abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61408832
wij gebruiken chamodent van vsm, werkte als een tierelier bij de oudste dus heb nu maar een nieuwe voor de jongste gehaald.
mama van 3 kids!
pi_61408974
Maarten is net helemaal uit zichzelf ineens gaan zitten in de box

Lag op z'n buik en ik dacht van die gaat zich proberen op te trekken om te staan maar meneer doet z'n beentjes anders en hoppa hij zit gewoon!!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:43:20 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61409145
Wat goed!
Sasha was de afgelopen dagen steeds heel dichtbij, maar gleed dan steeds weer weg.
pi_61409166
maarten wat goed

mag ik oo even meedoen?

mijn meisje hoeft geen helmpje ze zat op het randje van wel of niet doen maar we hebben besloten het niet te doen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:46:49 #255
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61410888
Hoe warm ingepakt slapen jullie kindjes 's nachts? Ik had het vannacht zelf koud onder mijn donzen zomerdekbed, met dunne pyjama en dan ga ik me zo'n zorgen liggen maken over of Stella het dan niet ook koud heeft .

Ze heeft had een dun pyjamatruitje aan en een dun zomerslaapzakje en ze lag onder een lakentje en een katoenen dekentje. Nu heeft ze alvast een pyjamabroekje erbij aan en heb ik nog zo'n dekentje klaargelegd. Ik weet niet, ik maak me dan zo'n zorgen en kan dat zo moeilijk inschatten. Ik kan dan toch alleen maar op mezelf afgaan? En ik had het echt koud.

Vanochtend had ze koude handjes . Of maak ik me zorgen om niks .
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:49:46 #256
223453 Guuzewuus
pi_61410956
En wat leuk, een zittende Maarten . Wat zal ie dan ineens groot lijken .

En het meisje van popples geen helmpje . Wat fijn voor jullie .
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:52:46 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61411025
Guuzewuus... ik zit met exact hetzelfde dilemma. Sasha wordt al een paar dagen wakker met koude handjes, en vanmorgen dus ook koude voetjes.
Hij heeft aan, een rompertje, pyama'tje, zomerslaapzakje (dubbel katoen) en dan ligt hij onder een lakentje en een normale deken.
Hij heeft dus nu iig maar een rompertje met lange mouwen aan en zijn sokjes, want ik vind het zo sneu, als hij zo koud wakker wordt.
Ik zat me al af te vragen wat ik daar nou mee moest, want het lijkt me wat overdreven om nu al met een 2e dekentje aan de slag te gaan, wat doe je dan als het echt koud wordt straks?

Ik ben wel benieuwd wat anderen doen.

Popples, goed nieuws!
pi_61411097
Popples Tuurlijk mag je meedoen

Guuzewuus: Koude handjes zeggen meestal niets. In het nekje voelen en als dat goed aanvoelt dan is het prima. Maarten die heeft nu een dunne pyama aan en een winterslaapzak. Al is dat alleen omdat z'n zomerslaapzakken in de was zitten maar normaal zou hij nu ook de zomerzak aan hebben.
Ook voel ik soms als ik het niet zeker weet z'n lijfje.
Maar ik zou nu wel de iets dikkere zomerzak aan gedaan hebben en niet de dunne met dit weer.
En als ik het niet vertrouw dan lekker ook sokjes erbij aan

Stond echt versteld ineens want hij deed pogingen van kruipen maar niet van zitten de laatste tijd.
Het gaat zo snel allemaal de laatste weken!!
Hij is de hele kamer aan het door schuifen/kruipen en komt overal

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2008 19:57:42 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:01:24 #259
223453 Guuzewuus
pi_61411280
Brighteyes, wat fijn balen, herkenning .

En Ardelyn, ik voel ook in het nekje en aan haar lijfje, maar als dat dan nog best warm is, denk ik `ja nu is ze nog warm, maar als ze aan het afkoelen is, dan wordt ze dadelijk steeds kouder `. En het zegt ook niet zoveel, want ik ben ook warm als ik het toch koud heb .

Maar wel fijn om te lezen wat jullie doen. Brighteyes pakt in ieder geval vergelijkbaar in. En winterslaapzakjes heb ik nog niet eens. Stella heeft dat nog niet meegemaakt, de winter .
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:05:37 #260
223453 Guuzewuus
pi_61411430
Oh en ook, tot hoe hoog trekken jullie het dekentje op. Want koude schoudertjes enzo .

Ik trek zelf mijn deken tot over mijn schouders, zo lekker in mijn nek, maar dat kan Stella nog niet .

En inderdaad, hoe moet dat dan in de winter.

Zooooo, genoeg onzekerheden geuit. Maar wel nog even jullie verhalen he, want daar heb ik weel aan .
pi_61411518

Als je wil kan je ook slaapzakjes met mouwen kopen. Hoef je niet zo bang te zijn voor koude schoudertjes
Wil voor Maarten denk ik voor de winter of koude herfstdagen 2 van die slaapzakjes kopen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:11:50 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61411644
Sasha ligt tot aan zijn okseltjes (handjes boven de dekens )
Hoger vind ik weer 'eng' ivm eronder zakken.
Maar hij duwt en rotzooit zichzelf toch wel verder omhoog. Geen wonder dat hij het koud heeft ook.

Ik had een slaapzakje met mouwtjes afgelopen winter, maar dat was toen nog veel te stijf voor Sasha, die kon zich toen niet meer bewegen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:13:21 #263
223453 Guuzewuus
pi_61411692
. Hihi, lieve post, Ardelyn.

Guuzewuus gaat morgen twee dikke slaapzakken met heule lange mouwen kopen . En dan zien we in de winter wel weer verder .
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:15:57 #264
223453 Guuzewuus
pi_61411773
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha ligt tot aan zijn okseltjes (handjes boven de dekens )
Hoger vind ik weer 'eng' ivm eronder zakken.
Maar hij duwt en rotzooit zichzelf toch wel verder omhoog. Geen wonder dat hij het koud heeft ook.

Ik had een slaapzakje met mouwtjes afgelopen winter, maar dat was toen nog veel te stijf voor Sasha, die kon zich toen niet meer bewegen.
whehe, handjes boven de dekentjes en helemaal bewegingsloos inpakken . Zijn jullie ergens bang voor . Terecht trouwens, ik zag die foto´s, wat een lekker bekkie koppie .
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:30:27 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_61412192
Ruben ligt nog steeds alleen in een rompertje

En hij heeft geen koude handjes en voetjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:31:09 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_61412213
Bert klaagt dat ik niet voldoende jompels in mijn bericht heb, dus bij deze:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:33:25 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61412277
Oh, for the record, de verwarming in zijn kamertje staat uit. In de woonkamer houden we het op 21 graden.
Ik heb vanmiddag de knop in Sasha's kamertje op 1 gezet zodat er een beetje warmte mee komt als wij de verwarming hier aan zetten.
Normaal zou ik dat nog niet doen, maar Sasha ligt de hele dag op de grond bij wijze van spreken, dan vind ik het wel lekker als het ietsje warmer is in huis.
pi_61412349
hier alleen een pyama truitje en romper(langemouwen) met een dunne slaapzak. maar ze liggen ook beide op een warme kamer het word er niet koud.
maar de jongste zweet heel snel daar vind ik het moeilijk bij. de oudste die kruipt altijd onder de deken weg dus daar mag ik een oplossing voor verzinnen.
iemand een idee waar je die slaapzakjes met lange mouwen kunt kopen?
mama van 3 kids!
pi_61412466
Hier is de verwarming op de laagste stand (10 graden lager wil niet)

Ik denk Prenatal en Hema. Die zullen ze wel hebben. Ik ga morgen denk ik kijken in de winkels.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:48:02 #270
223453 Guuzewuus
pi_61412700
Shit, Stella heeft een romper met spaghettibandjes aan, en ze slaapt al
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:53:36 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61412880
Die van mij werden altijd wakker als ze het koud hadden . Freek zelden, de jongste had het snel koud (en dat duurde dan weer drie nachten voordat ik dat in de gaten had ).
Verschilt echt per kind, maar als ze het koud hebben worden ze heus wakker .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_61413060
Ik heb vandaag een oude mannen pyama voor Thomas gekocht. Ruitjesflanel met van die knoopjes voorop.
Hij heeft hartstikke koude armen als -ie zich 's nachts voor een voeding meldt.

En ik ben benieuwd of -ie zich nog wel meldt als -ie morgen een versgewassen pyjama draagt. Misschien wordt hij wel van de kou wakker ipv van de honger/dorst. Ik leg hem dan wel aan, maarja, het is een echt v. M. en die lusten altijd wel wat.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61413094
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Shit, Stella heeft een romper met spaghettibandjes aan, en ze slaapt al
Wees gerust...Maarten heeft helemaal geen romper aan
Hij heeft al maanden 's nachts geen romper aan en hij doet het nog steeds
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:00:18 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61413107
Dat probeer ik nou juist te voorkomen Leah!
Maar je hebt wel gelijk hoor, als het echt te koud is laten ze dat vanzelf wel merken.

Gek trouwens dat sommige vertrekken anders zijn van temperatuur dan anderen.
Sasha slaapt in principe aan de zonkant en toch heb ik altijd het idee dat zijn kamertje kouder is dan de onze. Maar dat kan ook komen doordat wij hem met z'n 2-tjes warm liggen te ademen.

Ik heb trouwens ook een flanellen ruitjes pyama voor Sasha, maar die is nog aan de grote kant, dus die moet nog even wachten.

Oh, en slaapzakken met lange mouwen zijn zeker weten bij de prenatal te koop, bij de hema heb ik ze (nog) niet gezien. Kan natuurlijk aan het seizoen liggen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:09:53 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61413361
Tijn ligt in een dun pyamashirtje (lange mouw) in een dunne slaapzak. We leggen hem altijd onder een laken en deken maar als ik kijk ligt ie altijd met z'n hoofd aan het voeteneinde. Verwarming uit en raam open.

Bij Nienke is ook de verwarming uit en het raam open, zij heeft een romper en een pyamashirt met lange mouwen aan en een slaapzak van dikke tricot. Verder goed ingestopt onder laken en deken (maar mevrouw wurmt zich omhoog).

Ik ga er altijd maar van uit dat ze wel mopperen als ze het koud hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:10:30 #276
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61413383
En gelijk heb je BE. Slaapproblemen voorkomen is prio nr 1 .
pi_61414365
Haha wat grappig ik loop me ook telkens druk te maken of ik Jasja niet te koud of warm kleed in bed en of de kamer niet te koud of te warm is. Ze slaapt bij ons op de kamer en ik ga 's nachts gerust vier keer het bed uit om het raam 1 cm meer dicht of open te doen .
Ze slaapt de meeste nachten met een rompertje (als het een koudere nacht is met lange mouwen, anders met halve mouwtjes), zo'n megaschattig pyamapakje aan een stuk en onder een lakentje en dun wollen dekentje. Ik had van een vriendin een slaapzakje gekregen en toen had ze alleen een romper aan maar 's nachts was ze een ijsklompje . Het was echt te koud aan haar armen. Ik ga dus ook een slaapzakje met lange mouwen scoren.

Dinsdag voor het eerst naar het consultatieburo. Ik ben benieuwd of ik het goed doe met haar flesjes, ze heeft nu 6 voedingen en dan komt ze ongeveer aan de 700 ml op een dag. Ze is 4 weken. Klopt toch wel?
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:51:43 #278
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61414718
Je kunt ze ook met een pyama aan in een slaapzakje leggen hè? Alleen een romper is niet verplicht .
pi_61416345
Mirte slaapt in romper, pyamashirtje met lange mouwen en een slaapzakje (dunne). Geen lakentje of dekentje, want ze blijft er niet onder liggen.
Maar goed, straks als het kouder wordt... nou heb je van die 4 seizoenen slaapzakgevallen waar je geen dekentje bij nodig hebt. Heb ze bij de prenatal zien hangen (gevoerd met het een of ander, 80 euro) en je hebt ze ook van slaapje.nl (fleece, 40 euro).
Iemand ervaring met zoiets of andere oplossingen voor van die woelwaters?
Fake it till you make it...
pi_61416965
Oh madam hier is echt goed ingepakt, romper, dunne pyjama, dubbel geslagen laken en 3 lagen deken. En dan nog wordt ze `s nachts wakker met steenkoude benen
Saartje
  zaterdag 6 september 2008 @ 11:43:54 #281
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61423283
Bij de intake van het CB, waarschuwde de wijkverpleegkundige nog voor het te warm inpakken van baby'tjes. "Het is beter dat ze je wakker maken, omdat ze het koud hebben, dan dat ze van de warmte zo diep gaan slapen dat ze nooit meer wakker worden", aldus de wijkverpleegster.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_61423305
Voordeel van verplichte kruiken voor Leander. Overdag nog één kruik in z'n bedje (et was aldoor 2) en 's nachts nog 2. Nu blijft hij goed op temperatuur

Hier ook maar eens beginnen met een slaapzakje 's nachts! Hij wurmt zich omhoog en schopt dekentjes af. En ik heb een heel tof slaapzakje
pi_61423398
Wij hadden vorig jaar, in het begin, Chris een romper+pyama aan, en dan een lakentje en deken dubbel eroverheen. Die hield zich dan prima warm.
Nu ligt hij in een romper, pyamatrui, slaapzak, laken en deken. Maar dat laken en deken ligt vaak niet lang over hem heen, dus vandaar de slaapzak (vanaf een maand of 4)
pi_61423535
Ik vroeg me van de week hetzelfde af als jij BE, wat doe je ze dan 's winters aan

Lotte heeft een romper aan (lang of korte mouw, wisselt wat ze die dag aanhad), pyamatje met lange mouwen en slaapzak en eventueel sokjes (ligt aan de pyamabroek, eentje heeft voetjes eraan). En dan ligt ze onder een lakentje en deken. Lijkt me voor nu inderdaad wel goed genoeg, als het echt kouder wordt een dikkere slaapzak denk ik inderdaad..
pi_61423577
selene is (nog) te klein voor een slaapzakje. maar ze haalt in! gister bij het consultatiebureau bleek ze alweer een halve kilo aangekomen, dus ze zit nu (4 1/2 week na de geboorte met 2485 gram) op 3600 gram

ze was ook zo vriendelijk om even te demonstreren wat ze allemaal al kan: hoofdje optillen en dat vasthouden en lekker rondkijken, oogjes focussen (ook op mensen, niet alleen op iets felgekleurds. ze kijkt je recht aan!), dus de conclusie was: gaat lekker!

het enige rare wat ze doet is dat ze lastig is met boertjes laten, ze wil niet, en probeert ze (vaak nog succesvol ook) in te slikken. maar ze heeft geen darmkrampjes ofzo en spuugt ook niet veel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_61423603
oh: en mevrouw ligt in een lekker warm pakje met sokjes aan wel enkel onder een lakentje bij 21 graden op de slaapkamer. ze lijkt op papa, die heeft het ook snel te warm ipv koud.
pi_61423739
Simmu, krijgt Selene borstvoeding? Leander wel en die hoeft ook nooit te boeren. Volgens de kraamverzorgster hoeft het dan ook niet, omdat hij gewoon geen lucht binnenkrijgt. Hij spuugt ook nooit en heeft weinig krampjes, dus ik laat het boeren lekker zitten. (bijkomend voordeel: hij kan aan de borst in slaap allen en ik kan hem zo half slapend in zijn bedje leggen. Van pogingen tot boertjes wordt hij weer klaarwakker)

Enne... ik slaap in de winter met hetzelfde aan als in de zomer. De slaapkamer heeft namelijk wel ongeveer dezelfde temperatuur bij ons (graadje of 20)
Als ik hetzelfde aan kan zonder het koud te hebben, kan Leander dat toch ook?
pi_61424020
nee, selene krijgt flesjes. en ze is soms zo gulzig dat ze (met de kleinste stand van de 3 standen speen!) het flesje vacuum zuigt.....(en zich regelmatig verslikt, dan verplicht moet pauzeren wat ze niet wil, en dan dus een keel opzet ) je kan het van veraf horen als we een flesje geven: *huil* slokslokslok, verplichte pauze: *huil*, slokslokslok, enz... iedereen is verbaast dat ze geen krampjes of spuugproblemen heeft. ze zit nu trouwens ook al wel op 135 cc per voeding die we aanbieden (wat ze regelmatig helemaal opdrinkt!) met 7 voedingen nog. volgens de arts van het consultatiebureau mocht het want "daar heeft ze blijkbaar behoefte aan"

en volgende week komt ook mijn draagdoek, dus dan kunnen we ook buiten als sangdrax niet thuis is om te helpen (ik ben zo verzwakt met die ontsteking en alles dat ik het niet aandurf/kan om die 7 trappen naar boven en naar beneden te sjouwen met de hele boel)
pi_61429065
Simmu, waarom gebruik je eigenlijk een 3standenspeen? Mijn ervaring met Chris is dat hij op de nr1 stand veel meer binnenkrijgt dan met een gewone speen (nr1 of nr2). Sommige kindjes zuigen niet perfect recht, waardoor het gaatje toch wat verder open gaat staan.. Als je gewone flesvoeding gebruikt, kun je misschien een een gewone speen proberen?
pi_61430568
Jennifer slaapt nu met pyjama (lange mouw en broek, of haar pyjama aan 1 stuk fleece) daaroverheen een dunne slaapzak. Dan ligt ze onder een dun lakentje omdat ze het fijn vindt om lekker strak in bed te liggen. Verder heb ik een dekbedje aan het einde liggen, die reikt tot aan haar benen, dus meestal ligt ze met haar voetjes ook onder het dekbedje. Het lakentje trek ik op tot onder de oksels.

Gister ook weer op het cb geweest. Ik kreeg complimenten over haar eetschema. Jen doet het gewoon echt heel erg goed, zit prima op haar lijntje. Ze is nu 68cm en weegt 7,9 kilo.

Wat doen jullie trouwens tegen kindjes die tegenstribbelen bij luiers aan doen. Ik ben er nog niet zo goed in merk ik. Ik heb hier wel luierbroekjes, die heb ik nu dus maar aangedaan, dat scheelt weer een gevecht om haar in een luier te krijgen.

Verder heeft Jennifer "last" van "Berg". Dat is een soort exceem (schrijf je dat zo?) op haar hoofdje. Totaal onschuldig (ik had het volgens mijn moeder vroeger ook). We gaan het nu gewoon lekker masseren met babyolie en voorzichtig kammen en dan haartjes wassen. Als het niet weggaat dan even langs de huisarts.

Ik ben nu ook zover dat ik overdag geen borstvoeding meer geef. Tussen 8 en 5 moet Jen maar sap of water drinken, na 5 uur is mama weer beschikbaar. Ik hoef lekker niet meer te kolven op mn werk, heerlijk! Ze zit nog ruim op de 500cc die ze dagelijks nodig heeft en zo voelt het toch veel beter voor mij.

Jen is ook alweer 2 nachten aan het spoken en aan het miepen overdag... Mijn man dacht zelfs al dat ze misschien ziekjes was, maar ik denk het niet. Zou het misschien een tandje zijn??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61431276
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 16:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Simmu, waarom gebruik je eigenlijk een 3standenspeen? Mijn ervaring met Chris is dat hij op de nr1 stand veel meer binnenkrijgt dan met een gewone speen (nr1 of nr2). Sommige kindjes zuigen niet perfect recht, waardoor het gaatje toch wat verder open gaat staan.. Als je gewone flesvoeding gebruikt, kun je misschien een een gewone speen proberen?
het moest van de kraamzorg en de vlos omdat selene veel te snel dronk/drinkt. we hebben later (zodra ze allemaal wegwaren ) docter brown flesjes geprobeerd (die hadden we zelf in eerste instantie uitgekozen, met antiboertje systeem) maar dan gaat ze juist vreselijk tutten en zit je een dik uur per flesje wat dan weer koud wordt. dus toen gingen we maar weer over op die (lekkende) driestandenspenen. die lijkt ze fijner te vinden (ze hapt naar de speen, zo enthousiast dat ze haar hoofdje vanuit rugligstand dan wat optilt). ah wel: ze heeft de verplichte pauzes tussendoor steeds minder nodig als ze lekker rustig is, en lijkt dan zelf in de gaten te hebben wanneer het tijd is om ff te stoppen en stopt dan vanzelf met drinken en zuigen, dus dan kan je de speen eruit halen (zonder *plop*! dan iig). da's trouwens meestal 's nachts, ze is nu 's nachts meestal goed rustig. zelfs als ze na de nachtvoeding niet direct slaapt ligt ze dan gewoon fijn een beetje te kirren in haar wiegje (staat bij ons naast bed). we leren het wel
pi_61431388
wat betreft berg: je kan ook als het echt veel wordt eerst wat babyolie erop doen, eventjes in laten trekken, en dan voorzichtig met een anzichtkaart of een bierviltje ofzo zachtjes wegschrapen. maar dat is nergens voor nodig, het is idd onschuldig.
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:51:24 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61433266
Ik was ook verbaasd over de 3-standen speen. Sasha verzuipt daar echt in, met normale melk.
Als je dezelfde speen als de 1-2-3 en dan met 3 of 4 normale gaatjes neemt Simmu? Dan krijgt ze wel nog steeds veel binnen, maar niet echt dat open gat?
Hoeft niet natuurlijk, zeker niet als het verder voor jullie geen probleem is, maar ik vroeg het me af.
pi_61433341
simmu, als het zo werkt, dan zou ik het zo houden. Het is toch altijd even zoeken naar iets wat voor jullie goed werkt..

En voor berg hebben wij toen speciale schijfjes gehaald. Zit ook een olieachtig iets in. En niet tevaak wassen met shampoo, want dan droogt de huid nog meer uit. Gewoon uitspoelen is genoeg.
pi_61434325
Ticootje, hier ook zo'n getegenstribbel met de luier verschonen. Ze draait zich om en wil vanalles pakken. Dus ik geef haar vaak wat in de hand, de ene keer werkt dat wel en de andere keer niet . De aanhouder wint .

BE, ik gebruik die 3 standenspeen voor pap anders verzuipt ze er ook in hier. Alhoewel ze nu wel wat meer door lijkt te krijgen hoe ze het zelf kan reguleren .
Fake it till you make it...
  zaterdag 6 september 2008 @ 21:46:01 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_61436326
Ik heb wel drie standen speen in huis, maar gebruik ze eigenlijk nooit. Zeke rniet nu Ruben zelf zijn fles vasthoudt. Sap is zelfs nog heel lang uit een 2-speen gegaan, nu gaat alles uit een 3-speen en soms een 4.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61436939
Wij moeten hier wel een 3 standen speen gebruiken. Met een normale speen krijg je amper een drubbel Friso Comfort eruit. Bovendien gaat dat verstoppen en binnen no time heb je dan een huilend kindje....
  zaterdag 6 september 2008 @ 23:23:18 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61438679
Sap gaat hier met de 2, melk met de 3 en pap met de 1-2-3.

Sasha was vanavond weer heel erg overstuur. Eerst van 5 tot 7 gillen brullen (ik was niet thuis, dus papa was aardig wanhopig ) en daarna weer vanaf een uur of 8 tot een uur of 10. Niks was goed, huilen, huilen, huilen en soms echt ineens heel heftig gillen. Hij heeft dus uiteindelijk maar een paracetamolletje gekregen van mij. Hij huilt zo zelden, of eig. zeg maar 'nooit' dat ik dan na zo lang huilen wel denk dat er echt serieus iets aan de hand moet zijn, dus dan maar een paracetamolletje. Een half uurtje daarna is hij uiteindelijk uitgeput bij mij in slaap gevallen. Arm ding.

Maar wat het nou is? Weer af en toe aan zijn oortjes, maar ja... da's maar af en toe, en hij heeft geen koorts ofzo. Wel een beetje snotterig, gisterenavond nog weer even dat pseudo-kroep geluid maar dat werd idd snel minder na wat rechtop zitten en wat drinken.
pi_61439140
He toch, Sasha... Hopelijk heb je wel een goede nacht.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 23:50:43 #300
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61439191
Och arme Sasha, ik hoop dat ' ie weer snel goed in z'n velletje zit.

Maja heeft vandaag voor het eerst geschaterlacht! Vanmiddag om Lucie, ze lagen samen helemaal dubbel
(Zij waren in de achterkamer, ik zat het vanuit voor gade te slaan.)
En vanavond om d'r papa. Gelukkig lag de camera naast me dus kon ik daar een stukje van filmen
Zo leuk! Maar ze wordt wel opeens heel groot. Rollen, hoofd omhoog houden, proberen te tijgeren, duidelijk zelf overeind willen gaan zitten. Mijn laatste kleine babietje is nu groot babietje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')