ik = vrouwquote:
Je wiskunde is niet zo sterkquote:
niet?quote:
ik=vrouwquote:
ik probeer het nu ook even in mijn gedachte goed te praten. Kom er nog op terugquote:
Jij snapt hetquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ach vrouwen, je ken beter kippen houwen
gelukkig is het met 1 vrouw eventueel, met een beetje geluk, misschien, nog een beetje te doenquote:
of wiet verbrouwen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ach vrouwen, je ken beter kippen houwen
Tenzij ze naar Schotland verhuistquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig is het met 1 vrouw eventueel, met een beetje geluk, misschien, nog een beetje te doen
ja.. dat is heel stom!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tenzij ze naar Schotland verhuist
Neuh joh, grote kans voor haar enzo, ze zou idioot zijn als ze het niet zou doenquote:
dat klopt, maar blijft stomquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuh joh, grote kans voor haar enzo, ze zou idioot zijn als ze het niet zou doen
Mweh met een beetje internet enzo kom je een heel endquote:
internet is the thing!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:19 schreef HostiMeister het volgende:
Mweh met een beetje internet enzo kom je een heel end
Maar hoe staat t met jouw secret office love?
wat is kansloos?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef HostiMeister het volgende:
gheghe, ja ik denk af en toe dat ik serieus moet terug gaan lezen, maar dat is wel heul kansloos
Piles dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
jij niet![]()
Ik krijg hier gewoon niet altijd alles mee
Vandaar..
hij is nog maagd.. dusja..quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik blijf bij m'n originele tip, meesleuren naar het toilet
Dikke kans dat het werkt jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ik blijf bij m'n originele tip, meesleuren naar het toilet
heeft ie mij verteldquote:
Wat?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om he?
Nou dan nog, hoeft niet altijd meteen op keiharde neuqsecks uit te draaienquote:
Gewoon lekker langzaam opbouwen, we zien het welquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
Nou dan nog, hoeft niet altijd meteen op keiharde neuqsecks uit te draaien
Nee, misschien kan ze helpen met richten ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou dan nog, hoeft niet altijd meteen op keiharde neuqsecks uit te draaien
Nah gewoon een vriendelijke BJ ofzoquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:30 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, misschien kan ze helpen met richten ofzo
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah gewoon een vriendelijke BJ ofzo
is dit niet KPD dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:34 schreef Piles het volgende:
Waarom heb ik vanavond steeds het idee dat ik de verkeerde SC aanklik
Dat zijn we idd niet van je gewendquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik té prominent aanwezig? Misschien is dat het Piles.
Dat verklaard waarom ik geen lullen ziequote:
Dan zou er meer grafische uitleg zijn bij de gesprekkenquote:
Het is geen verwijt hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik té prominent aanwezig? Misschien is dat het Piles.
en ik geen tietenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat verklaard waarom ik geen lullen zie
Tja, zelfs ik verveel me wel eensquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn we idd niet van je gewend
Horen mijn liefdesproblemen hier niet thuis? zijn ze niet welkom?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is geen verwijt hoor
Ben allang blij dat er hier weer eens leven is![]()
Ow nee hoor, vind het wel gezelligquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, zelfs ik verveel me wel eens
Maar als dat niet gewenst is ben ik wel weer weg hoor
die van mij zijn al eens gepostquote:
Nee, ik haat mensen die hier hun hele persoonlijke leven maar neergooienquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Horen mijn liefdesproblemen hier niet thuis? zijn ze niet welkom?
WIE WAT WAAR?!?!?!?!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow nee hoor, vind het wel gezellig
[..]
die van mij zijn al eens gepost
* zoekfunctie gaat gebruikenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow nee hoor, vind het wel gezellig
[..]
die van mij zijn al eens gepost
Zal voortaan wel alleen geheimzinnige hintjes achterlatenquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
Nee, ik haat mensen die hier hun hele persoonlijke leven maar neergooien
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal voortaan wel alleen geheimzinnige hintjes achterlaten
Ik ga niet helpenquote:
quote:
Waarschijnlijk staat die post bij jouw favotieten (dit typte ik dus echt onbewust hequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Nou, komt er nog 1:
[..]
Ik ga niet helpen
[..]
![]()
Nee, helemaal nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:41 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk staat die post bij jouw favotieten
quote:(dit typte ik dus echt onbewust he)
die houd ik nu netjes onder de dekensquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nou behalve het feit dat cue in bijna elke heren post hier je pik topic een tvp heeft staan niet echt veel nee
jah?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nou behalve het feit dat cue in bijna elke heren post hier je pik topic een tvp heeft staan niet echt veel nee
Tja ach, postgeschiedenis is een bitchquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah?nee toch?
daar heb ik een kloon voor![]()
Waarom staan ze dan nooit in m'n myactivequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:48 schreef HostiMeister het volgende:
Tja ach, postgeschiedenis is een bitch
Wil je bewijsquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom staan ze dan nooit in m'n myactive
quote:
Dus dan staan die tieten zeker ook onder een kloon?quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jah?nee toch?
daar heb ik een kloon voor![]()
haha.. dream onquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:51 schreef jna het volgende:
Dus dan staan die tieten zeker ook onder een kloon?
zow man.. 1 topic in 2006.. die vanm'n kloon ziet er leuker uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:53 schreef HostiMeister het volgende:
[ afbeelding ]
Voor bewijs check te TT in mijn FireFox en bij het tabblad
Heb idd wel wat kpd topics onder deze naam staan.. alleen vanaf 2007 ong niet meer, met af en toe een foutjequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:54 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ik ben dan ook achteraan begonnenKan nog wel ff doorgaan hoor
nee niet echtquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:56 schreef HostiMeister het volgende:
Maar dan nog, zoals ik al zei; lekker fucking boeiend
Dat bewijst alleen maar dat je niet helemaal gek bent op pikken, hoogstens een regelmatige liefhebber.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Wou alleen maar het feit ontkrachten van 'elk' topic
Nee bewijst dat ik een 'stiekemerd' benquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:58 schreef HostiMeister het volgende:
Dat bewijst alleen maar dat je niet helemaal gek bent op pikken, hoogstens een regelmatige liefhebber.
Wat boeit mij dat topic nouquote:Op maandag 25 augustus 2008 23:58 schreef jna het volgende:
[..]
welk topic was het Piles. DENK VERDOMME, DENK
jij hebt um als achtergrond op je pcquote:
Daar staat een radarbeeld van schipholquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij hebt um als achtergrond op je pc
dat is afhankelijk van wie hem opent hequote:Op maandag 25 augustus 2008 23:59 schreef jna het volgende:
Als er bijna een nieuw topic moest komen dan zou Cue wel in de TT komen
Sssstttquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij hebt um als achtergrond op je pc
Das wel echt waarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:00 schreef jna het volgende:
[..]
Daar staat een radarbeeld van schiphol
een kennis van mij postte hem standaard na een dronken avondquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:01 schreef HostiMeister het volgende:
Ach ja dat kan ook, maar dan nog zou ik bijvoorbeeld nooit mijn pik in zo'n topic dumpen en mocht ik ooit dronken en stoned genoeg zijn zodat het me op dat moment om een of andere debiele reden een goed idee zou lijken, zou ik nog een kloon aanmaken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
je verjaardag is voorbij Piles.. hoe was het?
Dat zal vast boeiende sociale situaties opleveren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
een kennis van mij postte hem standaard na een dronken avondnu niet meer..
Haha nee hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
Dat zal vast boeiende sociale situaties opleveren.
Gelukkigquote:
Zo van ik weet hoe zijn lul eruitziet, maar als we het er allebei niet over hebben dan is het ook niet gebeurdquote:
Ik geloof niet dat Cue daar zo zwaar aan tiltquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo van ik weet hoe zijn lul eruitziet, maar als we het er allebei niet over hebben dan is het ook niet gebeurd![]()
vaak genoeg over gehadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zo van ik weet hoe zijn lul eruitziet, maar als we het er allebei niet over hebben dan is het ook niet gebeurd![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vaak genoeg over gehad
op een gegeven zo van: he je hebt gezopen, waar blijft je lul :d
dan heb je dat soort dingen dus ook met je exen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef HostiMeister het volgende:
Nah, oke, echt raar is het niet maar dan nog, zou wel altijd in mijn achterhoofd spoken
wat nog erger was..quote:
Ja duh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan heb je dat soort dingen dus ook met je exen?
Whehehe, meteen van z'n vriendin afrollen en met jou smsen zeker?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat nog erger was..
smsjes sturen over wat de dagelijkse score qua klaarkomen was
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:10 schreef Cuegirllie het volgende:
wat nog erger was..
smsjes sturen over wat de dagelijkse score qua klaarkomen was
nee dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja duh.![]()
Is dat zo vreemd dan?
nee handwerk ging het over.. beide partnerloosquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, meteen van z'n vriendin afrollen en met jou smsen zeker?
Ik zie het al voor me... raap me op
Klopt, je hebt ook wel een punt, dat heb ik ook wel, maar het blijft wel in mijn achterhoofd spokenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee dat hoor je mij niet zeggen.
maar ik dacht zelf altijd dat ik dat super vreemd zou vinden. Zo van: 'die heb ik naakt gezien!!!![]()
Alleen vind ik het eigenlijk allemaal wel meevallen en sta ik er niet echt bij stil.
Ow zo, nah minder grappig, maar wel herkenbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee handwerk ging het over.. beide partnerloos
ja dat klopt, je denkt er wel eens aan enzo. maar stukken minder dan ik vroeger verwacht hadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
Klopt, je hebt ook wel een punt, dat heb ik ook wel, maar het blijft wel in mijn achterhoofd spoken![]()
Ik bedoel big fucking deal enzo, maakt ook geen ruk uit maar het is er wel.
hehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow zo, nah minder grappig, maar wel herkenbaar
Iedereen heeft toch wel een keer zo'n 'experimenteer vriendinnetje' gehad waar je het over alles wat dan als puber boeiend is om te weten van het andere geslacht mee kan over hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hehe![]()
ben blij dat er wat herkenning is
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel een keer zo'n 'experimenteer vriendinnetje' gehad waar je het over alles wat dan als puber boeiend is om te weten van het andere geslacht mee kan over hebben
ow klopt, meesten hebben dat ook wel hoor, me tooquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:21 schreef HostiMeister het volgende:
Nou nevermind dan maar, ik had er wel eentje, dacht dat er bij hoorde enzo. Uiteindelijk is ze nog een behoorlijke lesbi geworden, mede door mijn doen.
Klinkt slechter dan het is trouwens
Ach, ik ben overal een beetje laat mee denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
ow klopt, meesten hebben dat ook wel hoor, me too
Ben ook wel benieuwdquote:hahaha.. klinkt idd beetje fout. Vraag me dan af wat je verkeerd hebt gedaan
Nou dat is het m juist, ik heb niets verkeerd gedaan omdat ik van d'r afwilde heb ik een andere vriendin van me 'ingehuurd' om haar latente homoseksuele kant naar boven te halen zodat ik geen schuldgevoel had toen ik het uit wilde maken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ow klopt, meesten hebben dat ook wel hoor, me too
hahaha.. klinkt idd beetje fout. Vraag me dan af wat je verkeerd hebt gedaan
Zo leuk is die foto helemaal niet!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ook gewoon hier hoorToch?
Misschien moet de link maar in de OP
Ze zijn met weinig tevreden blijkbaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo leuk is die foto helemaal niet!
Lang verhaal, maar het kwam er op neer dat als ik het uit zou maken zij niet instond voor haar eigen daden. Dus wilde ik het niet uitmaken, ze was al een echte biseksueel dus heb ik het gewoon wat makkelijker voor haar gemaakt, want ik wist dat een vriendin van me al een tijdje achter haar aanzat.quote:
Dan vind ik het een creatieve top-oplossingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang verhaal, maar het kwam er op neer dat als ik het uit zou maken zij niet instond voor haar eigen daden. Dus wilde ik het niet uitmaken, ze was al een echte biseksueel dus heb ik het gewoon wat makkelijker voor haar gemaakt, want ik wist dat een vriendin van me al een tijdje achter haar aanzat.
dus jij was er niet tevreden mee? waren ze niet goed genoeg voor je?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zijn met weinig tevreden blijkbaar
Vind je het goed als ik daar gewoon niet op reageerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:33 schreef jna het volgende:
[..]
dus jij was er niet tevreden mee? waren ze niet goed genoeg voor je?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:33 schreef HostiMeister het volgende:
Tja ach, niet een van mijn hoogtepunten, maar wel een leuk verhaal om na te vertellen
hij misschien wel, maar ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik daar gewoon niet op reageer
Nee, daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij misschien wel, maar ik niet
"Vroeger toen papa nog jong was en met labiele lesbo's omging... "quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]mooi verhaal voor je kinderen
Dan weten we genoegquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik daar gewoon niet op reageer
dat wordt zo'n verhaal dat je 100x moet vertellen, dat ze er speciaal voor bij je in bed kruipen.. en je ook aan je kleinkinderen mag vertellenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Vroeger toen papa nog jong was en met labiele lesbo's omging... "
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat wordt zo'n verhaal dat je 100x moet vertellen, dat ze er speciaal voor bij je in bed kruipen.. en je ook aan je kleinkinderen mag vertellen
ga maar zoeken toen de sc over bh's en bhmaten gingquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja hallo, wil iedereen op zijn minst effe een referentie plaatje plaatsen zodat ik weet waar het over gaat??
Oh ja, dat was toenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga maar zoeken toen de sc over bh's en bhmaten ging
cue herinnert zich er weer wat van
nee natuurlijk niet! je zegt gewoon dat je de liefde steunt en stimuleertquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef HostiMeister het volgende:
Geef ik dan niet het verkeerde moraal mee aan mijn kinders?
stimuleert jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet! je zegt gewoon dat je de liefde steunt en stimuleert
dan zit je er naast..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:40 schreef HostiMeister het volgende:
Ow zo... ik dacht trouwens dat jij ook een keer in Spannend en Gewaagd had gepost in US, of zit ik er nou naast
maar dan kruipen ze vast niet meer bij je in bedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
stimuleert javast... ik denk dat ik het wel ooit zal vertellen als ze in hun 20-en zijn
Goede zaak dacht ik zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar dan kruipen ze vast niet meer bij je in bed
Misschien zijn ze wel heel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel heel lekker
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Over seks nadenken met mijn ongeboren dochter in d'r 20e levensjaar
Sure, wat is je nummerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
SMS je de score nog even door?
Boeiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry heb soms zo'n sick mind
maar goed moment om dus te gaan slapen, morgen om half 8 weer de wekker
stuur maar effe pm, krijg je m'n nummerquote:
Praat me niet vanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
hahaha, zou wat zijn ja. Lig je lekker te pitten, krijg je ineens een sms met daarin een cijfer![]()
Heb je geen camera foon johquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Praat me niet van
heb het laatste jaar weer een beetje m'n nachtrust terug
Hou op johquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je geen camera foon joh![]()
raap me op
Heb je het nou over standjes op je vibroquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ga m'n eigen vibrowerk geen cijfer geven hoor![]()
gewoon: das 1 vandaar..
aah ik sta alweer op 2
wees blijquote:
neuh, die staat gewoon op ' max'quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je het nou over standjes op je vibro
Ik zou vanalles kunnen zeggen maar ik bijt me gewoon netjes op de zogeheten lippen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
neuh, die staat gewoon op ' max'
Ah, jij leert het ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou vanalles kunnen zeggen maar ik bijt me gewoon netjes op de zogeheten lippen.
ik ben eig best benieuwd, dus gooi het eruitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zou vanalles kunnen zeggen maar ik bijt me gewoon netjes op de zogeheten lippen.
"Dus jij houdt wel van het ruwere werk? *viezeoudemannenknipoog* "quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben eig best benieuwd, dus gooi het eruit
Joh, ik ben maar een simpel wezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Cuegirllie het volgende:kijk altijd leuk om de eerste gedachten van een kerel te weten
gelukkig is simpel niet altijd verkeerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, ik ben maar een simpel wezen
was dat maar zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig is simpel niet altijd verkeerd
Bartjequote:
Goede morgen, Cuequote:
G.quote:
Ja goed man!quote:
Mooiquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja goed man!
Ik ben van de fabia af
Toyota Corrola als leen auto. Die Fabia heeft een gebroken voorasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi
Echt?Welke heb je nu dan?
Goedemorgenquote:
Niet optimaal maar ik mag niet klagenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Toyota Corrola als leen auto. Die Fabia heeft een gebroken vooras
Die is veel beter maar deze moet over max een week weer terug. Ik hoop alleen dat ik de Fabia niet meer terug krijgquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]Is die relaxter dan de Fabia of niet?
Waar hoop je dan op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die is veel beter maar deze moet over max een week weer terug. Ik hoop alleen dat ik de Fabia niet meer terug krijg
Het liefst een A3'tje maar dat zal wel niet gebeuren. En leuk klein autotje is prima. Volgend jaar mag ik toch zelf kiezenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar hoop je dan op?BMW 1-serie?
Ik zag het! Jeeequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:59 schreef G.Fawkes het volgende:
Yesse
Je wilde me weer in het topic hebben, dus hier ben ik
aah kijk aan , mooi zoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Niet optimaal maar ik mag niet klagen
Goed he van mijquote:
A3 is ook wel chill jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het liefst een A3'tje maar dat zal wel niet gebeuren. En leuk klein autotje is prima. Volgend jaar mag ik toch zelf kiezen
Zekerquote:
Goedquote:
Hmm lekkerquote:
Let's hope soquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hmm lekker
Naja je moet maar zo denken, uit krijg je het allemaal terug in de vorm van salaris
Excelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ben nu in excel weer eens voor- en achternamen aan het samenvoegen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Jepquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Mwah, je kunt een helebooel zeggen over microsoft maar Excel is echt een super app
Wij houden nu van de code =TEKST.SAMENVOEGEN(A2;" ";B2)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Mwah, je kunt een helebooel zeggen over microsoft maar Excel is echt een super app
Volgens mij is het overgenomen. Microsoft he...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepHet beste programma wat ze gemaakt hebben vind ik
Die gebruik ik nu ook om straatnaam en huisnummer bij elkaar te voegenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij houden nu van de code =TEKST.SAMENVOEGEN(A2;" ";B2)
Ja precies, straatnamen, voor- achternamen.. Leuk zo'n xls met voornaam, achternaam, tussenvoegsel, voorletters.. Maar als dat samen op 1 briefkaart moet is het minder handigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:27 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Die gebruik ik nu ook om straatnaam en huisnummer bij elkaar te voegen
Bij ons moet er een conversie plaatsen vinden van excel naar Microsoft Dynamics CRMquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, straatnamen, voor- achternamen.. Leuk zo'n xls met voornaam, achternaam, tussenvoegsel, voorletters.. Maar als dat samen op 1 briefkaart moet is het minder handig
Bij ons nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bij ons moet er een conversie plaatsen vinden van excel naar Microsoft Dynamics CRM
Huh?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volgens mij is het overgenomen. Microsoft he...
Waarom doen jullie dat in hemelsnaam in Excel en niet in Accessquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies, straatnamen, voor- achternamen.. Leuk zo'n xls met voornaam, achternaam, tussenvoegsel, voorletters.. Maar als dat samen op 1 briefkaart moet is het minder handig
Excel is volgens mij niet door microsoft ontwikkeld maar dat hebben ze ook overgekocht...quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Excel is volgens mij niet door microsoft ontwikkeld maar dat hebben ze ook overgekocht...
quote:De eerste versie van Excel werd geschreven voor het 512K Apple Macintosh platform. Pas in 1987 kwam de Windows versie, Excel 2.0, op de markt.
Omdat het rechtstreeks van een website komt in excel formaat en niet in access formaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom doen jullie dat in hemelsnaam in Excel en niet in Access
Karige drukker zeg, als hij werkt met excelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
Oja, en omdat het in .xls moet worden afgeleverd aan de drukker
Apartquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat het rechtstreeks van een website komt in excel formaat en niet in access formaat.
Hoezo? Waar wil je adressen dan in kwijt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Karige drukker zeg, als hij werkt met excel
Het is een database.. Die database schrijft alleen weg in een excel bestand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ApartZo ver ik weet zijn databases toch een stuk handiger dan excel sheets
Accessquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoezo? Waar wil je adressen dan in kwijt?
Ja maar waarom dan niet naar een Access bestand? Daar moet een drukker ook prima mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is een database.. Die database schrijft alleen weg in een excel bestand.
Weet ik veel, hij schrijft weg naar excel bestand, ik moet het overzetten. Hoe moet ik nou weten wie waar mee werkt?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan niet naar een Access bestand? Daar moet een drukker ook prima mee om kunnen gaan.
Hoef jij ook niet te weten, ik verbaasde me er alleen over dat ze zo graag met Excel werken, terwijl zij ook prima horen te weten dat SQL daar veel handiger voor isquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij schrijft weg naar excel bestand, ik moet het overzetten. Hoe moet ik nou weten wie waar mee werkt?
Maar het is ook SQL.. Maar dat moet samengevoegd met .xls van met de hand shit en weer met nog een andere SQL database.. Enzo........... Ik snap het nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoef jij ook niet te weten, ik verbaasde me er alleen over dat ze zo graag met Excel werken, terwijl zij ook prima horen te weten dat SQL daar veel handiger voor is
Van je dokter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:05 schreef Californium het volgende:net een mail gekregen van onze dokter! of we maandag tussen 9 en 10 er kunnen zijn en hij hoopt dat we nog wat mee kunnen krijgen van edinburgh festival 2008
die duurt nog tot zondag
dat gaan we zeker even bekijken
![]()
Mmh, vaagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar het is ook SQL.. Maar dat moet samengevoegd met .xls van met de hand shit en weer met nog een andere SQL database.. Enzo........... Ik snap het niet
Dat heet een doctorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:09 schreef Californium het volgende:onze dokter? Onder wie wij stage gaan lopen? Proffessor? Heel intelligent persoon die onze baas is
Dyslectisch en boeiendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heet een doctorOok in het Nederlands...
quote:
mijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Er is een speciaal feestje aan de gang in edinburgh om jullie te verwelkomen
Nu snap ik hem. Ik dacht al.. Wat heeft je huisarts er mee te makenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat heet een doctorOok in het Nederlands...
Dat heet opwarmen zodat men op volle sterkte is als jullie aankomenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:30 schreef Californium het volgende:dan zijn ze wel veuls te vroeg begonnen met feesten daar
En jah BB ik ben gewoon niet zo slim.... en dokter vind ik eigenlijk prima klinken
Jij niet zo slimquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:30 schreef Californium het volgende:
En jah BB ik ben gewoon niet zo slim.... en dokter vind ik eigenlijk prima klinken
Laat ik het zo zeggen: ik ben niet zo slim met woordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |