weet ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen mijn Zaki is een ander Zaki.
de jury was nog wat zuurtjes van gisterenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten, goede jury dus.
ruud, het zit je niet mee vandaag.
Ik heb de typfout er uit gehaald omdat er anders weer van die zuurpruimpjes zijn die zeggen dat een onderschrift met typfout het podium haaltquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goede jury.
Grappig, je hebt mijn onderschrift niet gecopy/paste maar overgetypt. Staat een fout in
je wijzigt gewoon even een essentieel deel van het onderschriftquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb de typfout er uit gehaald omdat er anders weer van die zuurpruimpjes zijn die zeggen dat een onderschrift met typfout het podium haalt
Hoebedoelu?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb de typfout er uit gehaald omdat er anders weer van die zuurpruimpjes zijn die zeggen dat een onderschrift met typfout het podium haalt
Precies.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Breach, dat Amroedig was de bedoeling.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:58 schreef Joesse het volgende:
-tussenstand-
Vandaag hadden we om 18h vijf inzendingen, dus wel begrijpelijk.quote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Laatste tijd is de jury vrijwel nooit meer op tijd, jammer is dat.
Al begrijp ik dat een jury ook andere dingen te doen heeft
Alsof er nog een onderschrift komt dat leuker is dan dat van mijquote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Vandaag hadden we om 18h vijf inzendingen, dus wel begrijpelijk.
Dan moet s´avonds de foto sneller komen ?quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Vandaag hadden we om 18h vijf inzendingen, dus wel begrijpelijk.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat is er met Gier gebeurd?
2e deur rechtsquote:Op maandag 1 september 2008 22:01 schreef SCH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kan de uitgang niet vinden
Glory hole eveningquote:Op maandag 1 september 2008 22:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen op de tweede donderdag van de oneven maand als het volle maan is geweest
Eén keer nooit weer?quote:
Al die kleren waar je uit moet kiezen... Strakke broek of niet, roze of paars t-shirt... Moeilijk moeilijk.quote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Sorry, ik ga nu de uitslag doen... ben mijn koffer aan het inpakken dus was de tijd vergeten
quote:Ruud Fr
Alle mijnwerkersogen op Oper gericht
quote:Isiolo
Roda speler voor Oper doel
quote:GordonShumway
'Nee, jullie kunnen geen bier bij mij bestellen. Ik ben Oper, niet ober. Dat is heel iets Andres.'
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Kolenboervoetbal beloond
Het is ook lastig als je naar een nudisten camping gaatquote:Op maandag 1 september 2008 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Sorry, ik ga nu de uitslag doen... ben mijn koffer aan het inpakken dus was de tijd vergeten
Precies, ik laat mijn buttplugs maar thuis, die komen vast de grens niet overquote:Op maandag 1 september 2008 22:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Al die kleren waar je uit moet kiezen... Strakke broek of niet, roze of paars t-shirt... Moeilijk moeilijk.
Getsie bah. Gewoon weggooien en normaal seksen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ik laat mijn buttplugs maar thuis, die komen vast de grens niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |