Ben je dyslectisch? Ik vraag er helemaal niet om! Ik wijs er juist op dat men dat bij mij niet moet doen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om met zo'n reactie.
Wat kan mij het nou schelen wat er met jou gebeurt? Ik wordt pedo genoemd terwijl ik nog zo heb gezegd het niet te doen.quote:Volgens mij ben jij nog nooit in KLB geweest ? Ik ben al 3x anal geraped, 16x vermoord en 39x verkracht door een groep negers. Maar who cares
maar bij jou is het ook echt gebeurd hequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om met zo'n reactie.
Volgens mij ben jij nog nooit in KLB geweest ? Ik ben al 3x anal geraped, 16x vermoord en 39x verkracht door een groep negers. Maar who cares
Epic fail: iets serieus nemen binnen KLBquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef zovty het volgende:
[..]Waar ik me druk om maak is dat ik pedo wordt genoemd. Dat zijn toch geen normale omgangsvormen meer, zelfs niet op internet. Ik vind het werkelijk bizar.
Toch zijn de serieuze topics in dit forum de beste. En daar is het ook eigenlijk voor bedoeld, maar dat schijnt de huidige generatie niet meer te snappen, helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Epic fail: iets serieus nemen binnen KLB![]()
Ja dat zal allemaal welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch zijn de serieuze topics in dit forum de beste. En daar is het ook eigenlijk voor bedoeld, maar dat schijnt de huidige generatie niet meer te snappen, helaas.
Heb je een voorbeeld van een hele goede, serieuze thread in KLB?quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch zijn de serieuze topics in dit forum de beste. En daar is het ook eigenlijk voor bedoeld, maar dat schijnt de huidige generatie niet meer te snappen, helaas.
Ik heb er meerdere geprobeerd te starten als nieuwkomer maar dat geef je al snel op vanwege de vele flauwe reacties. Iedereen wordt daar uiteindelijk in meegezogen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een hele goede, serieuze thread in KLB?
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
Omdat het niet echt een goed topic is ?
Maar vooruit wil hem wel voor je her-openen. Ben benieuwd naar de reacties. Als het echt te slecht wordt gaat ie dicht.
Voor een fatsoenlijke discussie ga je maar naar POL/NWS/WGRquote:Op dinsdag 9 september 2008 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere geprobeerd te starten als nieuwkomer maar dat geef je al snel op vanwege de vele flauwe reacties. Iedereen wordt daar uiteindelijk in meegezogen.
Remlof, als het jou zo dwars zit dat KLB is verworden tot een kindercircus, waar zorg je er dan niet voor dat dat verandert?
Omdat het mênnus gaaf is hierquote:Op woensdag 10 september 2008 11:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Voor een fatsoenlijke discussie ga je maar naar POL/NWS/WGR![]()
5 jaar geleden was KLB ook al zo zoals het nu is, er komen nu alleen 100x zoveel mensen en hoe zou dat toch komen....
Dat proberen we ook, maar het is geen eenvoudige opgave.quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere geprobeerd te starten als nieuwkomer maar dat geef je al snel op vanwege de vele flauwe reacties. Iedereen wordt daar uiteindelijk in meegezogen.
Remlof, als het jou zo dwars zit dat KLB is verworden tot een kindercircus, waar zorg je er dan niet voor dat dat verandert?
Links?quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat leuk, da's mijn topic!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Iemand alleen bij de achternaam noemen
Mooie FIPO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |