niet echt maar ik ben nog niet klaar ^^quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat een inmens wilde wraakactie!
Pech gehad, want het is namelijk een terechte klacht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:13 schreef Emimich het volgende:
Zo'n lap tekst zonder enige vorm van spelling, grammatica noch interpunctie kan ik gewoon simpelweg niet lezen.
Oeeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef invisable het volgende:
[..]
niet echt maar ik ben nog niet klaar ^^
Soort van stiefzusje dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef invisable het volgende:
ik zag al dat de dochter van de vriend van mijn moeder (int vervolg Do[minique] / K*Twijf / trut) het licht op der kamer uitdeed...
Hij is nog bezig dus wie weetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:20 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je had d'r anaal moeten vernederen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:20 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je had d'r anaal moeten vernederen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:20 schreef Scherpkoekje het volgende:
Je zij had d'r jou anaal moeten vernederen.
Pics van dat mormel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:30 schreef invisable het volgende:
ik zal even antwoorden op iedereen
ik zal in het vervolg gewoon algemeen beschaafd nederlands typen
en zij is een soort van stiefzus ja
@Misanthroopia Thank you ^^
i can make more if you want ^^quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Aaaah...I love smell of kuttopics in the morning!
maar nog belangrijker... Leer het verschil tussen belangrijk en belangrijker...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:59 schreef Nobu het volgende:
Wens haar gewoon de tyfus, maar nog belangrijk: leer verdomme schrijven.
Fout nummer 1:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:04 schreef invisable het volgende:
[..]
maar nog belangrijker... Leer het verschil tussen belangrijk en belangrijker...
en ik ben er nu mee bezig met mijn spoedcursus ABN
en zoals ik gewend ben zullen jullie fokkers mij wel verbeteren (op jullie eigen manier)als ik fouten maak
...quote:
ik wou dat ik zulke foto's hadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:13 schreef McFearless het volgende:
Waar blijven die naaktfoto's van dat wijf?!
Ik lachtequote:
zo beter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:16 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik lachte
Fout 2:
Je gebruikt Engels
*zich voorstelt hoe deze rausmongool het uitspreekt*
nou leg uit...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:18 schreef Manono het volgende:
---->> PUB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |