Ben blij dat fok dat niet heeft, kan wel maar je hebt geen html rechtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
hej ik wil letters in kleur maken, bijvoorbeeld roze of geel of rood, bij andere forums deej je gewoon [color=blabla enzo maar dat werkt hier niet
Eliza is snel maar ze kan niet toverenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ohh sorry dat wist ik nietdacht dat Broekie 'm al had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu de RB 4055 maar die is mij net iets te groot.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben blij dat fok dat niet heeft, kan wel maar je hebt geen html rechten
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja het recht om te posten in html, je bent niet speciaal genoeg net als wij
Volgens mij kunnen alleen Admins en Forum Admins dat (en misschien Moderators, maar dat zou ik zo niet weten).quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja het recht om te posten in html, je bent niet speciaal genoeg net als wij
Zal wel eind september zijn of begin oktoberquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:26 schreef muisje-eliza het volgende:
waneer is 80-90ties request nou eigenlijk
1 december, maar als hij dan ook af zou lopen heb ik nog 233,4 "vakantie- en overuren" op te maken met een 32 uurige werkweek. Zou betekenen dat vrijdag 3 oktober m'n laatste werkdag zou zijn, waar ik m'n leidinggevende dan ook begin vorige week op gewezen heb.quote:
uuhhm goede tip, zal ik onthouden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die is volgens mij wel breder, trouwens van heeel veel RB modellen kan je ook een "kids" of een "teen" maat kopen...klinkt stom maar er lopen zat volwassen mensen met een kinder of tiener bril rond omdat ze een smal koppie hebben
Ja dan mogen we ze wel is aangeven of ze verder met je willen, wat hebben ze je gezegd tijdens voortgangsgesprekken als je die hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
1 december, maar als hij dan ook af zou lopen heb ik nog 233,4 "vakantie- en overuren" op te maken met een 32 uurige werkweek. Zou betekenen dat vrijdag 3 oktober m'n laatste werkdag zou zijn, waar ik m'n leidinggevende dan ook begin vorige week op gewezen heb.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
1 december, maar als hij dan ook af zou lopen heb ik nog 233,4 "vakantie- en overuren" op te maken met een 32 uurige werkweek. Zou betekenen dat vrijdag 3 oktober m'n laatste werkdag zou zijn, waar ik m'n leidinggevende dan ook begin vorige week op gewezen heb.
Als it-er heb je vaak meer overuren dan dat je ze kan opmakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woooow workaholic...neem es n lekker weekje vrij af en toe
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm goede tip, zal ik onthouden.![]()
Kan ik zo'n bril gewoon bij jou via i-net bestellen ? Heb opzich wel interesse. Design vind ik erg strak.![]()
KLF
Wat een servicequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah je kan me een pm sturen met je adres enzow (en ook je foonnummer) het geld aan mij overmaken en ik *koop* m dan voor je en stur m naar je toe
Heb 2,5 maand geleden inderdaad een beoordelingsgesprek gehad met m'n leidinggevende, de Manager Onderwijs Mediatechnologie en hij zei meteen al dat ze me eigenlijk niet kunnen missen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dan mogen we ze wel is aangeven of ze verder met je willen, wat hebben ze je gezegd tijdens voortgangsgesprekken als je die hebt
Ga er maar vanuit dat ze wel een potje vinden, ze zullen nieuwe apparatuur utistellen dan geen beheerder hebben er vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb 2,5 maand geleden inderdaad een beoordelingsgesprek gehad met m'n leidinggevende, de Manager Onderwijs Mediatechnologie en hij zei meteen al dat ze me eigenlijk niet kunnen missen.
Maar, er zijn financiële problemen. Als ze daardoor moeten bezuinigen op personeel ben ik de enige bij onze opleiding met een ondersteunende ipv onderwijzende functie, naast het management dan.
Dus ja, dan zal m'n contract mogelijk niet verlengd worden. Waar hij niet aan druft te denken, want dan hebben ze dus nogal een probleem wat betreft de ruimtes en apparatuur onder mijn beheer
ja, erg is dat zeg! pppffffquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Altijd zo als je opvakantie gaat
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb 2,5 maand geleden inderdaad een beoordelingsgesprek gehad met m'n leidinggevende, de Manager Onderwijs Mediatechnologie en hij zei meteen al dat ze me eigenlijk niet kunnen missen.
Maar, er zijn financiële problemen. Als ze daardoor moeten bezuinigen op personeel ben ik de enige bij onze opleiding met een ondersteunende ipv onderwijzende functie, naast het management dan.
Dus ja, dan zal m'n contract mogelijk niet verlengd worden. Waar hij niet aan druft te denken, want dan hebben ze dus nogal een probleem wat betreft de ruimtes en apparatuur onder mijn beheer
Black and Gold had je vast wel herkendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
management heeft altijd teveel mensen, kunnen vast wel iemand missen daar
sjeeh ik zou echt nooit meedoen met de popquizz....elke keer best wel moeilijke vragen.....wie verzint ze eigenlijk
Meesten niet zoveel als deze topicgangersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
omg die jongen wist deze niet.... luisterd ie wel 3FM eigenlijk
Maricha gunt het je nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
naja als ik mee zou doen win ik vast iig n badeend
Aha ! stuur je zo wel even een PM.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah je kan me een pm sturen met je adres enzow (en ook je foonnummer) het geld aan mij overmaken en ik *koop* m dan voor je en stur m naar je toe
Mad World zeker? Ontzettend goed nummer van Tears for Fears.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik vind de tears for fear versie stukken lekkerder , maar dat heb ik met meer nummers van ze
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mad World zeker? Ontzettend goed nummer van Tears for Fears.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maricha gunt het je niet
Heb je trouwens je prijs al binnen ?
Het valt best mee hoor, gemiddeld gezien maak ik maar 2 overuren per week. Probleem is alleen dat ik sowieso al recht heb op veel te veel vakantieuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woooow workaholic...neem es n lekker weekje vrij af en toe
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer had je het ook alweer gewonnen
Hoe doen ze dat bij jou met officiele schoolvakantiesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor, gemiddeld gezien maak ik maar 2 overuren per week. Probleem is alleen dat ik sowieso al recht heb op veel te veel vakantieuren.
32 uur * 52 weken = 1664.
Mijn jaartaak = 1327,2.
Verschil: 336,8 uur.
Dat ik er zoveel onder zit komt vooral doordat ik de afgelopen weken weinig heb kunnen werken en vanwege m'n "vakantie" in mei.
Oh, en de eerste week van januari was ik ook nog verplicht vrij, het gebouw was toen dicht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Owja zal Maricha even porren voor ze op vakantie gaat
De enige verplichte vrije dagen zijn de dagen tussen kerst en oud-en-nieuw, en de feestdagen welke gelden als nationale verplichte verlofdagen. Oh, en 5 mei, ook als dat geen verplichte vrije dag is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat bij jou met officiele schoolvakanties
Wordt volgende week verstuurdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh joh ben je gek...ze is vast druk..laat Michiel de enveloppen vast voorzien van adressen, hoeft zij het er alleen maar in te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |