nou.......da niet helemaal de bedoelingquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan me leukere dingen bedenken dan ladingen sperma over mn hoofd heen krijgen
dat is het toch (of niet?)
ja hij is mooi en lijk best welquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]!!! omg wat een geniale smiley
![]()
vinden jullie m'n tekening niet mooi?
Omdat je m'n smiley adoreerde vind ik hem heul mooiquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]!!! omg wat een geniale smiley
![]()
vinden jullie m'n tekening niet mooi?
is goed hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Omdat je m'n smiley adoreerde vind ik hem heul mooi! Wil je van mijn hyvesfoto er ook zoeen maken [ afbeelding ]?
Ah jaaa. kipquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:06 schreef Lyzio het volgende:
Leuke meid natuurlijk. Maar ze komt natuurlijk veel beter tot haar recht in KLB. Dat weet ze zelf ook wel. We hebben trouwens nog een tripje naar KFC in het verschiet liggen schat.
Ik had er een spange photoshop van, alleen die kan ik niet vinden.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah jaaa. kipmaar nemen we dan zo'n bucket?
En chrizzzzzz, moet je iqm vragen, die heeft er zelfs een gifje van gemaaktik heb m niet meer
Tragischquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik had er een spange photoshop van, alleen die kan ik niet vinden.
Misschien wil Chris ook wel mee. Ik heb zo'n gevoel dat we het aardig kunnen vinden met elkaar. En kip is natuurlijk naast jouw Eva's-appel het meest veelzijdige stukje vlees. Vergeef me mijn grofheid.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah jaaa. kipmaar nemen we dan zo'n bucket?
En chrizzzzzz, moet je iqm vragen, die heeft er zelfs een gifje van gemaaktik heb m niet meer
Hahahahaquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien wil Chris ook wel mee. Ik heb zo'n gevoel dat we het aardig kunnen vinden met elkaar. En kip is natuurlijk naast jouw Eva's-appel het meest veelzijdige stukje vlees. Vergeef me mijn grofheid.
Ik wil helemaal geen triotje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien wil Chris ook wel mee. Ik heb zo'n gevoel dat we het aardig kunnen vinden met elkaar. En kip is natuurlijk naast jouw Eva's-appel het meest veelzijdige stukje vlees. Vergeef me mijn grofheid.
Ik wil best een triotje.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahaooh ja kunnen we n triootje doen. Zijn jullie daarvoor in?
En nu ga ik slapen. Welterusten
ze denken altijd dat ik er iets op heb maar ze zijn zo groot en rood van zichzelfquote:
Dat bespaart weer botoxkosten op latere leeftijd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:25 schreef Chocolate het volgende:
[..]
ze denken altijd dat ik er iets op heb maar ze zijn zo groot en rood van zichzelfen dit klinkt zo dubbelzinnig
en danke !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |