Het is meer de manier waarop je het vroeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Mensen vragen of ze een spelfout willen corrigeren is inderdaad zeer kinderachtig. Mijn nederige excuses hiervoor.
Het is trouwens "jouw"![]()
Ware het niet dat je de ruis dan ook versterkt waardoor het netto resultaat een gelijke SNR is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:34 schreef Dementor het volgende:
Het updaten van de firmware waarbij het afstellen van het signaal mogelijk is (van 50% naar 80% vermogen) levert net zoveel al dan niet meer op en je kunt de schaar en lijm opruimen.
Ik heb mijn linksysje van 50% naar 80% gezet en nergens last van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ware het niet dat je de ruis dan ook versterkt waardoor het netto resultaat een gelijke SNR is.
Nee, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je best wat moeite mag doen om het de lezer wat gemakkelijker te maken, als je wil dat je bericht gelezen wordt. Als je dat niet doet, en mensen gaan dan klagen, moet je vervolgens niet gaan huilen. Problemen moet je bij mijn weten altijd bij de oorzaak oplossen. De oorzaak van de zeurende mensen ligt nog steeds bij TS.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:43 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je het vroeg.
TS was te begrijpen en daar gaat het om.
Dit is altijd nog beter dan als iemand alleen maar alles achter elkaar typt, zonder gebruik te maken van komma's en alinea's, en punten natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om. Het gaat erom dat je best wat moeite mag doen om het de lezer wat gemakkelijker te maken, als je wil dat je bericht gelezen wordt. Als je dat niet doet, en mensen gaan dan klagen, moet je vervolgens niet gaan huilen. Problemen moet je bij mijn weten altijd bij de oorzaak oplossen. De oorzaak van de zeurende mensen ligt nog steeds bij TS.
En wat betreft het begrijpen: ik kan uit dit bericht ook wel alle medeklinkers weglaten, dan snap je na wat gepuzzel de inhoud ook nog wel. Maar word je daar blij van? Ik denk van niet.
Dat heb je goed gemaaktquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:16 schreef hipy123 het volgende:
foto van mijn versie:
ik heb hem op mijn antenne gedaan van me pc ( en afbeelding vergroot ) + op karton gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef Samiej6 het volgende:![]()
![]()
![]()
koop dan gewoon een betere router. dit ziet er toch niet uit...
Kutreacties? In ieder topic?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:04 schreef hipy123 het volgende:
serieus merovingian of hoe je het ook schrijft i dont care rot lekker op man , elk topic dat ik hier open kom jij met kutreacties ...
ga iemand anders lastig vallen lutser....
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:06 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit is altijd nog beter dan als iemand alleen maar alles achter elkaar typt, zonder gebruik te maken van komma's en alinea's, en punten natuurlijk.
quote:Leuk, zo'n richtantenne bouwen, maar als ik drie pc's heb, 1 links, 1 rechts, en 1 boven de router, dan krijg ik nooit optimaal bereik op alledrie. Bij minstens eentje zal het bereik zelfs minder worden omdat die antenne een deel blokkeert.
Niet als de ene antenne voor transmit en de ander voor receive wordt gebruikt. En dat is helaas nou net heel vaak het geval... Sommige routers kan je het instellen, maar lang niet allemaal. Maar als je toch maar 1 draadloos apparaat hebt, of meerdere die grofweg in dezelfde richting staan, dan zou het best een optie kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:21 schreef hipy123 het volgende:
tis niet echt een richt antenne maar ik weet niet waar je router staat , staat ie midden in de kamer dan word het wel moeilijk maar zelfs dan kan je 1 de ene kant op en de ander de andere kant op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |