Ah TS deelt zijn ervaringenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
Er zijn ook lieve 19 jarige jongens die niet weten wat sex is.
Renessequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Ik heb op vakantie bijna een 15jarige mossel gekraaktmaar die was op der 14e al ontmaagd
![]()
(let op de woorden: bijna!!! heb er gelukkig alleen mee gezoend)
Ik ga nu iets zeggen en daar ga ik om uitgelachen worden maar dat interesseert me niks:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
Ik heb op vakantie bijna een 15jarige mossel gekraaktmaar die was op der 14e al ontmaagd
![]()
"Gelukkig alleen mee gezoend?"quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
![]()
Gefixed voor je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen en daar ga ik om uitgelachen worden maar dat interesseert me niks:
Meiden die voor hun 18e geneukt zijn zijn vuile kuthoeren. Meiden horen pas geneukt te worden als ze vrouw zijn. 18+ dus.
Zandvoort jweet. "onschuldige" meisjes die nog net met hun ouders mee op vakantie gaanquote:
Doe normaal man. Ik vind 16/17 wel kunnen als je zelf 18/19 bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga nu iets zeggen en daar ga ik om uitgelachen worden maar dat interesseert me niks:
Meiden die voor hun 18e geneukt zijn zijn vuile kuthoeren. Meiden horen pas geneukt te worden als ze vrouw zijn. 18+ dus.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Hmm 15-21 is tamelijk ziek hequote:
Je wordt oudquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Martijn denkt daar wel anders over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hmm 15-21 is tamelijk ziek heZe zou de laatste avond bij mij maffen ofz
beter maar dat daar niks meer van gekomen is omdat ze het huisje van der ouders niet uit mocht
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |