Ik zie het me toch niet doen! Ik heb echt die zwangerschaps-T-shirts met dat extra stukje stof vooraan nodig, tenzij ik met een blote navel wil gaan rondlopen -not-quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:55 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Wrom zou je niet gewoon lekker een elastische rok aankunnen met een legging en een shirtje met buikband? Dat lukt nog wel hoor:) Vriendin van mij was 35 kilo aangekomen en zelfs die liep in een rok van de H&M
Ik kan ook niet alleen mn shirtjes aan, heb er wel een buikband onderquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:09 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik zie het me toch niet doen! Ik heb echt die zwangerschaps-T-shirts met dat extra stukje stof vooraan nodig, tenzij ik met een blote navel wil gaan rondlopen -not-. Ik heb eigenlijk ook wel redelijk makkelijk spullen gevonden bij H&M, Mamalicious en verder ben ik wat duurdere spullen gaan shoppen bij Fragile en 0to9 enzo...
![]()
Das hetzelfdequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Een buikband, doen jullie die over het tshirt, of het tshirt onder de buikband.?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Das hetzelfde
Ik deed een buikband vaak over mijn shirt, eronder stond echt niet mooi.
Mijn pretecho was 99 euro bij Babyfocus in Almere. Heb je een 2d,3d en 4d echo plus CD rom met fotos en een DVD met de echo erop, plus 3 geprinte fotos. Is het mooiste om tussen de 24 en 30 weken te laten maken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
Jammer
Waar kun je zo'n pret-echo laten maken? En is dat erg duur?
Goedzo cattieop de helft! En inderdaad, volgende week dan de 20-weken echo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:19 schreef DevilsChase het volgende:
Mijn pretecho was 99 euro bij Babyfocus in Almere. Heb je een 2d,3d en 4d echo plus CD rom met fotos en een DVD met de echo erop, plus 3 geprinte fotos. Is het mooiste om tussen de 24 en 30 weken te laten maken!
Prijzen varieeren tussen de 90 en 120 euro zon beetje. Moet je op google even zoeken welk pretecho bureau en bij jou in de buurt is!
Sterker nog, morgen ben ik alweer 18 wekenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:20 schreef DevilsChase het volgende:
trouwens, Fruppel, jij gaat ook hard, 17 weken alweer! Jeetje....
En voor jou ook heel erg leuk natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dank voor de tip, lijkt me wel een leuk cadeau voor de jongedame haar 29e verjaardag begin september
Wow, idd zeg, weet nog dat je probeerde zwanger te worden en toen met het prachtige nieuws kwam dat je zwanger was, toen was je 4 weken ofzo, alweer 3,5 maand terug, jeetje....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Sterker nog, morgen ben ik alweer 18 wekenik blijf mezelf verbazen over hoe snel het gaat!
Ik kan het me ook nog herinneren als de dag van vandaag, de verbazing dat de test EINDELIJK positief was na al die maanden negatieve testen....voelde me alles behalve zwanger en nu nogsteeds voel ik me zo goed en gewoon dat ik soms zou vergeten dat ik zwanger ben!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:46 schreef DevilsChase het volgende:
[..]
Wow, idd zeg, weet nog dat je probeerde zwanger te worden en toen met het prachtige nieuws kwam dat je zwanger was, toen was je 4 weken ofzo, alweer 3,5 maand terug, jeetje....
Daarom heb ik de echo ook pas met 21 weken en 1 dag!! Op verzoek van de VK.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:11 schreef freecell het volgende:
20 wken echo is echt pas met 20 weken. Bepaalde dingen zijn namelijk na de 19e week pas goed te zien.
Het liefst doen ze de 20 weken echo met 21 weken
Dat is wel sneu zeg!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:38 schreef cattie het volgende:
De 20 weken echo moest bij mij tussen de 19 en 22 weken. Een vriendin van mij was in die periode op vakantie en kreeg daarom geen echo meer. Kans voorbij zeg maar. Zij heeft zelf nog een pretecho laten maken in de 23e week geloof ik.
Ik ben veganist en ik slik Gravitamon, maar dat staat er los van, gewoon omdat ik wat extra wil in m'n zwangerschap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Even een vraagje tussendoor van een wannabe-moeder hoor. Ik ben als sinds mijn 13e vegetariër, en vraag me af of er hier meer dames zijn die vega-zwanger zijn (geweest). Heb je toen extra vitamines genomen of extra andere dingen? Ik weet dat het prima moet kunnen, maar ben toch wel een beetje twijfelig daarover.
Hier pas vanaf 29 weken. Moest met 29 weken, 32 weken, toen met 34 weken, toen met 36 en nu elke week.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
22+ weken is weer te laat voor de 20 weken echo heb ik begrepen. 21 weken is wel maximaal...
Vanaf hoeveel weken zwanger ga je trouwens 1x per 3 weken naar de VK?
Wij hebben dat bij babyview laten doen. Echo op DVD en nog wat fotootjes, was 100 euro en het was het wat mij betreft hardstikke waard. Hele scherpe plaatjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
Jammer
Waar kun je zo'n pret-echo laten maken? En is dat erg duur?
Wat is de beweegreden erachterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:29 schreef Carmella het volgende:
Het enige dat ik aangepast heb uit m'n veganistische leefwijze is dat ik nu wel melk drink, vanwege de zwangerschap, als de baby geboren is niet meer.
Bij mijn verloskundige is het als volgt:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
Vanaf hoeveel weken zwanger ga je trouwens 1x per 3 weken naar de VK?
Aaah nu snap ik het! Wij hadden ook de echo bij babyview, heel erg leuk overigens. Maar het zou 100 euro kosten en we bedachten ons later dat we 107 euro betaald hebben. En ik snapte al niet waarom dat was!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:05 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Bij mijn verloskundige is het als volgt:
- tot 24 weken om de 4 weken
- tot 30 weken om de 3 weken
- tot 36 weken om de 2 weken
- daarna iedere week
Over de pretecho... wij hebben 'm ook gepland, bij Babyview in Arnhem... we gaan 15 september 's avonds op pad! En opa en oma (mijn ouders) gaan mee... !!Kost overigens wel wat; 2-3-4D Echo op DVD met 2 kleurenfoto's en minimaal 6 zwart/wit foto's ¤ 100,- Totaal ¤107,- (¤7,- toeslag voor weekend- avondecho... beetje dom; alleen dān hadden ze plek
).
Als je een goed merk hebt gevonden, dan hou ik me aanbevolen Texquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:07 schreef texelonia het volgende:
Overigens vind ik die broeken die helemaal over je buik heen gaan ook niks. Ik heb liever heupbroeken die dus tot onder je buik komen. En dat is soms wel even zoeken ja, maar het meer dan waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |