Misschien mag je ook 5 minuten met mij chatten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef Viswijfje het volgende:
MSN!!!!
hetebrok_houdtvanvis@hotmale.comquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:24 schreef Viswijfje het volgende:
MSN!!!!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:51 schreef Sphere het volgende:
Jezus zeg, ik weeet niet of ik mijn wel nummer wel moet posten. ... twijfel een beetje. Stel dat ik gigantisch in de zeik wordt genomen...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:51 schreef Sphere het volgende:
Jezus zeg, ik weeet niet of ik mijn wel nummer wel moet posten. ... twijfel een beetje. Stel dat ik gigantisch in de zeik wordt genomen...
Hmmm....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
`neee joh! dan deed je toch niet mee!!! zet je nummer nou maar hier hoe erg kan ik nou zijn via telefoon
je mag ook pmen hoor!!
Verkapt "ik heb werk".quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:27 schreef Sphere het volgende:
Nou goed dan, mijn nummer heb ik gePM't. Ik heb morgen wel weer avonddienst dus tel. gaat uit als ik naar bed ga en pas weer aan als ik opsta. Tijdens mijn werk kan ik ook helaas niet altijd opnemen, dus vat dat niet verkeerd op VW.
Je hebt het toch niet over die bokkebek, hè? Het is haar ingefluisterd wat een log is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Godver, je bent nog slim ook.
MSN wel, tijd niet. Dus helaas, streep mijn naam maar door. Jammer voor je...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef Viswijfje het volgende:
voor de volgende ronde moet ik even weten hebben jullie allemaal msn??
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:01 schreef Sequencial het volgende:
[..]
MSN wel, tijd niet. Dus helaas, streep mijn naam maar door. Jammer voor je...
Voor de rest: succes verder!
5 minuten teveel blijkbaarquote:
Op z'n vroegst morgenavond.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hihihi de meeste lopen al weg. Vind het wel zielig voor viswijfje
Zeg dat dan, en nu toon ik medelijden en is het nog niet goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 09:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
er zijn er nog 3 en sequential was toch geen finalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |