Precies en Neanderthalers deden het ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je handen moet wassen na het pissen?
Vrouwen nemen dat ding ook in de mond en worden toch ook niet ziek?
jah oke maar die wijfen bloeden ook zonder dood te gaan...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:45 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je je handen moet wassen na het pissen?
Vrouwen nemen dat ding ook in de mond en worden toch ook niet ziek?
Droog likken met je tong ??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ken jullie die blaas aparaten na afloop veeg je je handen af aan je broek omdat ze nog nat zijn.
Helaas...Neanderthalers en Homo Sapiens zijn/waren twee verschillende soorten die tot het ras der mensachtigen behoren..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies en Neanderthalers deden het ook niet.
Daar is toch de huidige mens uit ontstaan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Helaas...Neanderthalers en Homo Sapiens zijn/waren twee verschillende soorten die tot het ras der mensachtigen behoren..
De neanderthaler is uitgestorven (waarschijnlijk vanwege het niet wassen van hun handen)
Die dingen blazen complete bacteriekolonies op je fris gewassen handen. Die daarna nog extra snel groeien (die bactreriekolonies, niet je handen, duh) omdat je handen inderdaad nog vochtig zijn. Maar ja, ze lijken wel hygiënisch.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:17 schreef tong80 het volgende:
Ken jullie die blaas aparaten na afloop veeg je je handen af aan je broek omdat ze nog nat zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies en Neanderthalers deden het ook niet.
Daar is toch de huidige mens uit ontstaan.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut man
Ik was trouwens mijn handen voor het plassen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
Ik was trouwens mijn handen voor het plassen
Inderdaad dat denk ik ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij is het hygiënischer om gewoon over je handen heen te plassen.
Serieus.
Ken je mijn toetsenbord ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:13 schreef EricT het volgende:
ohja, op zich valt het gebrek aan hygiëne van openbare toiletten wel mee, de toetsenborden van de computers bij de bibliotheek zijn smeriger
quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe, heb het handen wassen ook nooit echt begrepen. Ik was mijn snikkel toch netjes, kom alleen aan het velletje en pis niet over mijn handen. Wat is er nu zo onhygiënisch aan je pas gewassen snikkel? Sommige zie je ook nog flink zeep gebruiken en schrobben, ik denk dan altijd: "zo die heeft zeker over zijn handen staan te sproeien".
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
Hehe, heb het handen wassen ook nooit echt begrepen. Ik was mijn snikkel toch netjes, kom alleen aan het velletje en pis niet over mijn handen. Wat is er nu zo onhygiënisch aan je pas gewassen snikkel? Sommige zie je ook nog flink zeep gebruiken en schrobben, ik denk dan altijd: "zo die heeft zeker over zijn handen staan te sproeien".
Ja vandaar dat die zwervers altijd zo schoon zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:34 schreef EricT het volgende:
Urine is steriel, over je handen heen pissen is waarschijnlijk nog 'schoner' dan dat je dat velletje vastpakt. Een aantal bacterie-soorten leeft namelijk in de schaam- (en oksel-) streek
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Manono het volgende:
Verder (het topic is duidelijk aan mij besteed) heb ik altijd een flesje desinfecterende handgel in mijn tas zitten, altijd handig als je noodstop moet maken bij een tankstation of ergens bent waar geen water en zeep is.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:14 schreef Ringo het volgende:
[..]echt? Van de gedachte alleen word ik al nerveus.
Ik zeg: hoe vaker je ze binnen krijgt hoe beter je ertegen bestand bent.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Modus het volgende:
Dan kun je maar beter ook elke openbare deurgreep vermijden Manono, elk voetgangersoversteekplaatsdrukknopje, elk winkelwagentjehandvat etc.
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Modus het volgende:
Dan kun je maar beter ook elke openbare deurgreep vermijden Manono, elk voetgangersoversteekplaatsdrukknopje, elk winkelwagentjehandvat etc.
.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef RRGJL het volgende:
Misschien al gezegd maare: urine is steriel. Dat gecombineerd met het feit dat ik me dagelijks douche (ik neem aan zoals de meesten..) maakt dat ik het onnodig vind op een openbaar toilet mijn handen te wassen. Poepen doe ik immers thuis ^^
Mental picture, thxquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Manono het volgende:
iemand een hand geven met jouw pis eraan
Ik weet niet wat voor een voorstelling van een soort waterparadijs jij er van hebt, maar ik pis niet over mijn handenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Manono het volgende:
[..]
Kan wel steriel zijn maar het ruikt niet lekker (zeker van mannen niet). En waarom moet je iemand een hand geven met jouw pis eraan, echt.
Wel, alleen zie je dat niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef RRGJL het volgende:
En zo hoog spatten doet het ook al niet.
Achja dat is hetquote:
Op je broek wel idd, das mij ook al opgevallen. En dus; zou je het ook op je handen moeten voelen als het zo hoog kwam...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Billary het volgende:
Valt mij altijd op dat wanneer je zonder broek gaat zeiken dat je hele kleine spettertjes voelt op je benen, dus die krijg je normaal gesproken ook altijd op je broek (misschien een goede vrouwen magneet?, dat wel...(mannelijke geurtjes/hormonen)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Billary het volgende:
Valt mij altijd op dat wanneer je zonder broek gaat zeiken dat je hele kleine spettertjes voelt op je benen
*Grinniktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik laat gewoon de kraan open staan en trap die deur in!
Ik weet niet wat voor mannen je allemaal hebt meegemaaktquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Manono het volgende:
Kan wel steriel zijn maar het ruikt niet lekker (zeker van mannen niet). En waarom moet je iemand een hand geven met jouw pis eraan, echt.
True, maar die verstuifde-pisdamp (quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Achja dat is hetNou dan zijn we meteen klaar natuurlijk.
PS. Wat dacht je dan van uitlaatgassen van auto's die op je handen zitten? Bacterien van het toetsenbord? (op een toetsenbord zitten meer bacterien dan op een wc bril). Buh, noem maar op. Als we over verstuifde-pisdamp achtige dingen gaan praten ken ik er nog wel een paar.
Of je treft net een knakker die schurft, pukketjes of een schimmeltje ofzo op z'n piemel hebt en vervolgens gewoon zijn handen niet wast.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:38 schreef Manono het volgende:
[..]
Alsof mensen dat bij elkaar gaan controleren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef RRGJL het volgende:
Idd. Wel vind ik het vies als iemand is gaan poepen ofzo en dan niet zijn handen afwast. Maar dat is ook wel erg extreem en er zullen er maar weinig zijn die dat doen...
En wie zegt dat iemand dat controleert dan? Of dat dat gesuggereerd wordt überhaupt?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof mensen dat bij elkaar gaan controleren.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Of je treft net een knakker die schurft, pukketjes of een schimmeltje ofzo op z'n piemel hebt en vervolgens gewoon zijn handen niet wast.
Zou zeggen, bijna een soort van fobie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:20 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja! Psies! Whatever! Ik wil gewoon niet met iemand anders zijn intieme troepjes aan mijn handen lopen! Daarom, hou er ook niet van als iemand out of the blue je gezicht aanraakt, zoals mannelijke collega's soms doen bij een geintje ofzo. Btw Mo, als ik in mijn handen nies was ik ze ook meteen heur, viespeukje.![]()
En het gaat nu steeds over mannen maar dan zijn er ook nog vrouwen en maandverband, alhoewel bijna alle vrouwen die ik ken hun handen wassen. Maar soms ontkom je er bijvoorbeeld zelf niet aan om je tampon in te moeten brengen in een openbaar toilet. Je denkt toch niet dat ik met vingers waar resten van anderen aan kleven mijn kut in ga, gets.
Mannen zouden ook gewoon ook hun handen moeten wassen omdat ze van alles aanraken daarbinnen. Kan er niks aan doen maar ik merk het als iemand vieze handen heeft. Dat voorbeeld van die vent, bij Bulthaup nota bene, knap je toch op af.
Het werkt niet zo krampachtig, het is gewoon een instinct en je wordt er zo bedreven in dat mensen om je heen het niet eens merken, in 1 moeite door. Als ik mijn handen functioneel vuil moet maken geen punt (ik ontstop desnoods een toilet en ik raak ook wel eens een piemel aan), maar verder liever niet thank you.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:51 schreef maxh het volgende:
Ik was mijn handen al tijdens het plassen
Baksteen. De rest is geschiedenis.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:51 schreef maxh het volgende:
Ik was mijn handen al tijdens het plassen
Ik ook. Zeker vroeger, toen ik studeerde en veel in het OV zat en dan soms toch weleens wat wilde eten onderweg. Dan is het toch wel fijn als je je handen even schoon kan maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:38 schreef Manono het volgende:
Verder (het topic is duidelijk aan mij besteed) heb ik altijd een flesje desinfecterende handgel in mijn tas zitten, altijd handig als je noodstop moet maken bij een tankstation of ergens bent waar geen water en zeep is.
Dat denk jij. Maar als ik aan die printer moet zitten, maak ik 'm schoon als jij niet kijkt, of ik desinfecteer achteraf m'n handen met dat flesje wat ik altijd bij me heb =Pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef Modus het volgende:
Kijk, bij niezen word ik ook geacht mijn hand voor mijn mond te houden. Dan zit dus alles op mijn hand. Maar niemand vindt het dan gek als ik aansluitend aan de printer of wat dan ook zit.
Allemaal psychisch dus..
Wees gerust, dat IS smetvrees.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:16 schreef Modus het volgende:
Nofi maar dat vind ik echt richting smetvrees neigen.
en alleen de échte mannen overleven dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:27 schreef nietzman het volgende:
Desinfecterende handgel..
En straks allemaal maar zeiken dat ze zo vaak ziek zijn omdat ze totaal geen weerstand hebben.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:52 schreef Billary het volgende:
Zou zeggen, bijna een soort van fobie.
Er is vast wel een middenweg tussen smetvrees en de zeer ranzige mannen met wie jij op pad was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef Manono het volgende:
Hmm dat is dan vast een beetje compensatie voor wat ik om me heen zag toen ik als vrouw met 40 man woonde, werkte en reisde, wanteh omg...De vier nichten waren trouwens wel hygienisch!
Sowieso is Urine steriel, werkt waarschijnlijk nog desinfecterend ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens mij is het hygiënischer om gewoon over je handen heen te plassen.
Serieus.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:42 schreef omyfalzer het volgende:
Ik was mijn handen nooit, dus dat scheelt
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Er is vast wel een middenweg tussen smetvrees en de zeer ranzige mannen met wie jij op pad was..
Ik niet. Ik vind mensen gewoon ranzig als ze niesen en dan hun handen afvegen aan gedeelde gebruiksvoorwerpen. Als je thuis niest veeg je het toch ook niet af aan je bankstel of je monitor?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:16 schreef Modus het volgende:
Nofi maar dat vind ik echt richting smetvrees neigen.
Als ik nies komt er 9 v/d 10 keer niks uit, als er dan al iets uit komt is dat uit mijn mond en niet uit mijn neus. Daar ik mijn eigen spuug niet echt vies vind heb ik dat vaak zat aan mijn broek afgeveegd. Meestal is het echter gewoon zo dat er helemaal geen vocht vrij komt om het zo maar te zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind mensen gewoon ranzig als ze niesen en dan hun handen afvegen aan gedeelde gebruiksvoorwerpen. Als je thuis niest veeg je het toch ook niet af aan je bankstel of je monitor?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:07 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind mensen gewoon ranzig als ze niesen en dan hun handen afvegen aan gedeelde gebruiksvoorwerpen. Als je thuis niest veeg je het toch ook niet af aan je bankstel of je monitor?
*snif*quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:00 schreef Maeghan het volgende:
Ik ook. Wil je ook een schone tissue om in uit te huilen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:46 schreef heaven7 het volgende:
Urine is in het lichaam steriel. Zodra het eruit komt echt absoluut niet meer hoor
Justem.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:00 schreef Remon het volgende:
Ik heb geleerd om niet over mijn handen heen te plassen. en me swans te wassen.
Dus waarom moet ik de handen dan wassen?
Meestal zorg ik gewoon dat ik niet hoef te gaan zitten (als in; ik schijt thuis wel), maar als het echt moet ligt het er vooral aan hoe schoon ik de wc uit vind zien. Bij een net toilet maak ik de bril alleen even schoon met water en toilet papier. Is het echt zo een smerige beerput dan leg ik er idd wel even wat toiletpapier op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:16 schreef tong80 het volgende:
Leggen jullie ook WC-papier op de bril van een openbaar toilet ?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:41 schreef tong80 het volgende:
Laats een Maleisische drenkeling uit de zee opgevist. Die zich twee weken in leven had kunnen houden door het drinken van haar eigen urine.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:55 schreef tong80 het volgende:
Kom net van cursus. Gebruik daar een algemene computer. Geloof dat een PC samen met de WC-bril het voorwerp is met de meeste bacillen. Ik ga daarna echt mijn handen niet wasen.
Het waren Rugbyers uit Uruquayquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:43 schreef Manono het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een groep ijshockeyers overleefde een vliegtuigongeluk in de Andes door hun ouders en vrienden op te eten. Ja, waarom zouden we eigenlijk moeilijk doen als het makkelijk kan.
Ja al een tijdje. Maar ik ben er zo slecht inquote:
Nou, niet na iedere betaling maar wel als ik na een betaling iets ga eten. En ik koop geen broodjes bij Bakker Bart, waar ze je lekker door elkaar afrekenen en broodjes beleggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:51 schreef Skeletor het volgende:
Het maakt idd niet veel uit of je je handen wast na een openbaar toiletbezoek. Je handen raken toch wel in contact met bacteriën. Zeker in openbare ruimtes. Al is het maar om iets af te rekenen, geld bevat namelijk ook bacteriën. Het gaat van hand tot hand tot hand enz. Of zijn er hier mensen die na elke betaling hun handen gaan wassen
Ga je ooit uit eten ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou, niet na iedere betaling maar wel als ik na een betaling iets ga eten. En ik koop geen broodjes bij Bakker Bart, waar ze je lekker door elkaar afrekenen en broodjes beleggen.
Ja ik ga uit eten, meestal in restaurants met een open keuken overigens. Puur toeval, maar dit soort dingen kunnen ze daar moeilijk doen. En een fatsoenlijk restaurant houdt zich gewoon aan de hygieneregels. Natuurlijk kun je niet alles voorkomen, maar als ik weet dat een restaurant een vieze keuken heeft hoef ik er niet te eten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je ooit uit eten ?
Denk je dat ze hun handen wassen en een op de grond gevallen biefstuk niet afwassen ?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Als ik nies komt er 9 v/d 10 keer niks uit, als er dan al iets uit komt is dat uit mijn mond en niet uit mijn neus. Daar ik mijn eigen spuug niet echt vies vind heb ik dat vaak zat aan mijn broek afgeveegd. Meestal is het echter gewoon zo dat er helemaal geen vocht vrij komt om het zo maar te zeggen
Ik vind het maar overdreven hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |