Achja je moet wat doen om je rotzooi te slijten.quote:Op maandag 22 september 2008 23:43 schreef Marsepein het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/229222
Mijn vader inderdaad. Mijn geheel onverwacht hoor, we weten al 9 maanden dat hij ongeneeslijk ziek is.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Sanger, ik zag je post in FOT, is het iemand in jouw familie?
Gecondoleerd met dit verlies..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn vader inderdaad. Mijn geheel onverwacht hoor, we weten al 9 maanden dat hij ongeneeslijk ziek is.
Jij ook gecondoleerd dan!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gecondoleerd met dit verlies..
Op dit moment hebben wij hier ook een sterfgeval in de familie; een tante van mij, op 65 jarige leeftijd
Ik sluit me aan bij Marsepein, beide sterkte gewenst!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:48 schreef Marsepein het volgende:
Wat een nare berichten zo in de slowchat.... Sanger en Vonkenboer, beide gecondoleerd.
quote:Op zondag 28 september 2008 10:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Goeiemorgen Pino
Bedankt voor de melding !
Ik zou voor de zekerheid toch maar je doorwerkjas en veiligheidslaarzen meenemen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Laten we hopen dat het van de week nog iets beter weer word.
Ik heb namelijk vanaf woensdag op het werk, buitenwerkzaamheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |