Jennifer slaapt nu met pyjama (lange mouw en broek, of haar pyjama aan 1 stuk fleece) daaroverheen een dunne slaapzak. Dan ligt ze onder een dun lakentje omdat ze het fijn vindt om lekker strak in bed te liggen. Verder heb ik een dekbedje aan het einde liggen, die reikt tot aan haar benen, dus meestal ligt ze met haar voetjes ook onder het dekbedje. Het lakentje trek ik op tot onder de oksels.
Gister ook weer op het cb geweest. Ik kreeg complimenten over haar eetschema. Jen doet het gewoon echt heel erg goed, zit prima op haar lijntje. Ze is nu 68cm en weegt 7,9 kilo.
Wat doen jullie trouwens tegen kindjes die tegenstribbelen bij luiers aan doen. Ik ben er nog niet zo goed in merk ik. Ik heb hier wel luierbroekjes, die heb ik nu dus maar aangedaan, dat scheelt weer een gevecht om haar in een luier te krijgen.
Verder heeft Jennifer "last" van "Berg". Dat is een soort exceem (schrijf je dat zo?) op haar hoofdje. Totaal onschuldig (ik had het volgens mijn moeder vroeger ook). We gaan het nu gewoon lekker masseren met babyolie en voorzichtig kammen en dan haartjes wassen. Als het niet weggaat dan even langs de huisarts.
Ik ben nu ook zover dat ik overdag geen borstvoeding meer geef. Tussen 8 en 5 moet Jen maar sap of water drinken, na 5 uur is mama weer beschikbaar. Ik hoef lekker niet meer te kolven op mn werk, heerlijk!

Ze zit nog ruim op de 500cc die ze dagelijks nodig heeft en zo voelt het toch veel beter voor mij.
Jen is ook alweer 2 nachten aan het spoken en aan het miepen overdag... Mijn man dacht zelfs al dat ze misschien ziekjes was, maar ik denk het niet. Zou het misschien een tandje zijn??
I am unconditionally and irrevocably in love with him.I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.