Volgens mij werkte dat nooit zo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef Zinedinho het volgende:
Ik lees nu allemaal dingen van stoppen voor Februari, maar als je na 1 jaar stopt, (Aug. t/m Aug) dan zou je basisbeurs toch een gift worden en zou je alleen je Aanv. beurs en OV terugmoeten betalen?
Waarom zie ik dat niet meer staan op de IB -site. Telt dat niet meer?
Ga je inlezen ofzo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:12 schreef Zinedinho het volgende:
Ik lees nu allemaal dingen van stoppen voor Februari, maar als je na 1 jaar stopt, (Aug. t/m Aug) dan zou je basisbeurs toch een gift worden en zou je alleen je Aanv. beurs en OV terugmoeten betalen?
Waarom zie ik dat niet meer staan op de IB -site. Telt dat niet meer?
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GGLL_nlNL303NL303&q=stoppen+in+het+1e+jaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij werkte dat nooit zo?
je mag blij zijn dat je uberhaupt wat krijgt verwend krengquote:
Ik heb net gezocht op de site van de ib-groep maar ik kan het nergens vinden, is er iemand die het zeker weet?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 21:49 schreef Marloes het volgende:
Geldt een bachelor opleiding nou als een volledig afgeronde opleiding of pas als je je master ook hebt behaald? Dus bijv. je hebt je bachelor afgerond en je wil daarna stoppen, moet je dan je stufi & ov terugbetalen?
Dit antwoord verschijnt als je op ib-groep.nl rechtsboven op de link Klantenservice klikt, daarna rechts op "Antwoord op je vraag" onder het kopje "Vraag en antwoord / In drie stappen antwoord op je vraag", vervolgens op "ik volg (straks) een opleiding" en "HBO of universiteit, voltijd", op de trefwoorden 'bachelordiploma afgerond' zoekt en daarna de gevonden vraag "Ik heb mijn bachelordiploma behaald. Zetten jullie mijn prestatiebeurs nu om in een gift?" aanklikt.quote:Vraag. Ik heb mijn bachelordiploma behaald. Zetten jullie mijn prestatiebeurs nu om in een gift?
Antwoord. Heb je een universitaire bachelor in Nederland behaald? Met een universitaire bachelor kun je -alleen op schriftelijk verzoek- drie jaar prestatiebeurs om laten zetten in een gift. Dit gebeurt niét automatisch. Een universitaire bachelor is namelijk geen afsluitend diploma. Een universitaire master is wél een afsluitend diploma. Wil je toch omzetting op basis van je universitaire bachelor? Je moet daar dan in een (korte) brief om vragen.
Stuur je brief naar:
IB-Groep
t.a.v. afd. Klantenservice / Verzoek omzetting prestatiebeurs
Postbus 50002
9702 AB Groningen
Vergeet niet je handtekening te zetten en je correspondentienummer te vermelden.
In het weekend kunnen mensen met jou meereizen tegen 40% korting. Doordeweeks geldt de 40% korting niet. (uitgaande van weekkaart)quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:25 schreef Marloes het volgende:
Ja volgens mij heb je altijd 40% korting!
Nee, voor de samenreiskorting maakt het niet uit of je een week- of een weekendkaart hebt. Wel maakt het uit op welk moment je reist. Samenreiskorting geldt op een doordeweekse dag vanaf 9.00 uur 's ochtends; in het weekend, op feestdagen, in de maanden juli en augustus geldt de samenreiskorting de hele dag. Reis je dus in het weekend samen met iemand anders, dan kunnen jullie beiden met 40 procent korting reizen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik weet dat als je een OV-kaart hebt, dat mensen met 40% korting mogen meereizen. Maar maakt het nog uit of het een weekend-OV of week-OV is dan? Ik heb zelf een week-OV, dus als ik iemand in het weekend wil meenemen, kunnen we dan allebei met 40% korting reizen?
Had ik ook, bleek achteraf onjuist en heb het alsnog gehad.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:33 schreef Matthijs- het volgende:
Dit jaar verhuis ik van de middelbare school naar de universiteit. Is het in deze situatie normaal dat mijn studietegemoetkoming in de maanden juli en augustus niet uitgekeerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |