Bah!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waaaatgewoon een biologie-plaatje hoor
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik ga even boven de plee hangen, ik word niet goed van Eliza's privefoto's collectiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is biologie plaatje
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik ga even boven de plee hangen, ik word niet goed van Eliza's privefoto's collectieIk ga offline.. ben moe..
Tot morgen na 4en (Ja, morgen laatste keer tot 16.00 deze week!)
Haha, nou komt ongeveer toch wel overeenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat erg!!!!!dat ziet er zo nep uit
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Haha, nou komt ongeveer toch wel overeen
Of jij wijkt zo af met het plaatjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ongeveer jah, als ik mn ogen dichtknijp en door mn wimperharen heen kijk
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of jij wijkt zo af met het plaatje, al ziet 2de plaatje er wel vreemd uit
Haha, ach kleine kindjes reageren er altijd raar opquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh de piemel ziet er wel vreemd uit maar de doos niet.....
Denk dat wij de laatste der postenden zijn , we kunnen het proberenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
gaan we nog n topic vullen met MetMichiel?
Het lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat wij de laatste der postenden zijn , we kunnen het proberen
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
leek er totaal niet op .quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leek die penis nou zo op Henny Huisman (of andersom) dat nu iedereen van zn kruk is gevallen dan? ik heb maar twee mensen gezien waarvan ik zeker weet dat ze weggingen....
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al nagedacht over de fok statistieken, idee is niet zo heel moeilijk.
was meer puntje voor piles uit ander topicquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat zou ik daar kunnen vinden dan ddat betrekking heeft op hoeveel mensen hier zijn?
![]()
![]()
Coldplay
![]()
![]()
Het is me iets teveel werk denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al nagedacht over de fok statistieken, idee is niet zo heel moeilijk.
Neuh, 'k had ineens m'n leidinggevende weer aan de telefoon.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
leek die penis nou zo op Henny Huisman (of andersom) dat nu iedereen van zn kruk is gevallen dan? ik heb maar twee mensen gezien waarvan ik zeker weet dat ze weggingen....
*krabt op kop*quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was meer puntje voor piles uit ander topic
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, 'k had ineens m'n leidinggevende weer aan de telefoon.
Misschien moet ik hem de volgende keer toch maar even vragen hoe het nou met m'n contractverlenging zit...
Godzijdank nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
hej ik wil letters in kleur maken, bijvoorbeeld roze of geel of rood, bij andere forums deej je gewoon [color=blabla enzo maar dat werkt hier niet
Ik denk dat ik een dezer dagen toevallig langs de gracht fiets en zomaar ineens die telefoon kwijt ben ofzo... Echt, ik bel liever gewoon op eigen kosten met m'n privé telefoon naar m'n collega's dan dat ik met twee mobieltjes rond moet lopen. Gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nouw idd...onmisbaar ben je en je heb tenslotte nu een foon van de "zaak"
Waarschijnlijk is de lengte van de pootjes 135 mm en ik heb nu een normale bril van 140 met nog wat over dus 135 mm zou al kunnen. Als je de voorkant van de bril (dus van glas tot glas) hebt op hoeveel cm kom je dan uit? Ik heb namelijk nu een Ray Ban en dan kom ik op 13, 5 cm en dat is eigenlijk iets te groot .quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
't enige wat ik zo snel op internet kan vinden aan maten is dit:
Eye: 55
Bridge: 18
't is in ieder geval de RayBan RB 3198 New Sleek 004 Gunmetal/G-15 XLT lenses.
Zou een zooitje worden. Dit is lekker overzichtelijkquote:
Voicetrack heet datquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
michiel praat niet op de cam maar wel op de radio
Het wonder dat Voxpro heet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
michiel praat niet op de cam maar wel op de radio
Ik ben er wel, maar te druk om mee te posten, helaasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een dezer dagen toevallig langs de gracht fiets en zomaar ineens die telefoon kwijt ben ofzo... Echt, ik bel liever gewoon op eigen kosten met m'n privé telefoon naar m'n collega's dan dat ik met twee mobieltjes rond moet lopen. Gedoe allemaal.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de lengte van de pootjes 135 mm en ik heb nu een normale bril van 140 met nog wat over dus 135 mm zou al kunnen. Als je de voorkant van de bril (dus van glas tot glas) hebt op hoeveel cm kom je dan uit? Ik heb namelijk nu een Ray Ban en dan kom ik op 13, 5 cm en dat is eigenlijk iets te groot .![]()
bran van 3000!
Wanneer loopt hij af ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, 'k had ineens m'n leidinggevende weer aan de telefoon.
Misschien moet ik hem de volgende keer toch maar even vragen hoe het nou met m'n contractverlenging zit...
Heb nu de RB 4055 maar die is mij net iets te groot.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet de maten niet uit mn hoofd, maar ik weet wel dat Broekie ook een smal koppie heeft en we zijn juist op deze bril uitgekomen daardoor
Altijd zo als je opvakantie gaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar te druk om mee te posten, helaas
ohh sorry dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat zou ie je niet kunnen vertellen, hij heeft zn bril nog niet
Ben blij dat fok dat niet heeft, kan wel maar je hebt geen html rechtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
hej ik wil letters in kleur maken, bijvoorbeeld roze of geel of rood, bij andere forums deej je gewoon [color=blabla enzo maar dat werkt hier niet
Eliza is snel maar ze kan niet toverenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ohh sorry dat wist ik nietdacht dat Broekie 'm al had.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb nu de RB 4055 maar die is mij net iets te groot.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben blij dat fok dat niet heeft, kan wel maar je hebt geen html rechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |