Ah TS deelt zijn ervaringenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn ook lieve 19 jarige jongens die niet weten wat sex is.
Renessequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Ik heb op vakantie bijna een 15jarige mossel gekraaktmaar die was op der 14e al ontmaagd
![]()
(let op de woorden: bijna!!! heb er gelukkig alleen mee gezoend)
Ik ga nu iets zeggen en daar ga ik om uitgelachen worden maar dat interesseert me niks:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Ik heb op vakantie bijna een 15jarige mossel gekraaktmaar die was op der 14e al ontmaagd
![]()
"Gelukkig alleen mee gezoend?"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
![]()
Gefixed voor je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen en daar ga ik om uitgelachen worden maar dat interesseert me niks:
Meiden die voor hun 18e geneukt zijn zijn vuile kuthoeren. Meiden horen pas geneukt te worden als ze vrouw zijn. 18+ dus.
Zandvoort jweet. "onschuldige" meisjes die nog net met hun ouders mee op vakantie gaanquote:
Doe normaal man. Ik vind 16/17 wel kunnen als je zelf 18/19 bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen en daar ga ik om uitgelachen worden maar dat interesseert me niks:
Meiden die voor hun 18e geneukt zijn zijn vuile kuthoeren. Meiden horen pas geneukt te worden als ze vrouw zijn. 18+ dus.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm 15-21 is tamelijk ziek hequote:
Je wordt oudquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Martijn denkt daar wel anders over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm 15-21 is tamelijk ziek heZe zou de laatste avond bij mij maffen ofz
beter maar dat daar niks meer van gekomen is omdat ze het huisje van der ouders niet uit mocht
![]()
En je bent lid van martijn.org?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:29 schreef Homdeck het volgende:
toen ik 19 was, was mijn vriendin nog 15, bijna 16. moet kunnen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:29 schreef Homdeck het volgende:
toen ik 19 was, was mijn vriendin nog 5, bijna 6. moet kunnen
Volgens mij ookquote:
9 jaar is ook al een behoorlijke leeftijdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij ook![]()
![]()
![]()
Ik merk wel dat ik steeds bekrompener en sentimenteler begin te denken. Ik moet van de drugs af![]()
![]()
Omdat ze dood is, duh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:35 schreef B.E.D het volgende:
Mod's die lemmings openen.
En waarom sluit je mijn Aaliyah topic.![]()
[..]
Als je in Totally Spies de slechterik was geweest zou je nu 14jarigen neuken om hun jeugd te stelen, waarna zij futloos in een grot zouden zitten tot ze gered werden door die hoerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij ook![]()
![]()
![]()
Ik merk wel dat ik steeds bekrompener en sentimenteler begin te denken. Ik moet van de drugs af![]()
![]()
Hij wel, lekker zo'n strak lichaampje!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Mijn vriend was 21, maar daar merkte ik niet eens van.
TS is jaloersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
En bij je ouders wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Hij werd ouder? En nu is hij 24?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:50 schreef RainbowRoadkill het volgende:
Mijn vriend was 21, maar daar merkte ik niet eens van.
Slimme manier om je jongere vriendin te verantwoorden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef Chriz2k het volgende:
''Mijn vriendin wordt 19!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U MAD?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Slimme manier om je jongere vriendin te verantwoorden.
''Mijn vriendin wordt 19!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:24 schreef afcajos het volgende:
Mijn opa leerde mij altijd: zodra er gras op groeit, mag je er op spelen.
Maar of dat nou over voetballen ging, of over meisjes is mij een raadsel gebleven.
idd, zodra ze beginnen met bloeden zijn ze neukvee.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:24 schreef afcajos het volgende:
Maar of dat nou over voetballen ging, of over meisjes is mij een raadsel gebleven.
Mijn opa leerde me altijd: Zodra er helmgras langs de visvijver groeit mag je er hengelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:24 schreef afcajos het volgende:
Ik zou jouw 16 jarige BrEeZaH zusje wel eens het hof willen maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
En nee ik heb geen zusje.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 08:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik zou jouw 16 jarige BrEeZaH zusje wel eens in tweeën willen splijten.
In sommige culturen wordt een meisje als vrouw gezien als ze ongesteld is geworden en dit gebeurd meestal als ze tussen de 11 en 13 jaar zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoek dan een vriendin van een jaar of 19, niet van 14.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn ook lieve 19 jarige jongens die niet weten wat sex is.
Pedo alert!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:29 schreef Homdeck het volgende:
toen ik 19 was, was mijn vriendin nog 15, bijna 16. moet kunnen
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |