een debat tussen Rita en ? Bij K&vdBquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
je bedoelt het programma van nu, alles ook uit de frituur
dat dan weer welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
Met een partner is zowel eten als sex leuker he......
ik ga kijken of ik ze kan vinden op de comp, anders zet ik ze er ff opnieuw op morgenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jaaaah
Speaking of sex: die foto's?
soms moet je gewoon alleen even maar naar het uiterlijk kijken en of hij lekker eten voor je kan makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vrees dat ik erg kieskeurig ben qua partner......
Ik vind het wel een lief idee.![]()
Dat heb ik al geprobeerd, we zijn getrouwd en na 7 jaar gescheiden......quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
soms moet je gewoon alleen even maar naar het uiterlijk kijken en of hij lekker eten voor je kan maken
ohh en mocht ik ze ooit op inet terugvinden dan sla ik je met je dikste kookboeken om de orenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik ga kijken of ik ze kan vinden op de comp, anders zet ik ze er ff opnieuw op morgen
we hebben het hier niet gelijk over trouwen, maar gewoon een vent waar je een leuke tijd mee kan belevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd, we zijn getrouwd en na 7 jaar gescheiden......
mag ik even kotsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb erg goede verhalen gehoord over een zekere user die zo af en toe in dit topic voorbij komt Krak! Hij is al door een aantal dames uitgetest en ok bevonden!
Misschien ook wat voor jou?
Zelfs ik wordt er nu bang van ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Vork het volgende:
Ja, van dit zooitje. Dus het is vanaf nu uit met de pret.
Het is niet echt een puur visrestaurant waar wij zaten (zie ons hoofdgerecht) maar vis voert wel de boventoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
toevallig dat we allebei vanaaf in een vis-restaurant zaten, bij ons was het ook werkelijk waar goddelijk, alleen de milde kreeftensaus had wel iets meer pit mogen hebben, was me iets te flauwig
jij jumped gewoon over hem heenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zelfs ik wordt er nu bang van ...
Ik heb het alleen van horen zeggen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
mag ik even kotsenondanks dat ik de heer in kwestie echt wel aardig vind
Wat denk je nou wel niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohh en mocht ik ze ooit op inet terugvinden dan sla ik je met je dikste kookboeken om de oren
ohh had even vluchtig de gerechten op de site gelezen en las vooral vis, vis ennuhhh visquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is niet echt een puur visrestaurant waar wij zaten (zie ons hoofdgerecht) maar vis voert wel de boventoon.
Dat heb ik geleerd van Lein.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat denk je nou wel niet?![]()
Afijn, Lianne, je bent wel de pimp aan het uithangen, zeg
Dat is iid het belangrijkste!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Haske lief dat jullie zo meedenken, maar ik moet eerst maken dat ik beter met mezelf kan omgaan. Anders kan ik zelfs niet eens een leuke tijd hebben.
En het gaat langzaam beter.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het alleen van horen zeggen!
Maar hij schijnt echt geweeeeeeeeeldig te zijn.
No way... Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb jij het ookal met hem gedaan?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jij jumped gewoon over hem heennou dan moet ik wel erg hard jumpen vrees ik
jah ik hoorde het afgelopen vrijdag ook weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En dat heb je uitstekend ingeschat!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No way... Dat kan ik me niet voorstellen
trusten voor straks beebquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
afijn popjes, ik loop nog een keer door mijn presentatie en dan ga ik pilatessen en naar bed!
Ik ook, maar om nou altijd in mijn blootje over straat te gaan is ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
maar ik kleed me naar m'n stemming meestal
wat voor opleiding Mieke?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga iig nog lang niet trouwen en voor een tweeling ben ik te oud.
In het nieuwe jaar ga ik wel een opleiding doen en na 25 jaar is dat wel spannend en leuk!
van het weekend met een beetje mazzel weer naaktstrandquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, maar om nou altijd in mijn blootje over straat te gaan is ook wat overdreven.
hopelijk gaat het allemaal goed, zijn wel handige basisdingen als je die onder de knie hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
MK: word, excel en powerpoint, 12 lessen.
Ik weet al wat van word, als ik eerder dan 12 lessen klaar ben, kan ik lessen van een andere cursus volgen.
Vanavond nog iemand gesproken die bij hetzelfde een cursus had gevolgd en er erg tevreden over was. Heel flexibel en kleine klassen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
MK: word, excel en powerpoint, 12 lessen.
Ik weet al wat van word, als ik eerder dan 12 lessen klaar ben, kan ik lessen van een andere cursus volgen.
Vanavond nog iemand gesproken die bij hetzelfde een cursus had gevolgd en er erg tevreden over was. Heel flexibel en kleine klassen.
Nee nee nee GEEN pony. Echt, ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt waarbij een pony beter staat dan haar opzij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als ik een pony wil moet ik het goed laten opdrogen/fohnen/stijlen
maar jaaa
Oh ik kreeg het vandaag nog te horenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee nee GEEN pony. Echt, ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt waarbij een pony beter staat dan haar opzij.
Mja misschien met jouw voorhoofd danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh ik kreeg het vandaag nog te horen
okquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:45 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz, ze zitten in het midden van Nederland, maar geven ook lessen op afstand en ook individueel. Ik weet niet wat individuele lessen zouden kosten, maar voor mijn cursus met max 7 cursisten per klas zijn ze vrij goedkoop.
Al die ongebruikte hersenen die daaronder zitten. Wat een potentie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee, maar ik heb wel een erg hoog voorhoofd
Ik ben ook nooit zo dol op een ponyquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee nee nee GEEN pony. Echt, ik heb nog nooit een vrouw meegemaakt waarbij een pony beter staat dan haar opzij.
tsskquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al die ongebruikte hersenen die daaronder zitten. Wat een potentie.
zoveel ee's?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:09 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb het alleen van horen zeggen!
Nee ga er altijd mee uit om zijn boterhammen enzo te smeren, was vandaag niet nodig dus nu was het uit solidariteit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:14 schreef Liejannuh het volgende:
Dan kun jij toch wel blijven liggen?
Hier gaat het ook in delen hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Jij bent goed bezig op dit tijdstip!
Ik heb tot nu toe mijn was opgehangen, de vaatwasser leeggehaald, mn keuken opgeruimd en ga zo even boodschappen doen voor zaterdag.Ik doe het maar in delen.
Ohh wat zal dat relaxed zijn dat de wekker eens een x wat later gaatquote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:58 schreef DarkElf het volgende:
morning,de mr werkt nu af en toe thuis dus gaat de wekker pas om half negen ipv kwart over zes/half zeven
zo eerst maar eens ontbijt maken
ja nogalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohh wat zal dat relaxed zijn dat de wekker eens een x wat later gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer gaat hij en voor hoelang?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja nogal
en tis wel gezellig zo thuis af en toe (niet te vaak hoor) en leuke compensatie voor als hij naar Israel is (wat ook veel meer meevalt dan verwacht
)
hij is twee weken terug twee dagen geweest, de afgelopen twee weken gewoon hier geweest en Rotterdam, en aanstaande zondag gaat hij tot en met donderdag...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wanneer gaat hij en voor hoelang?
Mogge Annie
ohhh dat valt idd gelukkig meequote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij is twee weken terug twee dagen geweest, de afgelopen twee weken gewoon hier geweest en Rotterdam, en aanstaande zondag gaat hij tot en met donderdag...
daarna hoopt hij dat er een regelmaat in komt, eens in de week/twee weken een dag of twee dagen ofzo.. maar dat moet nog even blijken hoe en zo... maar al met al dus al veel minder daarheen geweest dan verwacht
Ja morning Anthraxx
iddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ohhh dat valt idd gelukkig mee
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:10 schreef mascara-klodder het volgende:nou waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Shoot me...ik zou het op dit moment echt niet weten. Misschien omdat ik toch wakker ben??quote:
ken dat helemaal niet! laat je een pic zien van het einresultaat?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:31 schreef ColdFeet het volgende:
Elf! in het kader van 'leuke dingen met peulvruchten' vandaag adukibonensoepMoet nog even het precieze recept bedenken, maar ik heb ze al wel gekookt.
Anthraxx, wanneer begin je nou bij je nieuwe baan?
nou ben benieuwd hoe het bevaltquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
Het zijn kleine, paarse boontjes. Ik vind de smaak het meest lijken op kidneybeans. En omdat ik de komijn/koriander/chili-combi de laatste tijd iets te vaak heb gebruikt voor soep, nu eens met indiase specerijen.
Limoen en chili had ik ookal net bedachtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Limoen, chili & oregano?
Oeh, lekker is dat hè?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:50 schreef motorbloempje het volgende:Mogge
vandaag voor het eerst wakker geworden in Nijmegen in het nieuwe huis en dat was fijn!!
zit ik weer eens bij te lezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb erg goede verhalen gehoord over een zekere user die zo af en toe in dit topic voorbij komt Krak! Hij is al door een aantal dames uitgetest en ok bevonden!
Misschien ook wat voor jou?
Lianne de pimp. Wist dat ze een nieuwe baan had maar dit?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]ach, er kan altijd wat egostreling bij toch?
Ohh dat klinkt goed....receptje!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:58 schreef DarkElf het volgende:
zo, er staat hier een pittige wortelsoep te pruttelen en dat ruikt lékker! Ben benieuwd hoe hij smaakt, we eten hem zo voor lunch ...
U bent zeer welkom hierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo, ik heb het wel weer even gehad voor vandaag. Het is hier in tijden niet zo netjes en opgeruimd geweest volgens mij, heb zelfs het plafond gestofzuigd![]()
Eten voor vanaaf staat klaar en heb net zelfs even bloemen gehaald
we eten er zo pitapuntjes bij: pita bakken, doormidden snijden, knoflook in hele kleine stukjes erover en lekkere olie.. dan ff kort terug de oven in... als het klaar is wat zout erop en wat verse peterselie erover.quote:500 gram wortelen, kleine aardappel, ui, 3 tenen knof, 2 el komijnpoeder, 1 tl gemalen koriander, 1/5 tl gemberpoeder, 1tl paprikapoeder, flinke snuf cayenne, 1 en een kwart liter kippen-of groentebouillon, sap 1 sinaasappel, 1 el rode wijnazijn, zout, peper en verse koriander als garnering..
uitje en knof fruiten, kruiden erbij, wortels en aardappel in stukjes erbij en bouillon, aan de kook brengen.. deksel erop en 20 minuutjes laten koken. Dan pureren, en op smaak brengen met sinaasappelsap/rode wijnazijn en peper en zout...
Ik kom er aan, eerst even een berg legen flessen naar de glasbak sjouwen, staat een btje te slordig in de keuken als mijn ouders Milou zo komen brengen. Oh enne it wasn't me, daarvoor ben ik al te lang niet hier geweestquote:
Herstel, ik sjouw alles wel naar het benedenhuis, ik heb het echt gehadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kom er aan, eerst even een berg legen flessen naar de glasbak sjouwen, staat een btje te slordig in de keuken als mijn ouders Milou zo komen brengen. Oh enne it wasn't me, daarvoor ben ik al te lang niet hier geweest![]()
oh klote zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
Net mijn roosters voor het eerste semester bestudeerd... Ho-ly MacHeel erg druk, vaak tot 7 uur werken, en hopelijk op tijd klaar voor de kerstvakantie, anders kunnen we niet op vakantie
Wij gaan in oktober naar Carmen en in november naar Die Zauberflote... Gaan jullie mee?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:52 schreef DarkElf het volgende:
net bedacht dat we volgend jaar maar eens naar de Opera gaan... als we kaarten kunnen krijgen...
we zijn naar Nabuco geweest twee jaar terug en tis wel leuk als we er nog eens een gaan zien..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij gaan in oktober naar Carmen en in november naar Die Zauberflote... Gaan jullie mee?
Fakking lekker!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:22 schreef golfer het volgende:
Zo, even onze prijs van de postcodeloterij opgehaald: 11 halve liters Ben and Jerry's ijs.
Morgen dus maar tracteren daarmee op het werk.
HIer viel die op 1974quote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:22 schreef golfer het volgende:
Zo, even onze prijs van de postcodeloterij opgehaald: 11 halve liters Ben and Jerry's ijs.
Morgen dus maar tracteren daarmee op het werk.
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 09:25 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Nynke, wat balen van je nachtrust. Trap de Duitser er gewoon uit vandaag, joh
Die heb ik weg gedaan want ik kan me toch niet concentreren in m'n slaapkamer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je geen bureau op je slaapkamer?
En ik ken idd veel mensen die alles liggend in bed deden. Qua leren dan.Maar ik zou daar een pijnlijke rug van krijgen.
In het Zweeds is het lätta upp.. Nederlands opgleucht, natuurlijk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
Ben je nu op zoek naar kamers PF?
Men, wat ben ik relieved (wat is het nederlandse woord?) dat ik die lening heb. Dat maakt het leven zoo veel makkelijker, ook al gebruik ik het niet!
Ik nam leefruimte in.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Maar serieus, heb je echt niets verkeerds gedaan voordat je vader boos op je werd?
Alsof je nu al je Nederlands bent verleerdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In het Zweeds is het lätta upp.. Nederlands opgleucht, natuurlijk!
Dat klinkt wel érg overbodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik nam leefruimte in.
En m'n slaapzak stond nog in 't halletje en m'n boeken nog in een doos op de kamertafel.
Nou ja het is meer andersomquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
Leuk. Puberende dochters die zich afzetten tegen die ouwe vaders.
nee. Maar het engels zit actiever in m'n hoofd dan het Nederlands..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Alsof je nu al je Nederlands bent verleerd!
Als die ouwe vaders zeggen dat je ongewenst bent dan had die ouwe vader zijn lul niet moeten gebruiken tig jaar terug. Niets met puberen te maken. Ik had net zo gereageerd als mijn vader dat zou durven zeggen. Nog sterker: ik had per direct het huis verlaten om hem nooit meer aan te spreken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:02 schreef golfer het volgende:
Leuk. Puberende dochters die zich afzetten tegen die ouwe vaders.
Ja. Maar ja ik vind 't niet leuk.. Dacht dat ze veranderd waren toen ze me wegbrachten naar intro kamp en zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:05 schreef DarkElf het volgende:
nou hopen dat je snel een kamer vindt ergens![]()
heeft ie lekker zijn ruimte terug..
Dat gaat snel he. Ik communiceer op m'n werk ook voor 3kwart in 't Engels. Na een halve dag werken gaat het denken (voor zover ik daarbij moet denken meestal is het alleen tellen) automatisch over op Engels.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef AKnynke het volgende:
nee. Maar het engels zit actiever in m'n hoofd dan het Nederlands..
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef ColdFeet het volgende:
PF, woei... communiceren kan bij jullie echt niet normaal, huh? Tijd om echt werk te gaan maken van de kamerzoekerij
Ja, dat gat echt ongeloofelijk snel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat gaat snel he. Ik communiceer op m'n werk ook voor 3kwart in 't Engels. Na een halve dag werken gaat het denken (voor zover ik daarbij moet denken meestal is het alleen tellen) automatisch over op Engels.
Hou jij bij hoeveel baantjes je zwemt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik heb vandaag 72 baantjes gezwommen, steeds 4 schoolslag, 4 crawl. In 53 minuten, dat mag nog wel een tandje sneller
Doe je wel een grote zwembroek aan danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga morgen proberen om 7:00 in het zwembad te staan. Kijken of het chickgehalte dan hoger is![]()
![]()
Voordat je internet en fok ontdekte zeker.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ging vroeger altijd om 7 uur zwemmen voor school
Moet een beetje bijhouden hoe ik presteer, popsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hou jij bij hoeveel baantjes je zwemt?
Ik ga morgen proberen om 7:00 in het zwembad te staan. Kijken of het chickgehalte dan hoger is![]()
![]()
whehe, nou die heb ik niet hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
* mental note maakt van DE in bikini
Doe je dat dan uit zo een boekje?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet een beetje bijhouden hoe ik presteer, popsVandaag 9 series van 8, dus.
Net yoga gedaan; wat krijg ik daar toch altijd dorst van
PF, misschien moet jij t ook eens proberen; goed voor je zen-gevoel, dat heb je wel nodig
Doe haar de groeten van mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:59 schreef DarkElf het volgende:
Zo ik ga zo eens mijn bed in met thee en een goed boek...
hopelijk lekker slapen, morgenochtend huisvrouwig doenen morgenmiddag afspraak met SHE
Je komt eindelijk uit de kast?quote:
En het eerste wat ik zie is een vieze ouwe man, dat kán geen toeval zijnquote:
Dat zou tenminste eens handig zijn, wat meer dingen snachts openquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:49 schreef Vork het volgende:
Vroeger deed ik dat ook nog wel eens voor school nog een uurtje gaan zwemmen, maar het zwembad is hier een beetje uit de richting. Bovendien, als ik voor m'n werk nog wil zwemmen, dan moet dat bad wel open zijn om 3 uur 's nachts..
Tijd om te slapen dus.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, goed plan! Met de geurtjes ben je al halverwege het echte nicht-schap, en de mannen zullen dol op je zijn. Lengte-probleem ook meteen opgelost
Ja, me dunkt dat jij profetische gaven hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
weet je nog, dat gesprek op de bruiloft van octo?!
arm kind.. wij hebben zo'n tennisracket met batterijen, kan je ze zo de lucht uitmeppen en plakken ze lekker vast eraanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, me dunkt dat jij profetische gaven hebt
Elf, kom je vannacht even jagen bij ons? Ik heb 3 (!!!) muggenbulten op mn rechterwang
ja dat zal je lekker zien ja..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef ColdFeet het volgende:
Het ziet er vooral zo kut uitAfijn, ook maar s zo'n racketje kopen dan. Of m'n good ol' Peaceful-Sleepstick opduikelen
ja ongetwijfeld heel charmingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zie er sowieso redelijk mishandeld uitVan zwemmen met een brilletje krijg je kringen onder je ogen
En ik heb zondag mijn hoofd gestoten tene een kastdeurtje dus blauwe plek op mn voorhoofd
Really charming
Dat zal ongetwijfeld schelen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Het is maar goed dat ik van nature zo mooi ben
Welk gesprek?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
weet je nog, dat gesprek op de bruiloft van octo?!
*kuch... Ben je nog wezen zwemmen?quote:
ja zie je, ik dacht het alquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, ja, mijn vent is echt het type dat veel drinkt en dan slaat. En ik ben weerloos
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, vinden jullie mij bij D_H passen?
In me jaszak past je vast welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, vinden jullie mij bij D_H passen?
Jij wel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Kom jij zaterdag naar Lianne, Steer?
Ik weet t nog niet. even kijken of ik de Mr zo gek krijg dat ie me een lift geeftquote:
Ik ben er ook. Is dat een reden om langs te komen? Zoniet, dan 'ben ik er niet'quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet t nog niet. even kijken of ik de Mr zo gek krijg dat ie me een lift geeft
Moet eerst nog even winkelen, Antwerpen denk ik. Zondagmiddag vlieg ik naar Schotland. Druk druk druk enzo.
Ja, dat zal t em wezen. Ik merk wel dat ik, na behoorlijk inspannend zwemmen gisteren, pijnlijke schuine buikspieren hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:57 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw handen waren sowieso 2x zo groot als die van mij![]()
Een deel van de kracht van het omdraaien komt toch uit je taille? Bovendien heb ik mijn buikspieren continu aangespannen (denk ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:05 schreef Stereotomy het volgende:
Da's bizar, want mijn buikspieren zijn dus echt de enige spieren die ik niet voel na het zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |