Ja, ok, maar het leek meer een opmerking in het algemeen...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ligt eraan waar het kantoor bij hoort
Bij de KLPD gaat'ie niet binnenkomen.
Bij de gemeente/ overheid zal lastig worden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:18 schreef Raamkonijn het volgende:
Ik werd zelfs in mijn gezicht uitgelachen toen ik vroeg om cholademelk ipv water of thee.
Da's natuurlijk hetzelfde als Marokko.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:32 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Naam: Angelo Razzi
Dat klinkt niet echt Nederlands zegmaar... Eerder ZuidAmerika of Spanje..
Dude, praat even met een advocaat. Aangezien je overgehaald bent om een misdrijf te plegen. De ander is schuldig aan uitlokking in dat geval. Zit je er iig niet alleen mee.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:54 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
Ik heb hem toen aangegeven. Hij vertelde mij dat hij het ook een paar keer gedaan had, en dat hij er snel geld mee verdiende. Daar is hij ook op gepakt denk ik, ik heb hem sinds die dag nooit meer gesproken.
Goddamn, je weet godver toch wel hoe Paypal werkt of niet? Lutser!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Raamkonijn het volgende:
Via de mail deed ik alsof ik een bedrag van 1100 had betaald via Paypal terwijl ik dat niet had gedaan.
Paypalbon gefaked, en gemaild en ik zei dat het over 5 dgen op zijn rek zou zijn... En toen ging ik langs om het product op te halen. En werd opgepakt!
Ik heb echt fucking spijt dat ik zo dom ben geweest, maar ja. Ik leer van mijn fouten
Ik heb paypal nog nooit gebruikt. Geen idee hoe het precies werkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Goddamn, je weet godver toch wel hoe Paypal werkt of niet? Lutser!![]()
![]()
Bij PayPal is het zo dat de ander _direct_ het geld heeft, als je van PayPal naar PayPal schrijft.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:45 schreef X7MG het volgende:
[..]
Ik heb paypal nog nooit gebruikt. Geen idee hoe het precies werkt.
Kan iemand me uitleggen wat TS fout heeft gedaan? Hij zegt dat hij via paypal geld heeft overgemaakt en dat het binnen 5 dagen op de rekening staat? Duurt dat zolang? Zo ja, hoe komt die verkoper er dan bij dat hij genept is? Ik snap het niet echt?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:25 schreef Noax het volgende:
Je post-geschiedenis...
Quote, goede smoes om op vakantie te gaan:
'Bij mij hetzelfde! Ik vertrek deze vrijdag op vakantie...
ik doe alsof ik vrijdag kom, en dan zeg ik gewoon niks..
Ik word wel ontslagen maar fuck it'
Was leuk!! Zij 80x bellen en ik telkens ophangen haha
Lijkt me wat overdreven, ik heb een verdomd interessante baan in the States maar mijn strafblad is nog nooit nagekeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:31 schreef Wupppie het volgende:
Verder heb je een kruisje achter je naam staan en kan je een beetje interessante baan wel vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |