quote:De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal krijgt voor Nordin Amrabat mogelijk een vervelend staartje. De aanklager betaald voetbal bestudeert tv-beelden van de overtreding die de PSV'er beging op Nicky Hofs van Feyenoord. "Vandaag wordt beslist of er een vooronderzoek komt", aldus een woordvoerder van de KNVB.
Scheidsrechter Kevin Blom hield de kaarten op zak en heeft inmiddels in Zeist aangegeven het voorval niet te hebben waargenomen. Daardoor bestaat de mogelijkheid Amrabat alsnog te schorsen.
Tja, terecht lijkt me. Was gewoon een belachelijke actie van hem wat niet thuishoort op het voetbalveld. Ik zou het wel jammer vinden wanneer hij geschorst wordt, want is een leuke speler om te zien voetballen, maar dit soort dingen kun je gewoon niet maken.quote:
Zit ie daar niet onderste rij, tweede van links?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef Frenkel het volgende:
Ze kunnen nu wel alweer een nieuwe teamfoto maken!
[ afbeelding ]
edit: oh nee dacht dat Aissati er ook nog op zou staan, maar niet dus..
Gestrekt been op het scheenbeen van Hofs. Ik vond het eerder lompheid dan ebwust hem verrot schoppen, maar kan me vorostellen dat anderen daar anders over denken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:47 schreef versteegrob het volgende:
Heeft iemand beelden van de overtreden? Was het zo erg? Hofs is toch niet gebleseerd?
Ja, de officiële, definitieve elftalfoto wordt pas begin september gemaakt als het team helemaal compleet is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zit ie daar niet onderste rij, tweede van links?
Inderdaad, die van Davids was ff iets erger. Maar 3 wedstrijden was toen gewoon érg laagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:03 schreef mcyodogg het volgende:
Zou een beetje raar zijn. Davids kreeg toen 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk.
iemand trouwens grotere versie van de selectiefoto ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kijken ze niet naar hoor. Plus Davids is een grote naam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Inderdaad, die van Davids was ff iets erger. Maar 3 wedstrijden was toen gewoon érg laag
Het mooiste vind ik dat ik hier een elftalfoto van het seizoen 1999/2000 op mn kamer heb hangen en Addo daar alweer vrolijk aanwezig isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:35 schreef Frenkel het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:17 schreef KELDER het volgende:
[..]
iemand trouwens grotere versie van de selectiefoto ?
op psv.nl staan trouwens 26 selectiespelers, en er staan 28 spelers op de foto, isi zal er dus nog wel bijstaan, en ik gok dat linksbovenin alcides nog staat
Naar grote namen kijken ze ook niet hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Daar kijken ze niet naar hoor. Plus Davids is een grote naam.
Natuurlijk wel. Bovendien is die commissie zo willekeurig als wat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Naar grote namen kijken ze ook niet hoor.
3 wedstrijden (net als Davids) zou ik terecht vinden.
Wat voor voorbeelden kan je dan noemen dat er naar grote namen gekeken wordt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Bovendien is die commissie zo willekeurig als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |