je hebt een bodquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:59 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[TK/TR] PS3 Far Cry 2
Voor wie farcry 2 nog wilt halen
Dat doe ik ook inderdaad, op de kaart kijken en af en toe een tripje door het bos - water- bergen nemen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:26 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Hmm, snap niet waarom iedereen het spel zo afzeikt. Ik speel het momenteel op de ps3 en vind t een erg fijn spelJe kunt ook gewoon proberen die command posts te ontwijken, werkt prima en zie je ook nog wat van de mooie natuur int spel
oke zal zo ff weer kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat lichtje brand als je naast het gebouw zoekt waar je die missie hebt gekregen.
ja in deel 1 kan je op 1 meter afstand van een guard in de bosjes liggen en ze zien je gewoon niet! en als je hier achter een muur zit weten ze het !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:08 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ja het toffe stealth sluipen uit far cry 1 is gewoon weg?!
Als je nu achter ze sluipt is het op 30 meter al meteen 'Wait, Who's There!!!'
Als er een patch komt die veeeel dingen fixt haal ik hem misschien nog voor 30,- ofzo
Tevens is de map eigenlijk best saai.
PS. Online is wel heel tof.
Ps3 op Hdtv aangesloten via Scartquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef -CRASH- het volgende:
Tot nu toe vind ik FC2 maar tegenvallen
Ik had er meer van verwacht....
Als het spel er op HDMI er ook zo klote uitziet
zoals nu op de scart.... dan verkoop ik FC2 CB (PS3) weer.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:12 schreef -CRASH- het volgende:
Tot nu toe vind ik FC2 maar tegenvallen
Ik had er meer van verwacht....
Als het spel er op HDMI er ook zo klote uitziet
zoals nu op de scart.... dan verkoop ik FC2 CB (PS3) weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |