quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:07 schreef Viswijfje het volgende:
Sphere
[..]
das spannend, romantisch en gezellig!!! en ook nog met eten een heel dagje! heel mooi bedacht
Sequencial
[..]
dat is ook leuk hoor! ben alleen al nogal vaak in emmen geweest!!
UnderTheWingsOfLove
[..]
LEUK!!! heb echt hard moeten lachen man over yolantejij bent goed
![]()
Fipotje
[..]
haha je wil me naakt zien zekerlekker relaxen vind ik wel leuk met vriendinen maar niet zo voor te daten!
Santax
[..]
dat noem ik geen prioriteit!!! zo word je echt niet me vriendje
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef Viswijfje het volgende:
UITSLAAAAAGGGG!!!!!
Santax mag weg! zo hoeft t van mij niet
het leukste idee ben ik nog aan twijfelen tussen Sphere en UTWOL...
laat ik zo weten!!!
Laatste postquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:20 schreef Viswijfje het volgende:
het wordt toch Sphere!!! post je nummer maar ff dan kunnen we bellen
quote:
Had het dan zelf gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef Viswijfje het volgende:
Mag het logo en de tekst van vorige topic er ook boven?
en het word ronde 4 nu heee
Ik heb echt geen idee waar het precies over gaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:29 schreef Juup© het volgende:
Zo'n domme vent is er op FOK! niet te vinden.
zo ietsquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef Viswijfje het volgende:
Mag het logo en de tekst van vorige topic er ook boven?
en het word ronde 4 nu heee
ja alleen dan nog streep door santax!!!quote:
En iedereen behalve Sphere? ...quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja alleen dan nog streep door santax!!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:36 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En iedereen behalve Sphere? ...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:41 schreef LudoSanders het volgende:
Ja en wat hebben wij aan dat telefoongesprek? Helemaal niets. Joehee!
Opnemen en posten, anders val je zelf af!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
we zijn nog niet klaar!!! Sphere was alleen de beste van ronde 3 en daarom ga ik m bellen!!!! (als ie teminste snel ze nummer geeft anders gaat het over
)
Hehequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Opnemen en posten, anders val je zelf af!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef Viswijfje het volgende:
voor de volgende ronde moet ik even weten hebben jullie allemaal msn??
Ik zal voor iedereen reageren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef Viswijfje het volgende:
quote:
Tofheid! Wij mogen allemaal meekijken als jij met de kanshebbers gaat chatten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef Viswijfje het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als een meneer op tv een auto wint hebben de mensen thuis er ook niets aan!! zo is dat met spelletjes!!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik zal voor iedereen reageren.
Ja.
Heb je zeker lang over moeten nadenkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 4: CHATTEN!!!
nou er nog maar 4 zijn wil ik jullie is beter leren kennen!! lekker 1 op 1 babbelen over vanalles!!!
ik ga met jullie allemaal 5 minuten chatten!!! niet langer ookal is t gezelig gewoon eerlijk allemaal even lang!
ik heb voor iedereen pittige vragen en op msn moet je sneller reageren dan op fok dus dat word spannend!!!!
als er tijd is mogen jullie mij ook wel wat vragen
de chats komen natuurlijk op fok en wie het beste klikken gaan door!!!
Smeuïge verhalenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:21 schreef Viswijfje het volgende:
Opdracht 4: CHATTEN!!!
nou er nog maar 4 zijn wil ik jullie is beter leren kennen!! lekker 1 op 1 babbelen over vanalles!!!
ik ga met jullie allemaal 5 minuten chatten!!! niet langer ookal is t gezelig gewoon eerlijk allemaal even lang!
ik heb voor iedereen pittige vragen en op msn moet je sneller reageren dan op fok dus dat word spannend!!!!
als er tijd is mogen jullie mij ook wel wat vragen
de chats komen natuurlijk op fok en wie het beste klikken gaan door!!!
Als ie niet reageert bel je UTWOL toch gewoon even?quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
we zijn nog niet klaar!!! Sphere was alleen de beste van ronde 3 en daarom ga ik m bellen!!!! (als ie teminste snel ze nummer geeft anders gaat het over
)
Ah, ze zijn gewoon afgehaakt; ze durfden nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ook maar volges mij zijn de jonges op stap
Ze willen je niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:33 schreef Viswijfje het volgende:
Ik ook maar volges mij zijn de jonges op stap
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, ze zijn gewoon afgehaakt; ze durfden niet
Dat is nog niet bewezen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou kom jonges zijn jullie nou een vent???
ik bijt niet hoor haha
Nee je schreeuwt als een vis wijf. Sst.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nou kom jonges zijn jullie nou een vent???
ik bijt niet hoor haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |