quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Mods die serieus bedoelde topics openen
Het is gewoon serieusquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Mods die serieus bedoelde topics openen
Boeiend. Ik ga niet met hun om, ik zie ze alleen maar op tvquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wijven? WIJVEN?
Jij gaat onrespectloos met ze om.
Jij hebt bindingsangst?quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Boeiend. Ik ga niet met hun om, ik zie ze alleen maar op tv
Euhmmm,quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:24 schreef servus_universitas het volgende:
Je hoeft niet te kijken hoor.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:30 schreef Devlinsect het volgende:
Als er een Fok! Next Modmodel zou bestaan en jij zou worden uitgekozen, dan denk ik dat je je onderbroek kan verschonen.
Echt heh. Pfff.. zeer vermoeiend!quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:34 schreef Natalie het volgende:
'Oeh, een pakketje Clinique en een dure mascara. Oeh Oeh!'
Alsof ze klaarkomen van make-up
Dat dus jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:34 schreef Natalie het volgende:
'Oeh, een pakketje Clinique en een dure mascara. Oeh Oeh!'
Alsof ze klaarkomen van make-up
Volgende aflevering gaan ze weer make-overs krijgen heb ik mij laten vertellen. Dat word pas echt een dramaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:06 schreef Juup© het volgende:
En dit was de eerste aflevering nog maar
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgende aflevering gaan ze weer make-overs krijgen heb ik mij laten vertellen. Dat word pas echt een drama
Dat is ook super irritant inderdaad. Ik snap eigenlijk niet waarom er nog steeds zo veel mensen kijken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het irritantste is wel wanneer ze elke keer weer naar de jury gaan. De jury gaat dan weer vertellen wat je kunt winnen en iedere keer weer die verbaasde en blije hoofden
Beetje dubbelop hequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wijven? WIJVEN?
Als ze zich uitlenen voor een zoveelste kansloze talentenjacht, dan is schoppen toegestaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wijven? WIJVEN?
Wat een prestatie.quote:
Ik heb hier 100 zenders tot mijn beschikking, maar ik gebruik er niet 1. Als het aan mij ligt staat de tv alleen aan als wij eens een film kijken vanaf de Xbox.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:14 schreef Ofyles2 het volgende:
En nog iets TS: gooi de TV het huis uit. Letterlijk.
Iedereen zou dat moeten doen om RTL Nederland en SBS Groep te frustreren.
Ik zit niet te wachten op:Talentenjachten waarvan de winnaar over drie minuten weer vergeten wordt (Popstars). Riooljournalistiek waarvoor zelfs de nieuwsredactie van FOX zich de ogen uit de kop schamen (HvN). Quatschverhalen uit Meerdijk (GTST). De zoveelste kansloze zoektocht (Million Dollar Wedding).
Enzovoort! Enzovoort!
Jammer dat ik het slechts moet stellen met Digitale TV, met een satelliet kun je zoveel meer bereiken.
Goed idee, want jij hebt gelijk het gaat mij niet alleen om ANTM maar ook om de rest van de commerciële uitgemolken bagger. En dan heb ik het nog niet eens over "Hart van Nederland"achtige programma's en tranentrekkers zoals Wendy Van Dijk e.d.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
TS, kon je niet als TT 'Ik boycot het nieuwe TV-seizoen, U ook?' gebruiken?
Een actieve topictitel zou bijdragen tot meer reacties en zodoende meer begrip voor jouw standpunt.
Dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:43 schreef invisable het volgende:
als een persoon het topic gemaakt had was ik het ermee eens....
Gelukkig ik ben niet alleen..quote:
ooooooo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:27 schreef Juup© het volgende:
Invisable ziet een mod niet als een persoon, vandaar
Leuk voor haar dat zij gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:31 schreef gers het volgende:
ene Saleisha Stowers wint
dat was voor de fanboy's zodat ze al weten wie er wint en dus ze het niet meer leuk vinden om te kijken wie er wintquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk voor haar dat zij gewonnen heeft.
Kan ze nu weer terug naar dr werk want je hoort er nooit meer iets van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuk voor haar dat zij gewonnen heeft.
Gelukkig ben ik dat nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:47 schreef gers het volgende:
[..]
dat was voor de fanboy's zodat ze al weten wie er wint en dus ze het niet meer leuk vinden om te kijken wie er wint![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |