Waar is de bevestiging dan?quote:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)igeOptieWasMlaga.htmquote:
Weer zo'n jong talentjequote:
quote:
quote:TOMMIE VAN DER LEEGTE ROND MET NAC
De komst van Tommie van der Leegte naar NAC is evenwel nog niet definitief.
quote:
NACblog.nlquote:VOETBAL - De komst van Tommie van der Leegte naar NAC is definitief. De middenvelder komt transfervrij over van PSV. Hij tekent in Breda voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen. De Bergeijkenaar (31) is de opvolger van Rogier Molhoek.
mijn stuk kwam van nacbreda,nlquote:
Oh, dat stuk stond er net nog niet op. Maar goed dan morgenmiddag dat bericht maarquote:
Rare transfer van City. Geven miljoenen uit om hogerop te komen en dan een van je beste jonge spelers verkopen.quote:
Inderdaad, dit snap ik ook niet echt.quote:Op maandag 1 september 2008 12:10 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Rare transfer van City. Geven miljoenen uit om hogerop te komen en dan een van je beste jonge spelers verkopen.
quote:Seedorf kan eindelijk shirt van FC Den Bosch dragen
01/09/2008 12:02
Stefano Seedorf kan zijn debuut maken voor FC Den Bosch. De 26-jarige middenvelder is na lang wachten vrijgegeven door de Griekse voetbalbond en draagt nu dit seizoen het shirt van de nummer twaalf van de Jupiler League.
Seedorf speelde afgelopen jaargang voor Veria en had een clausule in zijn contract staan dat hij transfervrij mocht vertrekken als de Griekse club degradeerde. Toen dat eenmaal gebeurd was, werkte Veria toch niet mee aan een vertrek.
'Met het vastleggen van Stefano is onze selectie voor dit seizoen compleet', legt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn uit. 'Hij heeft bij NAC Breda en FC Groningen veel Eredivisie-ervaring opgedaan en is technisch vaardig. Stefano is de diepgaande middenvelder waarnaar wij op zoek waren.'
Zo hoort het ookquote:Op maandag 1 september 2008 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
Weinig Nederlandse transfers tot nu toe.
quote:Op maandag 1 september 2008 12:16 schreef Joe. het volgende:
Corluka mist gewoon hassstikke veel snelheid, en daarom is het wel een logische keuze om hem van de hand te doen.
Richards, Kompany, Dunne, Ben-Haim
Nou ik zou best nog een spelertje erbij willen hebben bij mijn cluppiequote:
Topaankoop!quote:Op maandag 1 september 2008 11:09 schreef Dos37 het volgende:
Corluka Man City --> Spurs
Ajax cape townerquote:Op maandag 1 september 2008 16:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is dat dan weer?
Is Berbatov ook overeen met Man city?quote:Op maandag 1 september 2008 17:11 schreef DurQ het volgende:
Bod van 30 miljoen pond op berbatov is geaccepteerd! Hij gaat naar Man City
check sportweek.nlquote:Op maandag 1 september 2008 17:14 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is Berbatov ook overeen met Man city?
Dan zal Riera ook wel snel rond zijn.quote:Op maandag 1 september 2008 17:19 schreef mcyodogg het volgende:
Finnan naar Espanyol
Netjes hoor!!quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef -J-D- het volgende:
NEC haalt Collins John binnen (ipv Leonardo)
tussen aanhalingstekens 'Berbatov naar Manchester City voor 30 miljoen pond' dus nog niet defenitief.quote:
Goede aankoop voor NECquote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef -J-D- het volgende:
Als ik Feyenoord was, had ik het wel geweten.quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef -J-D- het volgende:
Super hoorquote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef -J-D- het volgende:
Wel weer een typetje.. maar hopelijk komt het er inderdaad uit! Met Boekarest als tegenstander, ga ik er misschien nog bijna in geloven...quote:Op maandag 1 september 2008 17:26 schreef Strooper het volgende:
[..]
Super hoor![]()
Ook weer zo'n speler (net als Bouaouzan) waar Been lekker mee aan de slag kan.
We hebben toch voor NEC-begrippen weer een leuk team staan
Elke keer als ik jouw naam zie als last post in dit topic, denk ik dat Robinho rond is.quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef mcyodogg het volgende:
Voronin op huurbasis nar Hertha, kan Liverpool weer eens een fatsoenlijke nr. 10 kiezen.
Ik weet niet of hij goed genoeg is voor Feyenoord.quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was, had ik het wel geweten.
cfc.com staat al de hele dag op auto-refreshquote:Op maandag 1 september 2008 17:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw naam zie als last post in dit topic, denk ik dat Robinho rond is.
Met hem op rechts erbij, heeft CFC echt een heerlijk team. Echt geweldig, op iedere positie.quote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
cfc.com staat al de hele dag op auto-refresh
Heldquote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij goed genoeg is voor Feyenoord.
Hij is ook niet zo geliefd in Rotterdam.Heeft een keer z'n middelvinger opgestoken richting de supportersDwaas
En Steve Finnan naar Espanyol.quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef mcyodogg het volgende:
Voronin op huurbasis nar Hertha, kan Liverpool weer eens een fatsoenlijke nr. 10 kiezen.
Hij is beter en jonger dan Mols lijkt me.quote:Op maandag 1 september 2008 17:43 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij goed genoeg is voor Feyenoord.
Hij is ook niet zo geliefd in Rotterdam.Heeft een keer z'n middelvinger opgestoken richting de supportersDwaas
Hij moet eerst maar eens bewijzen dat ie beter is dan Mols.quote:Op maandag 1 september 2008 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij is beter en jonger dan Mols lijkt me.
Dat van die supporters wist ik niet, maar als hij een paar keer scoort lijkt me dat trauma ook verleden tijd
... Leonardo halen?quote:Op maandag 1 september 2008 17:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was, had ik het wel geweten.
Als ik LFC was, zou ik Guardado gehaald hebben.quote:Op maandag 1 september 2008 18:45 schreef mcyodogg het volgende:
liverpool.tv meldt nu de transfer van Riera
en dat ze er blij mee zijn.
Hahahaquote:Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef venomsnake het volgende:
Rob van Dijk ---> Feyenoord
Gertjan Verbeek is wel flink aan het verjongen bij Feyenoord.quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef venomsnake het volgende:
Geniaal van Bosz en co!quote:Op maandag 1 september 2008 18:57 schreef venomsnake het volgende:
Heerenveen had toch laatst die Kenny Steppe gehaald?quote:Op maandag 1 september 2008 19:11 schreef M0NTANA het volgende:
En als Heerenveen nu Tim Krul haalt om te concurreren met Brian Vandenbussche, wordt Feyenoord wel keihard op haar plaats gezet. Of is er geen doelman meer nodig in Heerenveen?
Dacht dat het een grap wasquote:
Het is meer dat iedere leek iets aan Feyenoord kan slijtenquote:Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef MaxPower het volgende:
Bij Heerenveen kunnen ze nog een bejaarde achter een rollator als topspeler verkopen zo blijkt. Hulde voor de directie weer.
Ja petje af. Maar volgens mij wilde f'noord hem ook gewoon ontzettend graag.quote:Op maandag 1 september 2008 19:09 schreef MaxPower het volgende:
Bij Heerenveen kunnen ze nog een bejaarde achter een rollator als topspeler verkopen zo blijkt. Hulde voor de directie weer.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef denthemen het volgende:
Slijngard-Sparta (verhuur)
Omdat op dat moment Schilder de enige linksback was.quote:Op maandag 1 september 2008 19:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
en hij mocht niet weg van Ajax , nu dus wel blijkbaar.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef -J-D- het volgende:
Sani Kaita (Sparta) --> Dynamo Kiev
quote:Sani Kaita naar AS Monaco
Sani Kaita verlaat Sparta voor AS Monaco. De Nigeriaanse middenvelder tekende een contract voor de Franse club nadat de beoogde transfer naar Dinamo Kiev geen doorgang vond.
Na het afketsen van de transfer naar Dinamo Kiev leek de Nigeriaan zich op te moeten maken voor een langer verblijf in de Nederlandse Eredivisie. AS Monaco wist de middenvelder echter op de valreep nog vast te leggen.
Het contract van Kaita liep door tot medio 2010. Sparta hield slechts een minimale transfersom over aan de transfer, meldt Sportwereld.
quote:ARNHEM - Vitesse huurt Nicky Hofs voor de rest van dit seizoen van Feyenoord.
De Arnhemmer was bij de Rotterdamse club niet langer verzekerd van een basisplaats. De 25-jarige Hofs wordt voor een seizoen gehuurd van Feyenoord.
Nicky Hofs debuteerde in 2002 in het betaald voetbal voor Vitesse tegen NEC. De aanvallende middenvelder werd in zijn carriere meerdere getroffen door zware knieblessures. In 2004 dwong hij een transfer af naar Feyenoord, waar hij debuteerde met een doelpunt tegen Vitesse. In 2006 speelde Hofs een interland
Omroep Gelderland
Goede keus om hem terug te halen!quote:Op maandag 1 september 2008 21:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
ARNHEM - Vitesse huurt Nicky Hofs voor de rest van dit seizoen van Feyenoord.
De Arnhemmer was bij de Rotterdamse club niet langer verzekerd van een basisplaats. De 25-jarige Hofs wordt voor een seizoen gehuurd van Feyenoord.
Nicky Hofs debuteerde in 2002 in het betaald voetbal voor Vitesse tegen NEC. De aanvallende middenvelder werd in zijn carriere meerdere getroffen door zware knieblessures. In 2004 dwong hij een transfer af naar Feyenoord, waar hij debuteerde met een doelpunt tegen Vitesse. In 2006 speelde Hofs een interland
Omroep Gelderland
Zo doen de Gelderse clubs toch nog goede zaken op de slotdagquote:
Omroep Gelderland roept dat NEC nog bezig is met een speler, maar Aalbers had bij Jong NEC gezegd dat de selectie rond is.quote:Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[quote]Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Goede keus om hem terug te halen!
[/quote
Zo doen de Gelderse clubs toch nog goede zaken op de slotdag![]()
Al is die nog niet voorbij en is het voor ons te hopenVerheagh blijft. en Haim eventueel nog weggaat.
JEZUSquote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef mcyodogg het volgende:
Del Piero naar Inter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |