quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het juist Nederlandse blanke mensen die er zo'n punt van maken. Zij zijn het die de gekleurde mensen een trauma proberen aan te praten door maar lang genoeg te mekkeren. Ik vind het onbegrijpelijk dat de media er elk jaar weer zoveel aandacht aan besteedt aangezien het maar een hele kleine groep is die voor afschaffing van de zwarte piet is.
Die twee lui doelde ik nu op. Er zijn idd (helaas) ook Nederlanders die het rascistisch vinden, maar die hebben dan iig nog het recht om zich ermee te bemoeien.quote:De twee kunstenaars, Petra Bauer uit Zweden en Annette Krauss (Duitsland), zien het Sinterklaasfeest als de ‘koloniale relatie tussen de oude, wijze en strenge witte baas en goedheiligman aan de ene kant en de jonge, dommige en nogal stoute zwarte knecht Piet aan de andere kant, die kinderlijk staat te dansen, gek loopt rond te springen en de Nederlandse taal onvoldoende beheerst.’
Het gaat over zwarte piet!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:48 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het juist Nederlandse blanke mensen die er zo'n punt van maken. Zij zijn het die de gekleurde mensen een trauma proberen aan te praten door maar lang genoeg te mekkeren. Ik vind het onbegrijpelijk dat de media er elk jaar weer zoveel aandacht aan besteedt aangezien het maar een hele kleine groep is die voor afschaffing van de zwarte piet is.
Dit kan niet serieus zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het gaat over zwarte piet!!!!
Lamlul. Wil je hier nou echt disriminerend topic van maken?
Meen je nou echt, dat die kids een onderscheidt maken over wie, of niet!!, of wel door de schoorsteen komt!?
Wij ouwtjes weten wel beter, niemand komt kdootjes en snoepies geven door de schoorsteen!!
Nederlanders de schuld proberen te geven... je bent echt niet lekker man..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:23 schreef TheYoung1 het volgende:
Het gaat over zwarte piet!!!!
Lamlul. Wil je hier nou echt disriminerend topic van maken?
Meen je nou echt, dat die kids een onderscheidt onderscheid maken over wie, of niet!!, of wel door de schoorsteen komt!?
Wij ouwtjes weten wel beter, niemand komt kdootjes cadeautjes en snoepies geven door de schoorsteen!!
Nederlanders de schuld proberen te geven... je bent echt niet lekker man..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:50 schreef jordeeeh het volgende:
Ja en dan zeker iedere keer met haargroeimiddel zijn baar laten groeien?![]()
Lul toch niet zo dom![]()
precies, en daarom alles zo laten wat het is. (ze moeten niet weer met die gekleurde pieten aankomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:07 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb in al mijn jeugdige onschuld nooit ook maar iets racistisch achter Zwarte Piet gezocht. Ik keek ook niet naar huidskleur. Oké, ze waren zwart maar daar zocht ik verder niets achter. Het was gewoon zo.
Die mensen willen het racisme bestrijden, maar Zwarte Piet en Sinterklaas stralen juist niets racistisch uit.
Goed idee, ik kan ook geen jodenkoeken en negerzoenen meer zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef Elixabete het volgende:
Laten we "blanke vla" ook maar gaan verbieden
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:44 schreef deepart het volgende:
OMG die negers moeten niet zo janken... Kerst is erger, dan worden die niggers als rendieren afgebeeld... met een rooie neus..
Dat zullen vast allemaal negers zijnquote:De twee kunstenaars, Petra Bauer uit Zweden en Annette Krauss (Duitsland) [...] en de actieclub Doorbraak.
Ja we zijn godverdomme toch niet in het Land van Ooit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef KD-fotografie het volgende:
gekleurde pieten zien er wel erg gezellig uit vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gele lijkt op een chinees. En die paarse op die man die teveel zilvershizzle had gebruikt en met zijn grote smurfen hoofd bij Oprah moest zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is toch logisch dat ze in de bijlmer wel die gekleurde pieten hebben vind ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja we zijn godverdomme toch niet in het Land van Ooit?
Waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar het is toch logisch dat ze in de bijlmer wel die gekleurde pieten hebben vind ik
Wat denk jezelf nou? denk na! in de bijlmer wonen zowat uitsluitend zwarte mensen en ik kan het bergijpen dat als kinderen zowat hun spiegelbeeld zien zich beledigt voelen toch?quote:
Man zodra je met pepernoten begint te smijten verdwijnt die haat als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Wat denk jezelf nou? denk na! in de bijlmer wonen zowat uitsluitend zwarte mensen en ik kan het bergijpen dat als kinderen zowat hun spiegelbeeld zien zich beledigt voelen toch?
Die zijn gehersenspoeld door de Nederlanders ergo geen echt Surinamers.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:14 schreef Ruiseart het volgende:
Er zijn genoeg Surinamers die zwarte piet spelen en zich zwart schminken.
Dat is nog eens een die-hard sintquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef De_Fotograaf het volgende:
doe dan meteen zo [ afbeelding ]
DAT is wie sinterklaas eigenlijk isz'n 2 zwarte wolven waren geesten die ook een ander gedaante aan konden nemen .. een raaf of idd een mens .. aldaar zwarte piet
Wodan? Sint Nicolaas heeft wel echt bestaan, het was een heilige uit Turkije als ik t goed hebquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef De_Fotograaf het volgende:
doe dan meteen zo [ afbeelding ]
DAT is wie sinterklaas eigenlijk isz'n 2 zwarte wolven waren geesten die ook een ander gedaante aan konden nemen .. een raaf of idd een mens .. aldaar zwarte piet
Wat heeft hij echt bestaan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Wodan? Sint Nicolaas heeft wel echt bestaan, het was een heilige uit Turkije als ik t goed heb
Wodan en Odin zijn de zelfdequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |