Twente bashen is leuk maar snap dat je hier als nederlander blij van kan worden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Arsenal vergeet Twente af te straffen helaas
ze hebben er geen fuck aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat ze er nu alle kans voor hebben zonder zich in te spannen.
hij werd ook overgeslagen toen Van Persie die kans kreegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Duidelijk niet goed genoeg voor de basis. Dat is bij deze nogmaals bevestigd.
Stond ie in de belangstelling van hun dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:46 schreef Prik0 het volgende:
Ik denk dat ik trouwens aardig zeker kan zeggen dat Elia op basis van deze wedstrijd niet naar Espanyol gaat.
Wat had je verwacht van Twente in Londen dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef Rikketik het volgende:
Twente speelt als een natte krant, maar ik heb het idee dat ze er ook nauwelijks meer in geloven.
0-4quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van Twente in Londen dan?
die dikke nam 'm nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef Tommeke het volgende:
Wat een vrije trap van die dikke zeg...
In elk geval geen stunt, zo reëel was ik wel. Had graag nog wat strijdlust gezien, maar het is vechten tegen de bierkaai...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat had je verwacht van Twente in Londen dan?
Die commentator is een lul de behanger. Zo'n slechte commentator, terwijl de NOS zelfs betere heeft.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat doet die commentator denigrerend over de UEFA Cup? Valencia, Milan zijn toch ploegen die best aardig kunnen ballen toch?
Espanyol zit op de tribune.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stond ie in de belangstelling van hun dan?
Zo ja,
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis Evert. Met een blokje kaas en een goed glas wijn had hij er gewoon een leuke avond van gemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die commentator is een lul de behanger. Zo'n slechte commentator, terwijl de NOS zelfs betere heeft.
Met Ajax in de voorronde was alles anders geweest inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Wat is Twente beschamend slecht zeg. Maar goed dat de play-offs zijn afgeschaft....
Hij is daar chef. Geeft gewoon zichzelf dat baantjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die commentator is een lul de behanger. Zo'n slechte commentator, terwijl de NOS zelfs betere heeft.
Voorondes CL moeten ze dan ook gewoon aan Ajax overlaten. Wij zijn immers beter.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Wat is Twente beschamend slecht zeg. Maar goed dat de play-offs zijn afgeschaft....
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:55 schreef sjimz het volgende:
(Atletico trouwens op 2-0 dor Forlan)
Wanbeleidquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij is daar chef. Geeft gewoon zichzelf dat baantje
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met Ajax in de voorronde was alles anders geweest inderdaad.
Inddquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Verstond ik het dus tóch goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:57 schreef Anonymousz het volgende:
de kans dat Wilders lid wordt van de groenlinks,is groter dan dat Twente de CL haalt
We plaatsen ons liever direct.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef DemonCleaner het volgende:
Wat een slechte wedstrijd zeg. Eerste wedstrijd speelde Twente nog best goed, nu is het echt vreselijk slecht.
Eigenlijk moet PSV gewoon de voorronde CL maar doen, das vast de enige club die het niet verneukt
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Nou Theo, tijd voor een frikadelletje speciaal.
Deed PSV toch aardig eerst.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof er uberhaubt 1 nederlands team fatsoenlijk kan opboksen tegen Arsenal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |