Precies en Neanderthalers deden het ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je handen moet wassen na het pissen?
Vrouwen nemen dat ding ook in de mond en worden toch ook niet ziek?
jah oke maar die wijfen bloeden ook zonder dood te gaan...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je handen moet wassen na het pissen?
Vrouwen nemen dat ding ook in de mond en worden toch ook niet ziek?
Droog likken met je tong ??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ken jullie die blaas aparaten na afloop veeg je je handen af aan je broek omdat ze nog nat zijn.
Helaas...Neanderthalers en Homo Sapiens zijn/waren twee verschillende soorten die tot het ras der mensachtigen behoren..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies en Neanderthalers deden het ook niet.
Daar is toch de huidige mens uit ontstaan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Helaas...Neanderthalers en Homo Sapiens zijn/waren twee verschillende soorten die tot het ras der mensachtigen behoren..
De neanderthaler is uitgestorven (waarschijnlijk vanwege het niet wassen van hun handen)
Die dingen blazen complete bacteriekolonies op je fris gewassen handen. Die daarna nog extra snel groeien (die bactreriekolonies, niet je handen, duh) omdat je handen inderdaad nog vochtig zijn. Maar ja, ze lijken wel hygiënisch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ken jullie die blaas aparaten na afloop veeg je je handen af aan je broek omdat ze nog nat zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies en Neanderthalers deden het ook niet.
Daar is toch de huidige mens uit ontstaan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man
Ik was trouwens mijn handen voor het plassen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
Ik was trouwens mijn handen voor het plassen
Inderdaad dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij is het hygiënischer om gewoon over je handen heen te plassen.
Serieus.
Ken je mijn toetsenbord ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef EricT het volgende:
ohja, op zich valt het gebrek aan hygiëne van openbare toiletten wel mee, de toetsenborden van de computers bij de bibliotheek zijn smeriger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |