abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61408832
wij gebruiken chamodent van vsm, werkte als een tierelier bij de oudste dus heb nu maar een nieuwe voor de jongste gehaald.
mama van 3 kids!
pi_61408974
Maarten is net helemaal uit zichzelf ineens gaan zitten in de box

Lag op z'n buik en ik dacht van die gaat zich proberen op te trekken om te staan maar meneer doet z'n beentjes anders en hoppa hij zit gewoon!!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:43:20 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61409145
Wat goed!
Sasha was de afgelopen dagen steeds heel dichtbij, maar gleed dan steeds weer weg.
pi_61409166
maarten wat goed

mag ik oo even meedoen?

mijn meisje hoeft geen helmpje ze zat op het randje van wel of niet doen maar we hebben besloten het niet te doen.
mama van 3 kids!
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:46:49 #255
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61410888
Hoe warm ingepakt slapen jullie kindjes 's nachts? Ik had het vannacht zelf koud onder mijn donzen zomerdekbed, met dunne pyjama en dan ga ik me zo'n zorgen liggen maken over of Stella het dan niet ook koud heeft .

Ze heeft had een dun pyjamatruitje aan en een dun zomerslaapzakje en ze lag onder een lakentje en een katoenen dekentje. Nu heeft ze alvast een pyjamabroekje erbij aan en heb ik nog zo'n dekentje klaargelegd. Ik weet niet, ik maak me dan zo'n zorgen en kan dat zo moeilijk inschatten. Ik kan dan toch alleen maar op mezelf afgaan? En ik had het echt koud.

Vanochtend had ze koude handjes . Of maak ik me zorgen om niks .
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:49:46 #256
223453 Guuzewuus
pi_61410956
En wat leuk, een zittende Maarten . Wat zal ie dan ineens groot lijken .

En het meisje van popples geen helmpje . Wat fijn voor jullie .
  vrijdag 5 september 2008 @ 19:52:46 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61411025
Guuzewuus... ik zit met exact hetzelfde dilemma. Sasha wordt al een paar dagen wakker met koude handjes, en vanmorgen dus ook koude voetjes.
Hij heeft aan, een rompertje, pyama'tje, zomerslaapzakje (dubbel katoen) en dan ligt hij onder een lakentje en een normale deken.
Hij heeft dus nu iig maar een rompertje met lange mouwen aan en zijn sokjes, want ik vind het zo sneu, als hij zo koud wakker wordt.
Ik zat me al af te vragen wat ik daar nou mee moest, want het lijkt me wat overdreven om nu al met een 2e dekentje aan de slag te gaan, wat doe je dan als het echt koud wordt straks?

Ik ben wel benieuwd wat anderen doen.

Popples, goed nieuws!
pi_61411097
Popples Tuurlijk mag je meedoen

Guuzewuus: Koude handjes zeggen meestal niets. In het nekje voelen en als dat goed aanvoelt dan is het prima. Maarten die heeft nu een dunne pyama aan en een winterslaapzak. Al is dat alleen omdat z'n zomerslaapzakken in de was zitten maar normaal zou hij nu ook de zomerzak aan hebben.
Ook voel ik soms als ik het niet zeker weet z'n lijfje.
Maar ik zou nu wel de iets dikkere zomerzak aan gedaan hebben en niet de dunne met dit weer.
En als ik het niet vertrouw dan lekker ook sokjes erbij aan

Stond echt versteld ineens want hij deed pogingen van kruipen maar niet van zitten de laatste tijd.
Het gaat zo snel allemaal de laatste weken!!
Hij is de hele kamer aan het door schuifen/kruipen en komt overal

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2008 19:57:42 ]
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:01:24 #259
223453 Guuzewuus
pi_61411280
Brighteyes, wat fijn balen, herkenning .

En Ardelyn, ik voel ook in het nekje en aan haar lijfje, maar als dat dan nog best warm is, denk ik `ja nu is ze nog warm, maar als ze aan het afkoelen is, dan wordt ze dadelijk steeds kouder `. En het zegt ook niet zoveel, want ik ben ook warm als ik het toch koud heb .

Maar wel fijn om te lezen wat jullie doen. Brighteyes pakt in ieder geval vergelijkbaar in. En winterslaapzakjes heb ik nog niet eens. Stella heeft dat nog niet meegemaakt, de winter .
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:05:37 #260
223453 Guuzewuus
pi_61411430
Oh en ook, tot hoe hoog trekken jullie het dekentje op. Want koude schoudertjes enzo .

Ik trek zelf mijn deken tot over mijn schouders, zo lekker in mijn nek, maar dat kan Stella nog niet .

En inderdaad, hoe moet dat dan in de winter.

Zooooo, genoeg onzekerheden geuit. Maar wel nog even jullie verhalen he, want daar heb ik weel aan .
pi_61411518

Als je wil kan je ook slaapzakjes met mouwen kopen. Hoef je niet zo bang te zijn voor koude schoudertjes
Wil voor Maarten denk ik voor de winter of koude herfstdagen 2 van die slaapzakjes kopen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:11:50 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61411644
Sasha ligt tot aan zijn okseltjes (handjes boven de dekens )
Hoger vind ik weer 'eng' ivm eronder zakken.
Maar hij duwt en rotzooit zichzelf toch wel verder omhoog. Geen wonder dat hij het koud heeft ook.

Ik had een slaapzakje met mouwtjes afgelopen winter, maar dat was toen nog veel te stijf voor Sasha, die kon zich toen niet meer bewegen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:13:21 #263
223453 Guuzewuus
pi_61411692
. Hihi, lieve post, Ardelyn.

Guuzewuus gaat morgen twee dikke slaapzakken met heule lange mouwen kopen . En dan zien we in de winter wel weer verder .
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:15:57 #264
223453 Guuzewuus
pi_61411773
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha ligt tot aan zijn okseltjes (handjes boven de dekens )
Hoger vind ik weer 'eng' ivm eronder zakken.
Maar hij duwt en rotzooit zichzelf toch wel verder omhoog. Geen wonder dat hij het koud heeft ook.

Ik had een slaapzakje met mouwtjes afgelopen winter, maar dat was toen nog veel te stijf voor Sasha, die kon zich toen niet meer bewegen.
whehe, handjes boven de dekentjes en helemaal bewegingsloos inpakken . Zijn jullie ergens bang voor . Terecht trouwens, ik zag die foto´s, wat een lekker bekkie koppie .
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:30:27 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_61412192
Ruben ligt nog steeds alleen in een rompertje

En hij heeft geen koude handjes en voetjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:31:09 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_61412213
Bert klaagt dat ik niet voldoende jompels in mijn bericht heb, dus bij deze:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:33:25 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61412277
Oh, for the record, de verwarming in zijn kamertje staat uit. In de woonkamer houden we het op 21 graden.
Ik heb vanmiddag de knop in Sasha's kamertje op 1 gezet zodat er een beetje warmte mee komt als wij de verwarming hier aan zetten.
Normaal zou ik dat nog niet doen, maar Sasha ligt de hele dag op de grond bij wijze van spreken, dan vind ik het wel lekker als het ietsje warmer is in huis.
pi_61412349
hier alleen een pyama truitje en romper(langemouwen) met een dunne slaapzak. maar ze liggen ook beide op een warme kamer het word er niet koud.
maar de jongste zweet heel snel daar vind ik het moeilijk bij. de oudste die kruipt altijd onder de deken weg dus daar mag ik een oplossing voor verzinnen.
iemand een idee waar je die slaapzakjes met lange mouwen kunt kopen?
mama van 3 kids!
pi_61412466
Hier is de verwarming op de laagste stand (10 graden lager wil niet)

Ik denk Prenatal en Hema. Die zullen ze wel hebben. Ik ga morgen denk ik kijken in de winkels.
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:48:02 #270
223453 Guuzewuus
pi_61412700
Shit, Stella heeft een romper met spaghettibandjes aan, en ze slaapt al
  vrijdag 5 september 2008 @ 20:53:36 #271
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61412880
Die van mij werden altijd wakker als ze het koud hadden . Freek zelden, de jongste had het snel koud (en dat duurde dan weer drie nachten voordat ik dat in de gaten had ).
Verschilt echt per kind, maar als ze het koud hebben worden ze heus wakker .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_61413060
Ik heb vandaag een oude mannen pyama voor Thomas gekocht. Ruitjesflanel met van die knoopjes voorop.
Hij heeft hartstikke koude armen als -ie zich 's nachts voor een voeding meldt.

En ik ben benieuwd of -ie zich nog wel meldt als -ie morgen een versgewassen pyjama draagt. Misschien wordt hij wel van de kou wakker ipv van de honger/dorst. Ik leg hem dan wel aan, maarja, het is een echt v. M. en die lusten altijd wel wat.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61413094
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 20:48 schreef Guuzewuus het volgende:
Shit, Stella heeft een romper met spaghettibandjes aan, en ze slaapt al
Wees gerust...Maarten heeft helemaal geen romper aan
Hij heeft al maanden 's nachts geen romper aan en hij doet het nog steeds
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:00:18 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61413107
Dat probeer ik nou juist te voorkomen Leah!
Maar je hebt wel gelijk hoor, als het echt te koud is laten ze dat vanzelf wel merken.

Gek trouwens dat sommige vertrekken anders zijn van temperatuur dan anderen.
Sasha slaapt in principe aan de zonkant en toch heb ik altijd het idee dat zijn kamertje kouder is dan de onze. Maar dat kan ook komen doordat wij hem met z'n 2-tjes warm liggen te ademen.

Ik heb trouwens ook een flanellen ruitjes pyama voor Sasha, maar die is nog aan de grote kant, dus die moet nog even wachten.

Oh, en slaapzakken met lange mouwen zijn zeker weten bij de prenatal te koop, bij de hema heb ik ze (nog) niet gezien. Kan natuurlijk aan het seizoen liggen.
  vrijdag 5 september 2008 @ 21:09:53 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_61413361
Tijn ligt in een dun pyamashirtje (lange mouw) in een dunne slaapzak. We leggen hem altijd onder een laken en deken maar als ik kijk ligt ie altijd met z'n hoofd aan het voeteneinde. Verwarming uit en raam open.

Bij Nienke is ook de verwarming uit en het raam open, zij heeft een romper en een pyamashirt met lange mouwen aan en een slaapzak van dikke tricot. Verder goed ingestopt onder laken en deken (maar mevrouw wurmt zich omhoog).

Ik ga er altijd maar van uit dat ze wel mopperen als ze het koud hebben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')