Ter vermaak van mijn superieure brein.
Jullie weten het zelf. Flik het maar niet om die pauper tv aan te tunen als het s'middags is. Want het is namelijk voor kleine kindertjes van 06.00 tot 18.00. Of voor (huis)vrouwen die een brein van een graankorrel hebben en dus naar Oprah, Dr. Phil of de hele dag naar soaps kijken.
Ik, een baas van formaat kan mij namelijk wel eensch gaan vervelen als nét de juiste omstandigheden goed zijn:
- Slecht weer buiten, dus geen zin om met de matties bier te zaupfen, gebeurt s'avonds wel (als er juist wel wat op tv is)
- Niks op FOK! te doen
- Geen goede PC spellen afgelopen jaar uitgekomen (moet allemaal komende maanden komen

)
- Ik heb mijn rechterhand er al ondergesproeid (om te voorkomen dat het op 't zwarte vloerkleed komt) en mijn sexuele behoeftes al lang en breed bevredigd.
- Domme dozen op MSN die je dingen gaan vertellen waar je totaal niet in geïnteresseerd bent (bijv. dat ze geen zin hebben om werk te doen of weer eens naar de shrink (

!!! ) moeten gaan.
Laat vandaag nou net weer zo een dag zijn, dat ik mij stierlijk verveel als een mama di coño. Ik baal ervan dat er geen fucking shit voor mij op die tv komt. Kunnen ze die pauper nickoledeon niet wegflikkeren en Comedy Central erop zetteN?
Of tenminste wat interessante discovery/nat geo onderwerpen op TV (maar NEEEEEN, het gaat weer over KRABBEN, VLIEGTUIGEN, OF LOSERS DIE VAN EEN VUILNISHOOPPLAATS EEN AUTOOTJE MAKEN)
Samenvatting voor de apen, scientologists en links tuig
:
Ik ben van mening dat er niks op de TV komt overdag. Dit maakt mij een boos pannekoekje.PAINT: Superieure baas op de bank tv zittend te kijken te huilen terwijl er nog een verassing plaatsvind!
[ Bericht 2% gewijzigd door Rickocum op 27-08-2008 01:26:01 ]