quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:03 schreef Rosbief het volgende:
TS is keistoer en zet hier een duidelijk statement neer!
Hehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef Vodkadruppel het volgende:
'marokko.nl'
Wat klopt hier niet?
Jij moet ook nog een beetje intrigeren volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:09 schreef Dayuum het volgende:
kanker maar mooi op naar Marokko. Vieze zandnegers
Dit is toch niet intrigeren met sites als marokko.nl
Ook? Hoezo is Marokko.nl multicultureel? Het is daar juist enorm mono-cultureel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:42 schreef IHVK het volgende:
Fok! heeft ook een multicultureel karakter dus ze kunnen ook subsidie krijgen.
Er zitten volgens mij ook veel autochtone Nederlanders op hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:49 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ook? Hoezo is Marokko.nl multicultureel? Het is daar juist enorm mono-cultureel.
Okee, kan zijn. Als ik zo wat rondklik op die site, vind ik het allemaal nogal eenzijdig, vandaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zitten volgens mij ook veel autochtone Nederlanders op hoor.
Ja weet er ook niet het fijne van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:53 schreef Lkw het volgende:
[..]
Okee, kan zijn. Als ik zo wat rondklik op die site, vind ik het allemaal nogal eenzijdig, vandaar.
Touché Mr. Moozze, touchéquote:
Wie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit ik dacht dat het over makro.nl ging!!!!! WTFBBQ!!!!
Say whatquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:09 schreef Dayuum het volgende:
kanker maar mooi op naar Marokko. Vieze zandnegers
Dit is toch niet intrigeren met sites als marokko.nl
Om autochtone racisten aan te geven?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
http://nieuws.marokko.nl/index.php?s=c25446b818e3e59d399f69e6349594b6&nav=nieuws&nid=11444
„Toen ik hier net was, kon ik niet alleen naar de dokter. Ik ging zelfs niet alleen met de bus. Nu ga ik in m’n eentje naar de politie.”![]()
drie keer raden waarom
![]()
jemig, dat ze zo vroeg uit hun nest komen om te bidden... lekker nuttig, ga slapen ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:57 schreef Dayuum het volgende:
Het volgende gebed:
Fadjr/Dageraad
04:48 uur
Heeft Danny niet nodig, met al die vrijwilligers. Fok! haalt meer binnen aan advertentie-inkomsten dan Marokko.nl aan subsidies.quote:
Fok! verdient het meer dan marokko.nlquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft Danny niet nodig, met al die vrijwilligers. Fok! haalt meer binnen aan advertentie-inkomsten dan Marokko.nl aan subsidies.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:42 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Fok! verdient het meer dan marokko.nl
Want er zijn natuurlijk geen allochtone racistenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Om autochtone racisten aan te geven?
En wat hebben Marokko.nl en stormfront met elkaar te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:41 schreef Strani het volgende:
Ik heb snel een paar topics bekeken op Marokko.nl.
Nou heb ik misschien de verkeerde topics eruitgepikt maar van een gemiddelde sessie op stormfront word ik toch wel verdrietiger.
Er wordt hier gesproken over fanatiek extremisme. Daarvoor hoef je niet alleen naar Marokko.nl te gaan maar kan je ook onze eigen 'blanke broeders' van Stormfront op aanspreken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En wat hebben Marokko.nl en stormfront met elkaar te maken
Je kan ook gewoon hier op de FP blijven en sommige reacties lezen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt hier gesproken over fanatiek extremisme. Daarvoor hoef je niet alleen naar Marokko.nl te gaan maar kan je ook onze eigen 'blanke broeders' van Stormfront op aanspreken.
Maar ik denk dat jij en ik te ver uit elkaar liggen dus misschien is het beter als we een verdere discussie afwenden.
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Er wordt hier gesproken over fanatiek extremisme. Daarvoor hoef je niet alleen naar Marokko.nl te gaan maar kan je ook onze eigen 'blanke broeders' van Stormfront op aanspreken.
Maar ik denk dat jij en ik te ver uit elkaar liggen dus misschien is het beter als we een verdere discussie afwenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |