quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Unione. het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Veel foutjes in de animatie etc maar verder doet ie het![]()
loserquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef junkiesietze het volgende:
ik heb in waddinxveen gewoondmss heb ik vroeger wel met m gespeeld
Misschien ziet hij er daarom zo uit...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef junkiesietze het volgende:
ik heb in waddinxveen gewoondmss heb ik vroeger wel met m gespeeld
Eens. Vooral de fotos hier: Baas Fotosoep #4 Alleen voor échte bazen en dan de laatste in he rijtjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:22 schreef _GdR_ het volgende:
omg.
Die gozer is niet helemaal 100 denk ik hoor.
Volgens mij zitten we hier al een tijdje een mongool belachelijk te maken. serieus...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Unione. het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
quote:
Hey een fok newbiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Stoeprand het volgende:
Is Onur Torko echt een FOK!er of gewoon een foto van het internet geplukt?

Hij is een Baas, en die verdienen hun eigen topics!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef Stoeprand het volgende:
Is Onur Torko echt een FOK!er of gewoon een foto van het internet geplukt?
IDD nelsonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
laat zelf is wat zien?
Bijdrages boven kut reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |