quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gegronde klacht, waar zijn de documentaires over van alles en nog wat? 1 reality programma is wel te doen maar niet alleen maar zoals nu. Net als MTV verpesten ze het gewoon helemaal
DAt dus jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef MrFl0ppY het volgende:
Gegronde klacht, waar zijn de documentaires over van alles en nog wat? 1 reality programma is wel te doen maar niet alleen maar zoals nu. Net als MTV verpesten ze het gewoon helemaal
Die zijn er wel, maar die zitten allemaal achter de decoder:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:28 schreef Joachim het volgende:
Vroeger had Discovery idd interessante programma's over geschiedenis, oorlogen, bouwwerken en misdaad. Deze programma's zie ik echt nooit meer.
Jammer, want dat maakte Discovery juist zo leuk.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sowieso is reality tv voor mensen die een pijnlijke dood dienen te sterven.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen Mythbusters
MetKari Byron
Daar verbaas ik me ook altijd over...l.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
Daarom staat Discovery ook op kanaal 376 bij mij. Zo ver mogelijk weg.
Net als MTV ergens in de 100 staat. Noemen zich muziekzender met 0,0 muziek. Met hun kutshows en programma's
Ja dan moet je zo'n speciaal kastje voor hebben of niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zijn er wel, maar die zitten allemaal achter de decoder:
Discovery Science
Discovery World
Discovery Travel & Living
Discovery The History Channel
Ach, heel soms is er wel wat leuks, maar dat huur ik dan wel op DVD.quote:
Yes, films zijn ultiem!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, heel soms is er wel wat leuks, maar dat huur ik dan wel op DVD.
Air Wolf!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:56 schreef Sjonnjoop het volgende:
Ik ben het met iedereen eens, maar er is hoop, Knight Rider is weer terug
Nu alleen Air Wolf nog eens in de re-run en dan is het tv- leven weer dragelijk
Dat was in het begin nog best leuk maar na 3 keer weet je wel hoe het er aan toe gaat daar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |