abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59620454
wat ben ik weer slim , tief me broek in de wasmachine . haal hem eruit zit me phone er nog in
open geschroeft ( bij pritplaatje zat 1 druppel alleen was het beeldscherm helemaal nat van binnen

dus ik te drogen gelegd , maar als ik nu de lader er in doe en hem aan zet ( accu dood? :S ) dan gat ie aan maar krijg ik een wit scherm , klap ik hem dicht zie ik op het kleine scherm wel een lader icoontje

wat nu? kan iemand mij helpen hier mee enige tips om hem werkend te krijgen?
plaatje:

alvast bedankt!
pi_59620461
R.I.P voor de nabestaanden.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_59620497
Op het plaatje doet je scherm het gewoon hoor...
pi_59620512
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef DivineJester het volgende:
Op het plaatje doet je scherm het gewoon hoor...
Brutal. Fucking. Metal.
pi_59620526
Zover mogelijk uit elkaar halen en nog s 48 uur te drogen leggen. Als ie dan nog niks doet kan je het wel schudden.
pi_59620529
ik zou de witte reus bellen voor een schade vergoeding als ik jou was.

Bij mij was mijn deurtje kapot gegaan omdat de witte reus een erectie kreeg.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_59620540
Als je telefoon nog aanstond weet ik niet of hij nog te redden is.

Het slimst om te doen als je telefoon in de wasmachine is geweest(terwijl hij uitstond) is om hem nog NIET aan te zetten en gewoon even 3 dagen te drogen te leggen voordat je hem aanzet.

Maar nu je hem al een keer aan hebt gehad kun je het denk ik wel shaken.
pi_59620543
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef DaFan het volgende:
Zover mogelijk uit elkaar halen en nog s 48 uur te drogen leggen. Als ie dan nog niks doet kan je het wel schudden.
schudden voor gebruik
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_59620570
Je bent hem vergeten in de droger te doen!
Azwethinkweiz
  maandag 23 juni 2008 @ 10:39:31 #10
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  maandag 23 juni 2008 @ 10:39:37 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_59620591
Zoals gezegd, verder laten drogen. Leg hem vandaag lekker in de zon enzo.
Dikke kans dat hij daarna weer werkt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 23 juni 2008 @ 10:40:02 #12
78498 classpc
I don't like change
pi_59620603
Als het geen 3310 is dan ziet het er niet goed voor je uit...
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 23 juni 2008 @ 10:40:20 #13
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59620607
WAsmachine nu uit, accu er onmiddelijk uit halen

-edit 2: bij nader inzien, als de accu langduring kortsluting maakt gaat ie inderdaad stuk

heb je de mogelijkheid om een andere accu te proberen? > in de winkel mischien?

-edit: ow, dat heb je dus al gedaan... nou de kunst is nu dan om het goed schoon te maken
en dat doe je door de printplaat eruit te halen, daar het schempje van te demonteren indien mogelijk en
speaker + microfoon (maak wat foto's indien je straks niet meer denkt te weten hoe ie in elkaar moet)

de printplaat was je vervolgens met alcohol van de apotheek (zo'n 2euro a 300ML)
gewoon in de alcohol zetten, en of het er overheen gieten.. (je kan beter niet met je vingers aan de ic/chips zitten want dat vinden ze niet leuk, bij de randen vastpakken dus)

als alles weer helemaal schoon is, zet je hem weer in elkaar en hopelijk doet ie het dan weer

suc6
pi_59620647
Accu er uit, en laten drogen..

Heb ik ook met mijn Swing200 gedaan, 2 dagen in de weekwas gelegen :s.. 14 dagen drogen, werken als een trein.
pi_59620678
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef Giem het volgende:

Heb ik ook met mijn Swing200 gedaan, 2 dagen in de weekwas gelegen :s.. 14 dagen drogen, werken als een trein.
Maar kan je er ook mee bellen?
pi_59620702
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef Giem het volgende:

Op het moment dat de telefoon uit staat als hij in het water licht en je hem vervolgens gewoon goed laat drogen alvorens je hem aanzet kan dat ook gemakkelijk. Zolang je hem maar niet nat aanzet omdat je dan kortsluiting maakt Dus jouw verhaal is inderdaad goed mogelijk
pi_59620708
de mijne heeft ook in de wasmachine gelegen...ik heb hem op de verwarming gelegt en laten drogen...hij doet het nog steeds...in jou geval zal ik hem even in de zon leggen
  maandag 23 juni 2008 @ 10:45:59 #18
78498 classpc
I don't like change
pi_59620726
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef dgbw het volgende:
WAsmachine nu uit, accu er onmiddelijk uit halen

-edit 2: bij nader inzien, als de accu langduring kortsluting maakt gaat ie inderdaad stuk

heb je de mogelijkheid om een andere accu te proberen? > in de winkel mischien?

-edit: ow, dat heb je dus al gedaan... nou de kunst is nu dan om het goed schoon te maken
en dat doe je door de printplaat eruit te halen, daar het schempje van te demonteren indien mogelijk en
speaker + microfoon (maak wat foto's indien je straks niet meer denkt te weten hoe ie in elkaar moet)

de printplaat was je vervolgens met alcohol van de apotheek (zo'n 2euro a 300ML)
gewoon in de alcohol zetten, en of het er overheen gieten.. (je kan beter niet met je vingers aan de ic/chips zitten want dat vinden ze niet leuk, bij de randen vastpakken dus)

als alles weer helemaal schoon is, zet je hem weer in elkaar en hopelijk doet ie het dan weer

suc6
Opmerking: als je er foto's van maakt, NIET met de telefoon zelf doen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  maandag 23 juni 2008 @ 10:49:50 #19
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59620804
Dat kan ook niet, tenzij je knullig gaat zitten doen voor een spiegel

maar ik weet zeker dat je die niet kan maken als je telefoon open ligt (Want dan past de accu er niet meer op DUH .. no shit sherlock!)
pi_59620842
bedankt voor de reacties, ik heb hem met de phone gedroogd ( het is het beeldscherm dat verneukt is en maby de accu ) veder doet ie het wel alleen het scherm heeft rare strepen enzo ( enige deel dat niet open kan en er kon water in door het gat van het oortje ) maar goed net toen zette ik hem aan kreeg ik rare strepen maar toen op een gegeven moment zag ik alles corret , toen ik hem dicht deed en open niet meer
  maandag 23 juni 2008 @ 10:52:16 #21
78918 SeLang
Black swans matter
pi_59620870
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef hipy123 het volgende:
bedankt voor de reacties, ik heb hem met de phone gedroogd ( het is het beeldscherm dat verneukt is en maby de accu ) veder doet ie het wel alleen het scherm heeft rare strepen enzo ( enige deel dat niet open kan en er kon water in door het gat van het oortje ) maar goed net toen zette ik hem aan kreeg ik rare strepen maar toen op een gegeven moment zag ik alles corret , toen ik hem dicht deed en open niet meer
Dan is ie bijna droog.
Nog even een dagje in de zon en hij is weer perfect.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 23 juni 2008 @ 10:52:36 #22
217449 dgbw
DE GROTE BOZE WOLF
pi_59620876
fohn. niet phone (sukkel )

langer laten drogen, compleet uit elkaar halen - doen wat ik zei ;:P
pi_59620887
btw als je niet normaal kan reageren :
-_Guitarist_-

DivineJester

gebruikersnaam

El.Wulfo

Rekkie

doe het dan gewoon niet -_-'
pi_59620901
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef dgbw het volgende:
fohn. niet phone (sukkel )

langer laten drogen, compleet uit elkaar halen - doen wat ik zei ;:P
w00ps!!XD
pi_59620920
quote:
Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dan is ie bijna droog.
Nog even een dagje in de zon en hij is weer perfect.
gelukkig is het ook lekker zonnig weer met geen zuchtje wind

werd gister bijna weggeblazen hier! inc me plakspullen ( tja band weer eens lek he )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')