Mja, ik vind het gewoon jammer want vroegah kon je als je weinig geld had daar nog leuke spullen kopen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:12 schreef Fosfolipide het volgende:
sukkel ga dan naar makro en wees dan stil
Je kan natuurlijk ook zorgen dat je meer geld hebt, luie uitkeringstrekker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:12 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Mja, ik vind het gewoon jammer want vroegah kon je als je weinig geld had daar nog leuke spullen kopen.
Haha dat is wel heel stom, dan denk je 'hee ik heb geld, het is genoeg voor een geheugenkaartje bij Dixons, maar, ik wil natuurlijk PER SE het paupermerk bij de Aldi voor meer geld, dus dan ga ik ervoor zorgen dat ik meer geld heb'.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:14 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook zorgen dat je meer geld hebt, luie uitkeringstrekker.
Appels en peren. Makro is een winkel die zich richt op de zakelijke markt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:03 schreef dikkekaas het volgende:
Hallo,
Toen ging ik eens kijken of er bij de Lidl dan wel iets fatsoenlijks was, kom ik op die website, staat er een 320GB externe hardeschijf voor ¤90,- , en dit terwijl er bij Makro voor ¤82,11 inclusief BTW een 640GB hardeschijf ligt, van Toshiba (en niet Targa).
paupermerk valt ook wel mee hoor... prutserquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:29 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Haha dat is wel heel stom, dan denk je 'hee ik heb geld, het is genoeg voor een geheugenkaartje bij Dixons, maar, ik wil natuurlijk PER SE het paupermerk bij de Aldi voor meer geld, dus dan ga ik ervoor zorgen dat ik meer geld heb'.
Mwa, dat valt reuze mee, de food-afdeling is daar inderdaad vooral op gericht met grootverpakkingen en dergelijke, maar qua non-food, en dan met name elektronica, wordt het meeste verkocht aan particulieren. Bedrijven zijn vaak niet geïnteresseerd in MP3-spelers en cd's.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Appels en peren. Makro is een winkel die zich richt op de zakelijke markt.
Je droomt teveel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Aldi FTW !
En zoals PDOA al zei: Waar de Aldi vroeger werd gezien als een pauperwinkel voor Turken komen nu al die rijke schooiers met Audi A8'en boodschappen doen daar. Want de wijn is er zo lekker. Het meest gehoorde excuus !
Dan ben je pas echt een opgerekt aarsgat om als vakkenvuller lidl als username te nemen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef Lidl het volgende:
[..]
Deze post is tevens kenmerkend voor de service in voornoemde winkelketen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef Lidl het volgende:
He Snotjong aan het begin van dit topic.
Lidl blijft gemiddeld het goedkoopst volgens Consumentenwijzer, Kassa, Radar en noem alle Consumenten organisaties maar op steken wij overal boven uit en zijn wij heer en meester. En dus ook over jou, eng naar mannetje
LIDL FTW!!!!!!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Deze post is tevens kenmerkend voor de service in voornoemde winkelketen.
Makroquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Pssst, waar heb je die 4GB SD kaart gekocht
Lidl. Maar die zijn niet te etenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef RickoKun het volgende:
Hey menschen!!!!
Ik ga nu zo effe naar de LIDL óf ALDI, weet een van jullie of er nog lekkere pizza-achtige broodjes oid te krijgen zijn?
Vroegah haalde ik altijd de zgn. Qroqs, van die broden met kaas erop en ham erin die je in de oven kon stoppen, maar die hebben ze hier volgens mij niet meer
Gefeliciteerd, je werkt in een met polen bezet kraakpand vol gestolen waar!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:29 schreef Lidl het volgende:
He Snotjong aan het begin van dit topic.
Lidl blijft gemiddeld het goedkoopst volgens Consumentenwijzer, Kassa, Radar en noem alle Consumenten organisaties maar op steken wij overal boven uit en zijn wij heer en meester. En dus ook over jou, eng naar mannetje
LIDL FTW!!!!!!
Bij de Makro heb je een Kvk nummer nodig en een pas om binnen te komen, niet iedereen kan dat. Je vergelijkt dus wel appels met peren....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:40 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Mwa, dat valt reuze mee, de food-afdeling is daar inderdaad vooral op gericht met grootverpakkingen en dergelijke, maar qua non-food, en dan met name elektronica, wordt het meeste verkocht aan particulieren. Bedrijven zijn vaak niet geïnteresseerd in MP3-spelers en cd's.
Is niet zo moeilijk hoor.. KvK binnenstappen, briefje invullen, en je hebt een KvKnummer...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Bij de Makro heb je een Kvk nummer nodig en een pas om binnen te komen, niet iedereen kan dat. Je vergelijkt dus wel appels met peren....
Volgende week weer druppelladers bij de Lidl voor 20 euro en ze werken nog beter dan de dure Optimate's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |