Ga eerst eens uitzoeken wat een borgtocht inhoudt, slappe.quote:Zo gaat dat in Engeland, daders worden vrij gepleit als ze een bedrag betalen
Beetje overdreven, vindt je niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Meki het volgende:
Racisme is toelaatbaar en wordt niet tegen opgetreden. in Engeland
En alcohol zou per direct verboden moeten worden, het misbruikt je hele lichaam. Maar geldbelangen tellen namelijk meer dan doden.
Heel erg bijzonder is het niet om hangende het onderzoek vermeende verdachten op borgtocht vrij te laten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Meki het volgende:
Zo gaat dat in Engeland, daders worden vrij gepleit als ze een bedrag betalen
de justitie vindt het bedrag belangrijker dan de rechten van Mohammed.
Jij bent echt dom he? Zoek nu maar op het woord borgtochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:37 schreef Meki het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat iemand wordt vrijgelaten nadat ze een moord hebben gepleegd .
Nou als ze nu al bekend zijn en nu al vrij mogen lopenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:38 schreef katerwater het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vindt je niet?
Er zal een proces volgen, ze zullen wel gestraft worden voor hun daden.
Lopen ze dan op straat rond? Nee, ze moeten hoogstwaarschijnlijk binnen blijven.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:43 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou als ze nu al bekend zijn en nu al vrij mogen lopen
Hoe zou jij als ouder reageren als de slachtoffer je zoon was en de daders lopen op straat rond.
Och, ik had de reacties wel willen lezen als Mohammed B. of Volkert van der G. op borgtocht was vrijgekomen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
Lopen ze dan op straat rond? Nee, ze moeten hoogstwaarschijnlijk binnen blijven.
Keek hij niet nederig genoeg of zo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef Dagonet het volgende:
De jongen, een miljonairszoon, was één van de 30.000 internationale studenten die jaarlijks in Hastings en omgeving een studie volgen, volgend weekend zou hij weer naar huis gaan.
Ik zie nergens dat borgtocht een huisarrest inhoudt hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
Lopen ze dan op straat rond? Nee, ze moeten hoogstwaarschijnlijk binnen blijven.
Dat laatste is erg zuur.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef Dagonet het volgende:
De jongen, een miljonairszoon, was één van de 30.000 internationale studenten die jaarlijks in Hastings en omgeving een studie volgen, volgend weekend zou hij weer naar huis gaan.
Een groep racisten dat doelbewust een buitenlander afrost met de dood tot gevolg zou ik niet willen kwalificeren als "een groepje dronken tieners".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:04 schreef katerwater het volgende:
De criminelen die jij opsomt zijn toch wel van een ander kaliber dan een groepje dronken tieners.
Of het doelbewust is wordt nog onderzocht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Een groep racisten dat doelbewust een buitenlander afrost met de dood tot gevolg zou ik niet willen kwalificeren als "een groepje dronken tieners".
Oh ok. Ik lees dat zo in het bericht. Ergens anders nog meer informatie ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of het doelbewust is wordt nog onderzocht.
http://www.dailymail.co.u(...)led-race-attack.htmlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh ok. Ik lees dat zo in het bericht. Ergens anders nog meer informatie ?
Ze horen in de doodskelder te zittenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:49 schreef katerwater het volgende:
[..]
BBC, where elsequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Oh ok. Ik lees dat zo in het bericht. Ergens anders nog meer informatie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |