Ehm nee?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:58 schreef agter het volgende:
Tijd voor een lemming
Zie je wel! Dacht ik alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, want ben eigenlijk een 62 jarige pedo met een baard en een bierbuik
George Carlinquote:
ja, onwijs...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Zapato het volgende:
HOAX. TS durft niet naar buiten te gaan als twee kinderen op de deurbel drukken.
Als ik dat gezien had, had jij ook een flinke klap kunnen verwachtenquote:Als 't mijn kind was geweest had 't een keer een waarschuwing gehad en de tweede keer een flinke klap kunnen verwachten
Wat heb je nóu weer gedaan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:52 schreef Faithy het volgende:
een na laatste werkdag bij deze werkgever...
Something else I'm getting tired of is all this stupid bullshit we have to listen to all the time about children. It's all you hear in this country: "Children, help the children, save the children, what about the children!" You know what I say? FUCK THE CHILDREN!quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik dat gezien had, had jij ook een flinke klap kunnen verwachten
Oh, krijgen we dat weer. Zo'n 'blijf met je tengels van mijn kind af'-papaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat iemand z'n eigen kind een tik verkoopt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kinderen hoor je ook thuis te laten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:08 schreef blingbling11 het volgende:
Terechte klacht, kutkinderen altijd. En maar rondrennen en herrie maken en die ouders die het prachtig vinden. En als je er dan wat van zegt krijg je altijd: laat ze toch, het zijn kinderen. Ik kan me herinnere dat als ik dat deed werd geslagen door mijn moeder, achteraf gezien ben ik daar blij om.
Ja, in de auto laten als het buiten 30 graden is en zelf lekker winkelenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kinderen hoor je ook thuis te laten.
als ik mijn eigen kinderen een flinke pets geef moet ik dat zelf wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moest je dan toch niet bij mij proberen iig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, krijgen we dat weer. Zo'n 'blijf met je tengels van mijn kind af'-papa.
Als jouw kind mij lastigvalt en jij roept je kind niet tot de orde (oftewel: jij vervult je ouderlijke plicht niet), dan zal ik dat wel doen. Soms hebben ouders een beetje hulp nodig
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |