We kunnen hier toch niet vertellen dat je op een levensgevaarlijke missie naar Afghanistan gestuurd was.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik was heul niet ziek, dat verzint der ludo net
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We kunnen hier toch niet vertellen dat je op een levensgevaarlijke missie naar Afghanistan gestuurd was.
ik ben alles wat jij wil schattiequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Murp, jij bent toch geen vrouw.
cool, zo kom ik ook altijd op FOK!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:44 schreef murp het volgende:
[..]
ja ik google mezelf en kwam hier terecht![]()
Zie hem lekker kibbelen dan, dat is er eentje hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
Murp, jij bent toch geen vrouw.
nee idd beter heb ik kankerquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We kunnen hier toch niet vertellen dat je op een levensgevaarlijke missie naar Afghanistan gestuurd was.
zal haar verloofde fijn vindenquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan ben jij nu een krat bier
Wordt er ook eens aan je gezogen
ik lustdt genees bierquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:46 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Dan ben jij nu een krat bier
Wordt er ook eens aan je gezogen
Had hè! En het was goedaardig!quote:
Om aan te tonen dat je 100% ONZ bent ga je nu typen als een zwakzinnige?quote:
ja, inderdaad.. dan komt er weer iemand die mijn spelling verbeterdquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat je 100% ONZ bent ga je nu typen als een zwakzinnige?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had hè! En het was goedaardig!
Vroeger was er alleen Yvonne. Het lijkt veel, maar is er toch echt maar 1quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:49 schreef Het_hupt het volgende:
goed topique btw TS
Weer eens lekker veel blauw, zoals vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |