quote:Op maandag 23 juni 2008 10:35 schreef DivineJester het volgende:
Op het plaatje doet je scherm het gewoon hoor...
schudden voor gebruikquote:Op maandag 23 juni 2008 10:36 schreef DaFan het volgende:
Zover mogelijk uit elkaar halen en nog s 48 uur te drogen leggen. Als ie dan nog niks doet kan je het wel schudden.
Maar kan je er ook mee bellen?quote:Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef Giem het volgende:
Accu er uit, en laten drogen..
Heb ik ook met mijn Swing200 gedaan, 2 dagen in de weekwas gelegen :s.. 14 dagen drogen, werken als een trein.
Op het moment dat de telefoon uit staat als hij in het water licht en je hem vervolgens gewoon goed laat drogen alvorens je hem aanzet kan dat ook gemakkelijk. Zolang je hem maar niet nat aanzet omdat je dan kortsluiting maaktquote:Op maandag 23 juni 2008 10:42 schreef Giem het volgende:
Accu er uit, en laten drogen..
Heb ik ook met mijn Swing200 gedaan, 2 dagen in de weekwas gelegen :s.. 14 dagen drogen, werken als een trein.
Opmerking: als je er foto's van maakt, NIET met de telefoon zelf doenquote:Op maandag 23 juni 2008 10:40 schreef dgbw het volgende:
WAsmachine nu uit, accu er onmiddelijk uit halen
-edit 2: bij nader inzien, als de accu langduring kortsluting maakt gaat ie inderdaad stuk
heb je de mogelijkheid om een andere accu te proberen? > in de winkel mischien?
-edit: ow, dat heb je dus al gedaan... nou de kunst is nu dan om het goed schoon te maken
en dat doe je door de printplaat eruit te halen, daar het schempje van te demonteren indien mogelijk en
speaker + microfoon (maak wat foto's indien je straks niet meer denkt te weten hoe ie in elkaar moet)
de printplaat was je vervolgens met alcohol van de apotheek (zo'n 2euro a 300ML)
gewoon in de alcohol zetten, en of het er overheen gieten.. (je kan beter niet met je vingers aan de ic/chips zitten want dat vinden ze niet leuk, bij de randen vastpakken dus)
als alles weer helemaal schoon is, zet je hem weer in elkaar en hopelijk doet ie het dan weer
suc6
Dan is ie bijna droog.quote:Op maandag 23 juni 2008 10:50 schreef hipy123 het volgende:
bedankt voor de reacties, ik heb hem met de phone gedroogd ( het is het beeldscherm dat verneukt is en maby de accu ) veder doet ie het wel alleen het scherm heeft rare strepen enzo ( enige deel dat niet open kanen er kon water in door het gat van het oortje ) maar goed net toen zette ik hem aan kreeg ik rare strepen maar toen op een gegeven moment zag ik alles corret , toen ik hem dicht deed en open niet meer
w00ps!!XDquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef dgbw het volgende:
fohn. niet phone (sukkel)
langer laten drogen, compleet uit elkaar halen - doen wat ik zei ;:P
gelukkig is het ook lekker zonnig weer met geen zuchtje windquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan is ie bijna droog.
Nog even een dagje in de zon en hij is weer perfect.
quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hipy123 het volgende:
btw als je niet normaal kan reageren :
-_Guitarist_-
DivineJester
gebruikersnaam
El.Wulfo
Rekkie
doe het dan gewoon niet -_-'
Nee dat is een goede reaktiequote:
ook zo lekker on-topicquote:Op maandag 23 juni 2008 10:54 schreef hipy123 het volgende:
[..]
gelukkig is het ook lekker zonnig weer met geen zuchtje wind
werd gister bijna weggeblazen hier! inc me plakspullen ( tja band weer eens lek he)
Als je niet kunt wassen, doe het dan gewoon niet!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hipy123 het volgende:
-_Guitarist_-
DivineJester
gebruikersnaam
El.Wulfo
Rekkie
Beetje gevaarlijk welquote:Op maandag 23 juni 2008 10:57 schreef honda1990 het volgende:
ik zou hem nog even onderdompelen, bij telefoons kun je maar beter zeker weten dat hij helemaal nat is en hem dan laten drogen. beter dan beetje bij beetje dat werkt nooit. Dus....dompel hem onder en leg hem in de magnetron, zo doe ik dat altijd
ok foutje!quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef hipy123 het volgende:
-_Guitarist_-
DivineJester
gebruikersnaam
El.Wulfo
Rekkie
Ik ken twee personen bij wie het gebeurd is ( in de wasmachine ) verder iemand die 'm in een glas bier heeft laten vallen en zelfs iemand die er een in z'n broekzak had terwijl hij nat werd geregend. In geen enkel geval is de gsm er boven op gekomen, ondanks drogen. Dikke kans vind ik dus ietwat optimistisch....quote:Op maandag 23 juni 2008 10:39 schreef SeLang het volgende:
Zoals gezegd, verder laten drogen. Leg hem vandaag lekker in de zon enzo.
Dikke kans dat hij daarna weer werkt.
gedeminiraliseerd water bedoel je denk ikquote:Op maandag 23 juni 2008 11:18 schreef saban het volgende:
Terwijl hij nat is direct 'wassen' met gedestilleerd water (puur schoon water). Vervolgens met de föhn droog 'föhnen'.
Succes.
Ondertussen niet aanzetten.
Kan beide wel. De een is alleen wat duurder dan de ander.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:12 schreef dgbw het volgende:
[..]
gedeminiraliseerd water bedoel je denk ik
tja.. ook dat komt op plaatsen waar het lucht van de fohn niet komt, fohnen is niet voldoende dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |