Ik ook, maar daar ga ik echt niet voor smsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er ook!
quote:
Hmmm.... ik heb nog een zonnebril nodig. Niet op sterkte overigens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ook kope met 35% korting?
doet oproep: iedereen van hier mag bij mij tijdens de vriendenweek (1 tm 7 sept) een bril - of lenzen - of wat dan ook- komen aan schaffen met 35% korting.
wel ff pm sturen als je wil
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm.... ik heb nog een zonnebril nodig. Niet op sterkte overigens.
Bon is binnen, kom volgende week even bij je buurtenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb een hele wand vol met zonnebrillen die zonder sterkte zijn
of wil dr iemand funlenzen? kleurlenzen? alles met 35% korting
Okay, als ik volgende week in de buurt ben (waar was het ook alweer?) dan kom ik misschien wel ff langs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik heb een hele wand vol met zonnebrillen die zonder sterkte zijn
of wil dr iemand funlenzen? kleurlenzen? alles met 35% korting
Utrechtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Okay, als ik volgende week in de buurt ben (waar was het ook alweer?) dan kom ik misschien wel ff langs.
Keet Nesj
Vind het makkelijker met adressen vinden , dan googlen, dan wel de internet versie papieren versie gooi ik altijd gelijk wegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb op mn werk veel (oude) klanten die hun adres niet precies weten, ik kan op mn werk niet op internet dus ben heel blij met de telefoongids
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Okay, als ik volgende week in de buurt ben (waar was het ook alweer?) dan kom ik misschien wel ff langs.
Keet Nesj
Was niet echt onopvallendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, Veenstra liet volgens mij per ongeluk de kiestoon door het nummer heen horen net...
Hij had het net op tijd door.
Wat ik niet terug kon vinden op de bon, is het voor één bril of zou ik op m'n normale bril ook 35% korting krijgen met deze bon?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
doet oproep: iedereen van hier mag bij mij tijdens de vriendenweek (1 tm 7 sept) een bril - of lenzen - of wat dan ook- komen aan schaffen met 35% korting.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat ik niet terug kon vinden op de bon, is het voor één bril of zou ik op m'n normale bril ook 35% korting krijgen met deze bon?
'k denk dat ik namelijk niet eens moet proberen de bril via de HU te krijgen, 't is namelijk nog maar de vraag of mn contract wel verlengd wordt en dan zal je zien dat ik straks alsnog de verrassing krijg de bril terug te moeten betalen. Heb ik niet zo'n zin in.
Computerbrillen zijn voor werkgever aftrekbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat ik niet terug kon vinden op de bon, is het voor één bril of zou ik op m'n normale bril ook 35% korting krijgen met deze bon?
'k denk dat ik namelijk niet eens moet proberen de bril via de HU te krijgen, 't is namelijk nog maar de vraag of mn contract wel verlengd wordt en dan zal je zien dat ik straks alsnog de verrassing krijg de bril terug te moeten betalen. Heb ik niet zo'n zin in.
Ik zag hetquote:
Gaaf ! heb je ook maten van de bril want ik heb weinig aan eenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf ! heb je ook maten van de bril want ik heb weinig aan eendie heel breed is want ik heb niet echt een breed gezicht.
Dan kom ik volgende week ook maar een bril uitzoekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag de korting zo vaak gebruiken als je wil
Mjah, 'k weet het, een rotkop. Kan er niets aan doen. Nouja, 'k zou een keer ruzie kunnen zoeken in de hoop dat iemand hem voor me verbouwt maar dat lijkt me toch best wel pijnlijk...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet de maten niet uit mn hoofd, maar ik weet wel dat Broekie ook een smal koppie heeft en we zijn juist op deze bril uitgekomen daardoor
Zou het niet doen met bril op tenzij je nieuwe bril wilquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, 'k weet het, een rotkop. Kan er niets aan doen. Nouja, 'k zou een keer ruzie kunnen zoeken in de hoop dat iemand hem voor me verbouwt maar dat lijkt me toch best wel pijnlijk...
't enige wat ik zo snel op internet kan vinden aan maten is dit:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaaf ! heb je ook maten van de bril want ik heb weinig aan eendie heel breed is want ik heb niet echt een breed gezicht.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou het niet doen met bril op tenzij je nieuwe bril wil
Ok weet ik genoeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zag het
Mjah, van mij mag je wat te drinken meenemen, maar da's dan denk ik vooral voor jezelf.
Wat ik overigens nog vergeten was te melden is dat het Bedrijfsrestaurant op het mediapark tot 19:30 uur open is voor diner, dus diegenen die nog niet gegeten hebben kunnen dat eventueel daar doen na het ontvangstmoment
Ik vraag me nog steeds af of ik hem nou wel of niet ook in de CrossRadio Music DB zal zetten...quote:
Okequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik lees je meel nu pas Broekie....leukik neem de slingers mee, als ik goedkoop een toeter kan scoren morge zal ik t ook ff melden
Die draait Veenstra regelmatig de laatste tijd...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Wtf, ik heb een penis en die lijkt op Henny Huisman?.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oke
Was ik nog iets vergeten? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |