Zeker maar die van jou was zo fantasieloos en gemakkelijk. Zo'n cliche kreet die helemaal niet van toepassing is op deze foto. Had dan gewoon een slecht onderschrift geplaatst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar serieus, de slechtere onderschriften waren op meer dan een hand te tellen.
Waar gaat dit nu weer over?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef kleinzusje het volgende:
Geweldige Jury !
Ps. Jammer dat jij en ik niet buiten de deur ..........ehhhhhhhhhhhhh..... onderschriften bedenken.
Maar ben blij voor je
Sexquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar gaat dit nu weer over?
Ik dacht dat jij de enige was die daar in dit topic over praatte.quote:
quote:
quote:-Isiolo-
-Perez en van Gaal denken over een 3e terugkeer bij Ajax. -
quote:-gebruikersnaam-
-Trouw video van Gaal op groot scherm in de Arena vertoond. -
quote:-Breach-
-Van Gaal: "Ik Kenneth gevoel joh"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-Van Gaal: "huh?"-
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Isiolo heeft precies hetzelfde onderschrift als ik, alleen heeft hij het letterlijk en ik figuurlijk
Slijmslijm. Toekomstige jury's paaien is dat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
Ik vond die van de poedel jusit de leukste - zegt precies wat die foto weergeeft. Winnaar ook leuk.
Hij heeft dezelfde behandeling gehad als Michael Jacksonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:46 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Goh weet je zeker dat Heskey blank is ?![]()
![]()
Nice workquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde behandeling gehad als Michael Jackson
Amr Zaki dus op de foto
Eens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We hebben wel matige foto's de laatste tijd.
Alweer eens. Van het debacle van Ajax in Tilburg zullen vast wel mooie foto's zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het seizoen is weer begonnen, dus hopelijk wordt het nu beter
Bespaar ze mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer eens. Van het debacle van Ajax in Tilburg zullen vast wel mooie foto's zijn.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer eens. Van het debacle van Ajax in Tilburg zullen vast wel mooie foto's zijn.
quote:-Gordon Shumway-
-Heskey: 'Haha, Zaki, het was een eigen doelpunt hoor.'-
quote:-EnGCatjuh-
-Coach over niveau van de selectie: "Ik vind het maar een Armoedig Zaki."-
quote:-TheVulture-
-Zaki: "Misschien had ik dat stuk glas beter weg kunnen leggen voordat ik mijn vuist balde"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ruud_fr-
-Heskey lacht om denkbeeldige bal in Zaki-
die 1e heb ik niet gezien, overheen gekekenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:33 schreef Breach het volgende:
Zoals al gezegd werd een matige foto en dus ook niet al te beste onderschriften. Ruud_fr kwam als 2e met een grap over het Zaki van Zaki en dat was bij de eerste al niet grappig
Alleen mijn Zaki is een ander Zaki.quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die 1e heb ik niet gezien, overheen gekeken
nr. 2 is een vergelijkbare woordgrap en gisteren won je ook met zoiets
maar goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |